Nee, bb kennis was volgens mij geen issue...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden BB deelnemers daarop geselecteerd eigenlijk? Dat ze dus nooit eerder BB via streams hebben gevolgd enzo? Werd jou zoiets gevraagd bij aanmelding?
I agree!!! Dacht precies hetzelfde net...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:33 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners die nu wakker zijn, zijn wmb trouwens ook de minst leuke bewoners eigenlijk.
De zusjes zijn soms wel grappig, maar meestal gewoon heel vervelend.
Ze zijn na het valse alarm weer gaan slapenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:38 schreef arneaux het volgende:
Waar zijn alle anderes bewoners? Nog in bed?
Ok thx.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zijn na het valse alarm weer gaan slapen
ja..sabrinaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:51 schreef Tazmaniac het volgende:
heeft die zus een grote tatoo op de rug trouwens of wat zag ik??
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:36 schreef PhalanX het volgende:
die zusjes zijn zwakbegaafd zo dom. Die delen een hersencel in verregaande staat van ontbinding, het is het enige dat hen ervan weerhoud om midden in de kamer te schijten.
Ze hebben hun momenten..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben ik de enige die de zusjes cool vind?
De zusjes moeten er absoluut nog ff inblijven vind kquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:56 schreef Gert het volgende:
Wat is ie toch cóól hè mensen.![]()
[afbeelding]
Nee, ik heb al van een hele kudde users begrepen dat ze "de zusjes" camp vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
Nee hoor, ik vind De Zusjes ook erg leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
Ze hadden een aandoenlijk naiëf gesprek vanmorgen. Ze hebben echt aan een half woord genoeg. Soms totaal onbegrijpelijk voor de buitenstaander; dat zal het "camp-effect" wel in de zusjes zijn...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik heb al van een hele kudde users begrepen dat ze "de zusjes" camp vinden.
O, je vroeg "cool".... nee, dat heb ik nog niet eerder gehoord, dat ze cool zijn..
Lezen jullie ook altijd "milika" ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:48 schreef Kinga het volgende:
Wie staat op? Milica?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik heb al van een hele kudde users begrepen dat ze "de zusjes" camp vinden.
O, je vroeg "cool".... nee, dat heb ik nog niet eerder gehoord, dat ze cool zijn..
geen last van..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lezen jullie ook altijd "milika" ?
Ik heb er nogal moeite mee dat die C dus moet worden gelezen als een S
Zouden ze hem zaterdag of zondag over laten gaan..... (Of tijdens het feestje vanavondquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind De Zusjes ook erg leuk
Ik begrijp dat ik nog geen telefoongerinkel heb gemist.
Yep, ik denk ook steeds Milika.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik over een andere uitspraak nog niet nagedacht, tot nu dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kabouter plop zou hier niet misstaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:56 schreef Gert het volgende:
Wat is ie toch cóól hè mensen.![]()
[afbeelding]
Roel is denk ik even aan het bijlezen.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
Roel? Waar is Roel?
Hahahahahaha...erg sterkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:36 schreef PhalanX het volgende:
die zusjes zijn zwakbegaafd zo dom. Die delen een hersencel in verregaande staat van ontbinding, het is het enige dat hen ervan weerhoud om midden in de kamer te schijten.
Hey, pas je opquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Iemand had het in het huis over Milisa en ik dacht: huh, wie is dat dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |