Hahaha geweldigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:51 schreef Debbus het volgende:
Attentie:
Janine en Tijn allebei in de keuken....
tik, tak, tik, tak, tik, tak....
Nee, Marlies eruit en Linda (hoerefeest) erin om de boel een beetje op te fleuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Marlies en Sem moeten blijven!
Die zie ik nog wel regelmatig voorbij komen omdat het over Ettiene gaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat denk je van Marcel, word ook bijna nooit genoemd.
Ik vind dat type oorbellen zo vreselijk lelijk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Pracht oorbel Tijn
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260862.jpg]afbeelding][/URL]
ja idd 10 minuten is wel ERG lang.... alsof dat ding 10 minuten gaat rinkelen....10 seconden had het moeten zijn!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel regelmatig voorbij komen omdat het over Ettiene gaat.
Voor de telefoon hebben ze 10 minuten toch? Eigenlijk is dat wel te lang een minuut of 2 was leuker geweest
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat type oorbellen zo vreselijk lelijk!![]()
In 10 minuten kan je volgens mij nog loten wie hem moet oppakkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:54 schreef Kinga het volgende:
ja idd 10 minuten is wel ERG lang.... alsof dat ding 10 minuten gaat rinkelen....10 seconden had het moeten zijn!!!!
Brrrrrr. Gaat dat ooit weer dicht of ga je het bejaardenhuis in met gaten in je lellen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:55 schreef ThaSandman het volgende:
Als je die oorbellen (eigenlijk zijn het piercings) uit gaat doen heb je een heel gat in je oor.
Dicht laten naaien denk ik. Mijn kleine gaatjes van 10 jaar geleden zijn nu nog open, dus die grote zullen niet dichtgroeien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrrr. Gaat dat ooit weer dicht of ga je het bejaardenhuis in met gaten in je lellen?
Van Tijn kan nog dichtgroeien, als je het tever laat uitrekken met grotere tunnels dan hou je die gaten ja. Vind het ook erg lelijk die dingen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrrr. Gaat dat ooit weer dicht of ga je het bejaardenhuis in met gaten in je lellen?
Je kan het beste eerst ff het blog checkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:58 schreef BONG4002 het volgende:
De telefoon is nog niet gegaan neem ik aan?(ik kom namelijk net binnenvallen)
Okquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan het beste eerst ff het blog checken
Doe ik ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |