Je bent lekker aardig nichtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef brood_korst het volgende:
Wat is je voornaam? - Brood
Wat is de betekenis van je nickname? - Dat is me naam Dohhhh
En die van je user-icoon? - Een ventje aan de lsd
En van je signature? - 2609 is gewoon een klootzak
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? - Via mensen van een ander forum, die zeiden als je alleen maar komt om te kutten en te klote ga je maar naar www.fok.nl
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) - Nee, ik doe het alleen met dieren, 10
Hoe oud ben je? - 11 en een half
Wat voor studie/werk doe je? - Academisch paloratisch heftruckchauffeur
Waar woon je (ongeveer)? - Hoofddorp
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? - Ja, eentje waarbij ik me braaksel aan het malen ben in de blender om het daarna op te slurpen met een rietje
Heb je een vriendje? (of zoiets) - wat zijn vrienden ?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? - Heftruck rijden en fokken
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? - Omdat ik gestuiterd ben tijdens mijn geboorte
Wat is je eerste indruk van ons? - Achterlijke ramdebielen
Wat wil je ons nog vragen? - Wanneer jullie mij gaan vertellen dat jullie een terminale ziekte hebben
Hoogachtend
Brood_Korst van de oranje nassau
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef brood_korst het volgende:
Wat is je voornaam? - Brood
Wat is de betekenis van je nickname? - Dat is me naam Dohhhh
En die van je user-icoon? - Een ventje aan de lsd
En van je signature? - 2609 is gewoon een klootzak
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? - Via mensen van een ander forum, die zeiden als je alleen maar komt om te kutten en te klote ga je maar naar www.fok.nl
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) - Nee, ik doe het alleen met dieren, 10
Hoe oud ben je? - 11 en een half
Wat voor studie/werk doe je? - Academisch paloratisch heftruckchauffeur
Waar woon je (ongeveer)? - Hoofddorp
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? - Ja, eentje waarbij ik me braaksel aan het malen ben in de blender om het daarna op te slurpen met een rietje
Heb je een vriendje? (of zoiets) - wat zijn vrienden ?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? - Heftruck rijden en fokken
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? - Omdat ik gestuiterd ben tijdens mijn geboorte
Wat is je eerste indruk van ons? - Achterlijke ramdebielen
Wat wil je ons nog vragen? - Wanneer jullie mij gaan vertellen dat jullie een terminale ziekte hebben
Hoogachtend
Brood_Korst van de oranje nassau
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp ik snap geen bal van avatar is nog steeds niet gewijzigd
ben een echte noob
Of de hele linkt weghalen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenDaar dus even een linkje plakken naar je geuploade avatar.
Echt niet! Dat matras gaat de huiskamer in! Er slaapt niemand anders in de slaapkamer!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding] Nou, als ik het matras dan maar krijg!. Dan kom ik wel naast jouw bed op de grond liggen
ik lig al in de huiskamer, op de slaapbank!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet! Dat matras gaat de huiskamer in! Er slaapt niemand anders in de slaapkamer!
Dus ik moet samen met TMM in één kamer slapen!?!?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef Ang3l het volgende:
Dat kan, maar daar kunnen meer mensenm in die huiskamer.
In de slaapkamer ga ik prinsheelrijk zelf liggen!
De kamer is groot zat, of je legt het matras op de 2e slaapkamerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus ik moet samen met TMM in één kamer slapen!?!?
Oh.. er zijn oplossingen, dat is goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kamer is groot zat, of je legt het matras op de 2e slaapkamer
Nee hoor.. lief aangebodenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja of je moet met TMM in 1 bed willen.
Het is een 2p slaapbank.
nr 1quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding] ...... [afbeelding] ...... [afbeelding]
En morgen graag de uitslag welke mijn nieuwe avatar wordt
Geheel mee eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
nr 1
quote:Tanta adrenalina sube a mi cabeza
Miro como bailas y sale fuego de tus caderas
Y con un tambor tú y yo vamos acercándonos
Es la tentación que me vuelve loco y me desespera
Es que es tu cintura mi sutil locura
Me vas elevado, me vas atrapando
Y es que está en tu cuerpo nena
Que respira nena
Y es que tienes todo en esta vida pa´gozar
Baila, que ritmo te sobra, baila que bailame
Y acércate un poquito Salomé
Baila que ritmo te sobra, baila que bailame
Regálame tu hechizo de mujer
Ay ay ay tú bajaste desde el cielo
Ay ay ay y me echaste el candelero
Ay ay ay tú bajaste desde el cielo
Ay ay ay mira niña si te quiero.
Pero ven y baila síguete acercando
Que con tu sabor que es baribe y son seguimos gozando
Tu ritmo se ve mi amor cuando cae tu sudor
Y tus movimientos parecen más un canto sagrado
Y es que es tu cintura de silueta y luna
Que me va atrapando me va alucinando
Y es que está en tu cuerpo nena
Que respiras vida nena
Y es que tienes todo en esta vida pa´gozar
Baila que ritmo te sobra...
Bailame como quieras bailame
Que tu ritmo me vuelve loco
Salomé...
Vertel eens iets nieuwsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef PhalanX het volgende:
Jody Bernal is een vieze homofiel
Bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenDaar dus even een linkje plakken naar je geuploade avatar.
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef samjustme het volgende:
Paris album is vrij goed, vooral het nummer screwed. Gewoon geweldig
Zeg, ken ik jou niet ergens van? Als je het lijstje hebt ingevuld heb ik dat zeker gemist...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:04 schreef PhalanX het volgende:
papa spank?
nee hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
laat de dodenmars klinken
HOMO is dood
mag het dan ook de vulkaan zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh je wilt dansen op zijn graf
we zullen hem missenquote:
pulp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. is The Faculty wat? Is op Veronica nu.
Good enough.. ik zie veel bloed en monsters. En leuke acteursquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef davidov het volgende:
[..]
pulp.
leuke pulp
er is toch niks beters
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar dit is toch wel ene bullshitopmerking.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef PhalanX het volgende:
daar geef je toch het snikkellikken voor op!
phalanx = Kugari Ken = Caironquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:17 schreef Weemz het volgende:
Zeg Phalanx, had je mijn vraag niet gelezen
Ah toch... Ja ik ken iemand van mijn middelbare school (nou ja, kennen) en die had een emailadres met phalanx erin namelijk...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
phalanx = Kugari Ken = Cairon
Ze speelt in Stargatequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef PhalanX het volgende:
[afbeelding]
Morena!
[afbeelding]
daar geef je toch het snikkellikken voor op!
Maar ook inquote:
Heeft dat gewonnen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nou, dit is Mr Gay Europe
Dat dacht ik nou ook!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft dat gewonnen?
Maar Zweden dan!!!
[afbeelding]
Dus de rechter heeft gewonnen?Geef maar maar de middelste.
Dat is 'm dan bij deze vergeven. ZWEMBROEK UUUUUIIIIT!quote:
Tim is geilquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 'm dan bij deze vergeven. ZWEMBROEK UUUUUIIIIT!
En gecanceld na 10 seizoenenquote:
Hoe weet jij dat ie daar was?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tim is geilen had je gister naar de Thermos gemoeten
Had je t zelf kunnen doen
Ach, dat was het na het 5e seizoen ook, dus we zien wel. Bovendien, maar weinig series die het zolang kunnen volhouden...quote:
Neejquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tim is geilen had je gister naar de Thermos gemoeten
Had je t zelf kunnen doen
Omdat alle kandidaten daar waren en t aangekondigd was en de foto ook daarvandaan komt?quote:
Ik ben nog nooit in Thermos geweest, dus ík had het niet kunnen herkennen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat alle kandidaten daar waren en t aangekondigd was en de foto ook daarvandaan komt?
Kwestie van het artikeltje op gay.nl waar die foto vandaan komt lezen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben nog nooit in Thermos geweest, dus ík had het niet kunnen herkennen.
Zie ik er uit alsof ik het "Nieuws" op gay.nl aandachtig lees?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kwestie van het artikeltje op gay.nl waar die foto vandaan komt lezen?
Nee, je ziet eruit als iemand die eerst roept, en dan pas leest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Vlarp het volgende:
Zie ik er uit alsof ik het "Nieuws" op gay.nl aandachtig lees?
Ik heb net Queer As Folk (US) zitten kijken. Is dat ook een zonde?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
Net 30 days gekeken. Een religieuze hetero uit Michigan gaat dertig dagen logeren bij een homo in Castro San Francisco. Best wel interessant over vooroordelen en dat het een zonde is enzo.
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb net Queer As Folk (US) zitten kijken. Is dat ook een zonde?
Ik merk trouwens dat het soms eigenlijk best wel gemakzuchtig geschreven is. Toch jammer...
Ik kijk nu (naja, net) het 5e seizoen. Verhalen zijn op zich wel goed, maar plots worden soms te opzichtig en doorzichtig opgezet en ongeloofwaardig of onder het motto "grote stappen, snel thuis" er doorheen gejaagd. Wat best zonde is voor een serie die zo goed begon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef wonderer het volgende:
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien.
en ik geloof in een ander sprookjesboek dus ik vind het geen zonde.
Verzamelde sprookjes van Grimmquote:
Ik vond haar in Firefly/Serenity beter...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:08 schreef PhalanX het volgende:
MORENA BACCARIN
ja, dat doen ze tegenwoordig wel vakerquote:
Guus moet ook vooral héél erg in de regio blijven!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat doen ze tegenwoordig wel vaker
Guus staat ook liever in Philipsstadion dan in de Arena ofzo
dat is dan een tweede hequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Guus moet ook vooral héél erg in de regio blijven!
het is morgen pas america's next top model heurquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:30 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga straks naar de beste artiest ter wereld kijken![]()
Kijk je dat? Wat een homo ben jequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is morgen pas america's next top model heur
idd. dat Yes-R nog niet doorgebroken is internationaal.... beste artiest ter wereldquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk je dat? Wat een homo ben je![]()
ik kijk ook, nikki moet winnen, vind je niet![]()
Ik ga hiernaartoe: www.haschiba.nl![]()
ja Nik moet winnen!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk je dat? Wat een homo ben je![]()
ik kijk ook, nikki moet winnen, vind je niet![]()
Ik ga hiernaartoe: www.haschiba.nl![]()
Mallerd, Yes-R is lekker, niks meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
idd. dat Yes-R nog niet doorgebroken is internationaal.... beste artiest ter wereld
yeah bartjeuh!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef Cybart het volgende:
* Cybart en de vijf vrolijke negertjes zwaaien naar Jerre in hun smilie pakjes+
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal t niet meer doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
en ik haat mensen die mij wakker bellen!
Bahquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef BB_Koning het volgende:
Zeker een mooi meisje, ik zou haar ook wel in mn bed willen hebbenMaar ik zou haar met meer respect behandelen dan jij waarschijnlijk
![]()
Ik vind de bitches in de serie altijd leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is morgen pas america's next top model heur
Negers? racistquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef Cybart het volgende:
* Cybart en de vijf vrolijke negertjes zwaaien naar Jerre in hun smilie pakjes+
![]()
![]()
![]()
![]()
vind je dat? wat interessant.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind de bitches in de serie altijd leuk
Nee: negersquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Negers? racist![]()
Donkere mensen zal je bedoelen
Dat mag je zelf weten. Val je op donkere mensen dan?quote:
Moet je eerder uit bed komenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja Nik moet winnen!!!!
en ik haat mensen die mij wakker bellen!
Ik hou van getint, maar niet alles wat getint is, is een negerquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten. Val je op donkere mensen dan?
Chinezen en donker getinten zijn bij mij een taboe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hou van getint, maar niet alles wat getint is, is een neger
Misschien overbodig, maar je bent pas ene neger als je behoort tot het negroide ras
Ja, negroide en mongolide mensen zijn stomquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Chinezen en donker getinten zijn bij mij een taboe.
HAHA iedereen mag leven maar waar je op valt is natuurlijk heel iets anders.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
Alleen mensen met blauwe ogen en lichtblond haar mogen leven.
wat zet je er op?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:42 schreef Weemz het volgende:
Goedendag...
*MP3 speler weer eens helemaal update*
wat fijn dat ik mag blijven levenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
dat is toch mooi?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat fijn dat ik mag blijven leven
Je mag het ook best hier vertellen hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dat is toch mooi?
kom eens op msn, ik zal je vertellen over mijn hete orgie.
Jij bent vaak wat minder moeilijk hequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
Je bent wel erg moeilijk vandaag.
Ze hebben in elk geval geen dinosaurushoofd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent vaak wat minder moeilijk he
Ik heb SABRINA opstaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval geen dinosaurushoofd.
Net wakker?quote:
Dat zegt natuurlijk nietsquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval geen dinosaurushoofd.
Klinkt als een mooi middel tegen verstopte neuzenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Kneipp Mint/Eucalyptus.
Ach gossie toch... Ben je verkouden?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik die snoepjes nu maar.
Ja, wellicht. Enorme keelpijn, hoesten, niezen, schorre stem, verstopte neus, koud. Bah, ik word er niet vrolijk van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach gossie toch... Ben je verkouden?
*Erik troost*quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, wellicht. Enorme keelpijn, hoesten, niezen, schorre stem, verstopte neus, koud. Bah, ik word er niet vrolijk van.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
Ik mag vandaag gewoon blijven leven. Ik heb m'n eigen haarkleur weerquote:
Dat maakt niet uit, maar je stoppels zijn wegquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag vandaag gewoon blijven leven. Ik heb m'n eigen haarkleur weer
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Enorme keelpijn, hoesten, niezen, schorre stem, verstopte neus, koud. Bah, ik word er niet vrolijk van.
Ik ontken alles. En praat niet in mijn slaap, welke ik nu ga doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij ook al gezoend met ang3l
Een queen is toch juist níet butch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
butch queen (beetje zoalshier in dit topic) aan zijn tafeltje zitten, heel dicht bij 'm.
slaap lekker en beterschap Erikquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ontken alles. En praat niet in mijn slaap, welke ik nu ga doen.
Dat kan best wel eens samenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een queen is toch juist níet butch?![]()
Ja, iemand kan het uiterlijk van een butch hebben, maar zich als een queen gedragenquote:
Misschien zitten de u en de i te dicht bij elkaar op een toetsenbord?quote:
Maar ja, een bitch is toch al een queen, ach, ik weet t allemaal niet meer met dat gayjargonquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien zitten de u en de i te dicht bij elkaar op een toetsenbord?
Geilheid. Da's de reden nr 1.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
gisterenavond een hele vreemde avond gehad tijdens uit gaan![]()
kan iemand voor mij de effecten van GHB beschrijven
Aldus wikipedia...quote:GHB of gammahydroxyboterzuur is oorspronkelijk een slaapmiddel, dat later als een drug werd geclassificeerd. GHB wordt tegenwoordig gebruikt als partydrug. Enkele positieve effecten van GHB zijn: rustig, warm gevoel voor andere mensen, opgewekte stemming, praterig, prettige verdoving/stoned, angsten en remmingen verminderen, zin om te vrijen, sterker sexueel gevoel, aanraking wordt sterker gevoeld, vermindert het katterige gevoel na speed en XTC. Negatieve effecten zijn: duizelig, omvallen, slap gevoel in spieren, trillen, misselijk, hoofdpijn, onbedwingbare slaap, verwardheid, suf voelen.
daar had ik dus helemaal geen last vanquote:
Nee dat zit gwoon standaard ingebakkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar had ik dus helemaal geen last van
Head on. De jongen is leuk.quote:
Wel typisch. Ik heb het over een jonge blonde god, maar nee, iedereen begint weer over de butch die er tegenaan kwam kwijlen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een queen is toch juist níet butch?![]()
Alex Dimitriades...quote:
Ik hou niet van blond, te lief.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel typisch. Ik heb het over een jonge blonde god, maar nee, iedereen begint weer over de butch die er tegenaan kwam kwijlen..
Ik heb er eentje met een slappe outline van m gevondenquote:
Ik hou van naargeestige filmsquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Alex Dimitriades...
En homo.
Vond de film soms wat naargeestig eerlijk gezegd.
Wat aandoenlijkquote:
Ja blond heeft een te lieve uitstraling. Ik hou niet van lief. Ik wil woest, sexy, gevaarlijk, geil.quote:
Gek he, als de competitie is Nederland isquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Weemz het volgende:
Ah, 'we' hebben in ieder geval nog de 'People's Choice' award gewonnen.
als jij lief bent voor mij ben ik ook lief voor jouquote:
*knuffel geeft*quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij lief bent voor mij ben ik ook lief voor jou![]()
![]()
oh is het zo ergquote:
Och jeetje. Zo'n harige man zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja blond heeft een te lieve uitstraling. Ik hou niet van lief. Ik wil woest, sexy, gevaarlijk, geil.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh is het zo erg![]()
nou kom hier dan ik heb een brede schouder *Blubberzwijn naar zich toe trekt en knuffel geeft*
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Och jeetje. Zo'n harige man zeker..
morgen als het weer licht is zal het allemaal vast mee vallenquote:
fijn dat je zo goed op te vrolijken bentquote:
Nee. Bah. Maar in ieder geval geen eng glad babyfaceje met een polootje en een kraagje en burberry met blonde krulletjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Och jeetje. Zo'n harige man zeker..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:18 schreef Weemz het volgende:
Ang3l, ga jij plastisch chirurgen?
'k Hou ook van jou hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:soms ben je echt hysterisch schattig
waarom doe je dat dan ook muts, ga terug naar bedquote:
Nou mutsen zijn niet verkeerd hoor met al die regen vandaagquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:16 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... goeiemorgen stelletje mutsen.
goedenochtend Majesteitquote:
Jij wil hier een frisse wind door het topic laten waaienquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:08 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, beetje frisse lucht in dit topic kan geen kwaad.
Ik denk dat een orkaan beter werkt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij wil hier een frisse wind door het topic laten waaien![]()
Ernesto klink wel krachtig en opwindend voor een Latinoquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik denk dat een orkaan beter werkt.
Ik moest naar de DOKTER, muts.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan ook muts, ga terug naar bed
arme Ang3l tochquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest naar de DOKTER, muts.
En dan ga je over de snelweg en krijg je een lekke band met de auto ...... dus dan kom ja na band verwisselen en zo veels te laat. Moet je uiteindelijk nog wachten op je beurt. Sta je na 2 min weer buiten zonder medicijnen "Het is een virus. Het gaat wel weer over".
En daarnaast bellen ze dan nog eens op, terwijl je bij je ouders zit, dat nu ook je tante is overleden.
Geweldige vakantie heb ik. Iedereen aan te raden,.
Sterkte, engelke.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest naar de DOKTER, muts.
En dan ga je over de snelweg en krijg je een lekke band met de auto ...... dus dan kom ja na band verwisselen en zo veels te laat. Moet je uiteindelijk nog wachten op je beurt. Sta je na 2 min weer buiten zonder medicijnen "Het is een virus. Het gaat wel weer over".
En daarnaast bellen ze dan nog eens op, terwijl je bij je ouders zit, dat nu ook je tante is overleden.
Geweldige vakantie heb ik. Iedereen aan te raden,.
Gefeliciteerd Weemzquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef Weemz het volgende:
Jeej!
Ik ben aangenomen voor het tussenjaar!
Gefeli.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef Weemz het volgende:
Jeej!
Ik ben aangenomen voor het tussenjaar!
Wanneer is de volgende eo-jongerendagquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:00 schreef Weemz het volgende:
Ik ga een een jaar lang een programma van de stichting Youth for Christ doen (www.yfc.nl/jeugdlab). Ik moet ervoor zorgen dat de materialen komen waar ze moeten zijn, dat de mensen geintstrueerd worden en dat mensen die het programma gedaan hebben kunnen napraten.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:15 schreef BB_Koning het volgende:
Wanneer is de volgende eo-jongerendag![]()
Al die buien zijn een straf voor jullie zondige homo'squote:Op maandag 28 augustus 2006 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goedenochtend Majesteit
kunt u uw macht niet eens aanwenden om aan deze neerslag een einde te maken ?
Zou je dan zelf niet moeten weten wanneer de volgende eo-jongerendag is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef BB_Koning het volgende:
Al die buien zijn een straf voor jullie zondige homo's![]()
Wat scherpquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou je dan zelf niet moeten weten wanneer de volgende eo-jongerendag is?
Nog meer straf?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Al die buien zijn een straf voor jullie zondige homo's![]()
*gaat in de rij staan*quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog meer straf?
I've had enough...... ik word wel weer hetero ofzo. Retero.
Verf van de Praxis? "Gras van de buren-groen" of zo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ik heb mijn gras trouwens groen gekregen
groen van jalouzie ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef Waxxer het volgende:
ik had vorig jaar datzelfde probleemquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme Ang3l toch
hier een knuffel want die kan je wel gebruiken
sterkte
Ik dacht dat we er al uitwaren dat 2005 mijn jaar niet was en dat 2006 het zou worden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had vorig jaar datzelfde probleem
dan moeten we er maar voor zorgen dat dat volgend jaar anders verloopt
Ik heb mijn haar zwart gekregen en mn huid mooi chocoladebruinquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef Waxxer het volgende:
die lui van Youth for Christ zien die er zo uit, want dan wil ik me ook wel bekerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:00 schreef Weemz het volgende:
Ik ga een een jaar lang een programma van de stichting Youth for Christ doen (www.yfc.nl/jeugdlab). Ik moet ervoor zorgen dat de materialen komen waar ze moeten zijn, dat de mensen geintstrueerd worden en dat mensen die het programma gedaan hebben kunnen napraten.
Nee, met heel veel zaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verf van de Praxis? "Gras van de buren-groen" of zo?
maar toen postte jij nog niet hierquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had vorig jaar datzelfde probleem
dan moeten we er maar voor zorgen dat dat volgend jaar anders verloopt
is het nog gelukt om documenten van de HD in veiligheid te brengen voordat je met recovery cd in de weer ging. of is het nu echt jammer maar helaas maar de noeste arbeid die je daarin gestoken hebt is wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, met heel veel zaad
en kunstmest!
Sex is my religion.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die lui van Youth for Christ zien die er zo uit, want dan wil ik me ook wel bekeren
[afbeelding]
liedjes als kneel and say a prayer to jesus![]()
jesus called me on my cell phonequote:
goh dan hebben ze maar weinig lezers tegenwoordigquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ja jongens, dit is uitgekozen tot de knapste lezer van de Gaykrant. Ofwel Mister Gaykrant 2006.
Mijn god.
THHE is wel goor en okay maar zou voor Volver gaan, ga ik ook doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Volver, Paradise Now of The Hills Have Eyes.
Waar o waar moeten we heen vanavond?
De linker mag ik hopen? Want die ander is echt te lelijk voor woorden. Je vraagt je haast af óf-ie wel kan lezen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ja jongens, dit is uitgekozen tot de knapste lezer van de Gaykrant. Ofwel Mister Gaykrant 2006.
Mijn god.
thnQquote:
Ferry uit Rotterdam.. ooit nog mee gezoend, toen ie nog een sappig jong blaadje wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |