Ja, iemand kan het uiterlijk van een butch hebben, maar zich als een queen gedragenquote:
Misschien zitten de u en de i te dicht bij elkaar op een toetsenbord?quote:
Maar ja, een bitch is toch al een queen, ach, ik weet t allemaal niet meer met dat gayjargonquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien zitten de u en de i te dicht bij elkaar op een toetsenbord?
Geilheid. Da's de reden nr 1.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
gisterenavond een hele vreemde avond gehad tijdens uit gaan![]()
kan iemand voor mij de effecten van GHB beschrijven
Aldus wikipedia...quote:GHB of gammahydroxyboterzuur is oorspronkelijk een slaapmiddel, dat later als een drug werd geclassificeerd. GHB wordt tegenwoordig gebruikt als partydrug. Enkele positieve effecten van GHB zijn: rustig, warm gevoel voor andere mensen, opgewekte stemming, praterig, prettige verdoving/stoned, angsten en remmingen verminderen, zin om te vrijen, sterker sexueel gevoel, aanraking wordt sterker gevoeld, vermindert het katterige gevoel na speed en XTC. Negatieve effecten zijn: duizelig, omvallen, slap gevoel in spieren, trillen, misselijk, hoofdpijn, onbedwingbare slaap, verwardheid, suf voelen.
daar had ik dus helemaal geen last vanquote:
Nee dat zit gwoon standaard ingebakkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar had ik dus helemaal geen last van
Head on. De jongen is leuk.quote:
Wel typisch. Ik heb het over een jonge blonde god, maar nee, iedereen begint weer over de butch die er tegenaan kwam kwijlen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een queen is toch juist níet butch?![]()
Alex Dimitriades...quote:
Ik hou niet van blond, te lief.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel typisch. Ik heb het over een jonge blonde god, maar nee, iedereen begint weer over de butch die er tegenaan kwam kwijlen..
Ik heb er eentje met een slappe outline van m gevondenquote:
Ik hou van naargeestige filmsquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Alex Dimitriades...
En homo.
Vond de film soms wat naargeestig eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |