Alsof de rest zo bijzonder actief is ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:34 schreef Suikeroom het volgende:
die Millica ofzo is ook niet meer dan een meubelstuk![]()
Ja wou er ook wle ff op liggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof de rest zo bijzonder actief is ofzo
Doe mij maar zo'n meubelstuk trouwens
ja idd zij moet gewoon zwijgen en zo naakt mogelijk door het huis lopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof de rest zo bijzonder actief is ofzo
Doe mij maar zo'n meubelstuk trouwens
Dat niet... dan is de lol er zo af. Zo af en toe even een shotje van onder de douche ofzo is prima.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd zij moet gewoon zwijgen en zo naakt mogelijk door het huis lopen![]()
Ik blijf me erover verbazen hoezeer hij lijkt op JJ vd Wal, maar net toen hij achter Milica zat, kan hij zo de broer van Jan Vayne zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260871.jpg]afbeelding][/URL]
Ja! Angstaanjagend he!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef arneaux het volgende:
Egbert lijkt nu wel heel erg op John Locke.
Om het haar er weer aan te plakkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:54 schreef witste het volgende:
Nu laten ze vast weer een kapper komen om het een beetje te herstellen... Hahahaha
Wordt wel vaker gedaan als iemand in de dbk zit. Vorige jaren hadden we dan altijd storing met het geluid. Dat probleem is na 5 edities eindelijk verholpen .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |