Dat doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Kinga het volgende:
Dat snap ik dan ook niet he, zittie in bad, gaat ie eruit, en dan onder de douche
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:17 schreef PhalanX het volgende:
NEEEEEEEEEEEE hebben we eindelijk eens de kant om kleine Tijn jr te zien, schakelen ze over naar een andere camera! Vervloekt zijt gij Talpa!
Dat zat ik net ook te denkenquote:
Bewijs maar.quote:
niet slecht neequote:
Ja ik denk draai de rollen eens omquote:
Ik twijfelde al toen ik het typtequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja ik denk draai de rollen eens om![]()
Dat zou fantastisch zijn lieverd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met als bericht, pak je koffer je vertrekt binnen 2 minuten, en dat Janine em dan opneemt...
Er is anders al een #3 tieten topic hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef gringoman het volgende:
De regie is wel gek op mannelijk naakt.Waarom niet de mooie dames in beeld brengen.
haha zelfdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
lip door je bloed, nee uhhhhhhhhh hoe heet het: tand door je lip
Je zou denken dat ze wel eens naar een verjaardag gingen van mensen die ze allebei kenden...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
Vreemd dat Janine en Sabrina (?) elkaar niet kennen maar wel de mensen waar ze mee om gingen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef Tamaartje het volgende:
OMG
"altijd een lip door je bloed.. "
ohwnee.. hoe noem je dat?
" een tand door je lip "
Die is meer gevuld met geilende jongetjes praat dan met plaatjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er is anders al een #3 tieten topic hoor
Of vanaf nu is het de bedoeling dat jij (degene die de telefoon opneemt) ruzie maakt met iedereen in het huisquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met als bericht, pak je koffer je vertrekt binnen 2 minuten, en dat Janine em dan opneemt...
dat gezicht van Semih toen zussie Sabrina dat zei.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef Tamaartje het volgende:
OMG
"altijd een lip door je bloed.. "
ohwnee.. hoe noem je dat?
" een tand door je lip "
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:28 schreef PhalanX het volgende:
de homo is naar madonna geweest... konden ze een nog groter cliche vinden dan Rik?
Ik wil ook zien!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]nu moet hij nog van het songfestival houden
(ik heb al foto's gezien van Rik als travestiet op een boot bij Gay Pride Amsterdam)
Ik denk dat het eerste beriht door de telefoon positief is. Dus als Janine dan opneemt krijgt ze bijv. te horen dat ze niet genomineerd kan wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
We kunnen vanalles verwachten. Dat maakt het natuurlijk weer spannend. Het kutte is dat wij niet kunnen horen wat er op de foon gezegd wordt. We moeten dus weer de uitzending kijken om te weten wat er is gezegd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste beriht door de telefoon positief is. Dus als Janine dan opneemt krijgt ze bijv. te horen dat ze niet genomineerd kan worden
Alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste beriht door de telefoon positief is. Dus als Janine dan opneemt krijgt ze bijv. te horen dat ze niet genomineerd kan worden
In bad zit je in je eigen vuil. Vandaar dat veel mensen erna gaan douchen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Kinga het volgende:
Dat snap ik dan ook niet he, zittie in bad, gaat ie eruit, en dan onder de douche
Wat er gezegd wordt zegt de bewoner toch wel tegen de andere bewoners?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
We kunnen vanalles verwachten. Dat maakt het natuurlijk weer spannend. Het kutte is dat wij niet kunnen horen wat er op de foon gezegd wordt. We moeten dus weer de uitzending kijken om te weten wat er is gezegd.
Daar zal vast wel een sanctie op staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat er gezegd wordt zegt de bewoner toch wel tegen de andere bewoners?
Nee johquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar zal vast wel een sanctie op staan![]()
Ik denk eerder dat de persoon die opneemt niks tegen de anderen mag zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat er gezegd wordt zegt de bewoner toch wel tegen de andere bewoners?
Heeft ze idd ook welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:38 schreef Tamaartje het volgende:
In dit shirtje van Micheline zie je echt wel een beetje een buikje trouwens
We zullen zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:39 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de persoon die opneemt niks tegen de anderen mag zeggen.
hahaha die 2 haten elkaar echtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Tijn: Mensen die een gebakken ei hebben gehad hebben geen recht meer op appeltaart
Hij is idd onzichtbaar, loopt wat te voetballen soms, en gisteren een "gesprek" over relaties, waarbij de dooddoeners elkaar in hoog tempo opvolgden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:46 schreef MissX het volgende:
Het lijkt wel alsof Jeroen al naar huis isIk lees alleen maar hier mee eigenlijk en kijk de streams niet. Maar hij wordt hier praktische nooit genoemd en op caps zie je hem ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |