quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Etienne, in het washok, met de steeksleutel
Dat mag volgens mij welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
zijn er trouwens regels opgesteld over de kleiding ofzo? ik zou echt de hele dag in me trainingsbroek lopen..
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
zijn er trouwens regels opgesteld over de kleiding ofzo? ik zou echt de hele dag in me trainingsbroek lopen..
Ja, het moet genoeg bedekken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
Der zijn voorschriften ja(kweet niet welke) Tijn was net nog het zeuren dat ze te onduidelijk warenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
Is dat HOT? Vandaar dat je het in centerparcs opeens NIET meer ziet dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij wel
In de regels staat "zoals je ook op straat zou lopen" en aangezien het nu best hot is om in joggingbroek of traningsbroek te lopen
niet...zit ook vaak te zoeken en f5 te drukkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef roeland303 het volgende:
Hoe ga je handig naar de volgende topic?
Eerst even terug naar de Index van BB6, dan zie je snel het nieuwe COS-topic staan..... Handiger lukt niet imho...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef roeland303 het volgende:
Omdat de uitzending om 19:00 begintquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef PhalanX het volgende:
ik snap de kledingsvoorschriften niet goed, want sex sells, dus waarom geen vrijheid qua kleding?
Joggingbroeken zijn echt wel hot hoor..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat HOT? Vandaar dat je het in centerparcs opeens NIET meer ziet dan?
Ja ik zag m ffquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef rubstar het volgende:
Semtex is wakkerrr
Niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef roeland303 het volgende:
erg he.. en dan ook nog een partij gel in zijn haar doen echt naarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is al vaker gezegd, maar ik moet ook even: dat diadeem![]()
Een haarband "cool"?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:52 schreef arneaux het volgende:
Ik snap dat idd ook niet, doe dan net als Semih een haarband in ofzo. Dat staat nog cool ook, vind ik dan.
Omdat je anders types krijgt als Egbert, Marcel, Tijn, Etienne en Rik die ook zonder t-shirt gaan lopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef PhalanX het volgende:
ik snap de kledingsvoorschriften niet goed, want sex sells, dus waarom geen vrijheid qua kleding?
Ik vind zijn reacties soms echt grappigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:54 schreef Tazmaniac het volgende:
haha Tijn's spreekwoordelijke potje is al te vaak omgetrapt.. de rand is nu kapot en er past geen dekseltje meer op.. alleen een plastic zakje met een elastiekje eromheen haha _o_
Onder vmbo-ers ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joggingbroeken zijn echt wel hot hoor..
Easy for the eyes...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef roeland303 het volgende:
bb heeft liever dat je jezelf een beetje opknapt, kan herrineren dat vooral de vrouwen er regelmatig op gewezen werden...
Als semmie eruit gepleurd wordt ligt michelle de week daarop op Tijn...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:55 schreef Marrije het volgende:
Etienne: als Semih eruit gaat dan ligt Micheline de week daarop er ook uit.
En Roel, weet niet of je die al ontdekt had maar je kunt bovenaan het scherm op My Active Topics klikken om topics terug te vinden waar je eerder in hebt gepost.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet eigenlijk.
Ik klik gewoon op Big Brother 6 en dan kijk ik of het ergens bovenaan staat (COS).
Soms plaatst iemand in het oude topic nog even de link naar het nieuwe.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:54 schreef Tazmaniac het volgende:
haha Tijn's spreekwoordelijke potje is al te vaak omgetrapt.. de rand is nu kapot en er past geen dekseltje meer op.. alleen een plastic zakje met een elastiekje eromheen haha![]()
Que? Is er vandaag een liveuitzending?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef Debbus het volgende:
[..]
Omdat de uitzending om 19:00 begint
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Milica deelt even mede dat ze helemaal geen man wil in het huis. Ze vindt de jongen thuis nog te leuk blijkbaar.
waar slaat dat nou op? thuis heb ik zovaak een trainingsbroek aan...quote:
Ik zou niet weten waarom. Die Etienne raakt het langzaam kwijt. Of hij heeft het nooit gehad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:55 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : Als Semih eruit ligt, gaat Micheline er de volgende week eruit.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |