niet...zit ook vaak te zoeken en f5 te drukkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef roeland303 het volgende:
Hoe ga je handig naar de volgende topic?
Eerst even terug naar de Index van BB6, dan zie je snel het nieuwe COS-topic staan..... Handiger lukt niet imho...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef roeland303 het volgende:
Omdat de uitzending om 19:00 begintquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef PhalanX het volgende:
ik snap de kledingsvoorschriften niet goed, want sex sells, dus waarom geen vrijheid qua kleding?
Joggingbroeken zijn echt wel hot hoor..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat HOT? Vandaar dat je het in centerparcs opeens NIET meer ziet dan?
Ja ik zag m ffquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef rubstar het volgende:
Semtex is wakkerrr
Niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef roeland303 het volgende:
erg he.. en dan ook nog een partij gel in zijn haar doen echt naarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is al vaker gezegd, maar ik moet ook even: dat diadeem![]()
Een haarband "cool"?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:52 schreef arneaux het volgende:
Ik snap dat idd ook niet, doe dan net als Semih een haarband in ofzo. Dat staat nog cool ook, vind ik dan.
Omdat je anders types krijgt als Egbert, Marcel, Tijn, Etienne en Rik die ook zonder t-shirt gaan lopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef PhalanX het volgende:
ik snap de kledingsvoorschriften niet goed, want sex sells, dus waarom geen vrijheid qua kleding?
Ik vind zijn reacties soms echt grappigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:54 schreef Tazmaniac het volgende:
haha Tijn's spreekwoordelijke potje is al te vaak omgetrapt.. de rand is nu kapot en er past geen dekseltje meer op.. alleen een plastic zakje met een elastiekje eromheen haha _o_
Onder vmbo-ers ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joggingbroeken zijn echt wel hot hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |