nee hoor ik vindt ze ook super cool , die 2 hebben een bepaalde humor, die nemen het hele zooitje in de maling, ikben iemand die heeft diezelfde humor, in het begin denk je van die sporen niet maar als je ze een beetje leert "kennen " dan kom je niet meer bij. als je er van houdt natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben ik de enige die de zusjes cool vind?
Zijn shirtjes ook. Ik zie het verschil nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
Waarom Tijn? Dat is toch ordi!
Dat zeg ik ook als ik laat in de middag uit bed kom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Blijft gewoon elke keer weer grappig. Half vier geweest en 'goedemorgen'!
En waarom BB Hongarije misschien wel een nog grotere hot was dan de NLsequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:39 schreef PhalanX het volgende:
oh nee, Big brother houdt niet van ontblote mannelijke bovenlijven!
De gruwel! Ik eis gerechtigheid! Ik eis meer naakt! Er is een reden waarom Big Brother Australie het zo goed doet!
fiat barchetta...ofzoiets...hebben we nogquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:38 schreef Bocaj het volgende:
@Roeland303: Welk merk auto-cabrio heeft/had dido?
Met zn funshirts.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn shirtjes ook. Ik zie het verschil niet![]()
Touché. Tijd om Tijn eens te anal-iserenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn shirtjes ook. Ik zie het verschil niet![]()
Wtfquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef roeland303 het volgende:
[..]
fiat barchetta...ofzoiets...hebben we nog
Vroeg ik me ook al af, misschien werkt het slaaptabletje nog een beetje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef Taz10 het volgende:
wat praat sjaan zachtjes zeg is ze ziek of zo ??
Hou je mannen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:39 schreef PhalanX het volgende:
oh nee, Big brother houdt niet van ontblote mannelijke bovenlijven!
De gruwel! Ik eis gerechtigheid! Ik eis meer naakt! Er is een reden waarom Big Brother Australie het zo goed doet!
Sssst!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef Taz10 het volgende:
wat praat sjaan zachtjes zeg is ze ziek of zo ??
Had hem net nog aan... Droeg hem ook steeds tijdens wkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft BB nu geen badjassen uitgedeeld? (ik vond ze vorig jaar zo vrolijk staan al die kleuren. Mocht je ze houden, Roeland?)
Waar het zit!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef roeland303 het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens een man zijn schaamhaar zien bijhouden in bb, waar moet je dat doen dan?
quote:
ik ben makkelijk, ik hou van alles. Ik ben zo'n vieze smerige opportunistische bi... en jij hebt zojuist toegezegd een sexy schaamhaarscherend filmpje toe te sturen... oh wat zal jij mijn koude winternachten warm houden.quote:
Ik vond ze echt mooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:43 schreef roeland303 het volgende:
Had hem net nog aan... Droeg hem ook steeds tijdens wk
Dat zijn er 5 in zo'n klein stukjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik ben makkelijk, ik hou van alles. Ik ben zo'n vieze smerige opportunistische bi... en jij hebt zojuist toegezegd een sexy schaamhaarscherend filmpje toe te sturen... oh wat zal jij mijn koude winternachten warm houden.
Terwijl BB toch echt gisternacht om 24:00 zei dat het middernacht was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:45 schreef riri het volgende:
wat een gesmak en gezeur aan die ontbijttafel...de helft versta je niet door dat binnensmondse praten
ze zijn in dat huis volledig de tijd kwijt
ik begin micheline steeds vervelender te vinden
Word jij niet ontzettend moe van jezelf?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik ben makkelijk, ik hou van alles. Ik ben zo'n vieze smerige opportunistische bi... en jij hebt zojuist toegezegd een sexy schaamhaarscherend filmpje toe te sturen... oh wat zal jij mijn koude winternachten warm houden.
![]()
![]()
![]()
al spijt?
![]()
![]()
![]()
Er al een tijdje geleden uitgestemdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:46 schreef farceman het volgende:
Waar is Dido...?
Etienne, in het washok, met de steeksleutelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:46 schreef Marrije het volgende:
Ik heb Semih nog helemaal niet gezien vandaag.
Ze zal gerust een reputatie hebben binnen de modellenwereld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:47 schreef Marrije het volgende:
Sjaan is bezorgd om haar reputatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |