Bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenDaar dus even een linkje plakken naar je geuploade avatar.
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef samjustme het volgende:
Paris album is vrij goed, vooral het nummer screwed. Gewoon geweldig
Zeg, ken ik jou niet ergens van? Als je het lijstje hebt ingevuld heb ik dat zeker gemist...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:04 schreef PhalanX het volgende:
papa spank?
nee hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
laat de dodenmars klinken
HOMO is dood
mag het dan ook de vulkaan zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh je wilt dansen op zijn graf
we zullen hem missenquote:
pulp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. is The Faculty wat? Is op Veronica nu.
Good enough.. ik zie veel bloed en monsters. En leuke acteursquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef davidov het volgende:
[..]
pulp.
leuke pulp
er is toch niks beters
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar dit is toch wel ene bullshitopmerking.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef PhalanX het volgende:
daar geef je toch het snikkellikken voor op!
phalanx = Kugari Ken = Caironquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:17 schreef Weemz het volgende:
Zeg Phalanx, had je mijn vraag niet gelezen
Ah toch... Ja ik ken iemand van mijn middelbare school (nou ja, kennen) en die had een emailadres met phalanx erin namelijk...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
phalanx = Kugari Ken = Cairon
Ze speelt in Stargatequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef PhalanX het volgende:
[afbeelding]
Morena!
[afbeelding]
daar geef je toch het snikkellikken voor op!
Maar ook inquote:
Heeft dat gewonnen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nou, dit is Mr Gay Europe
Dat dacht ik nou ook!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft dat gewonnen?
Maar Zweden dan!!!
[afbeelding]
Dus de rechter heeft gewonnen?Geef maar maar de middelste.
Dat is 'm dan bij deze vergeven. ZWEMBROEK UUUUUIIIIT!quote:
Tim is geilquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 'm dan bij deze vergeven. ZWEMBROEK UUUUUIIIIT!
En gecanceld na 10 seizoenenquote:
Hoe weet jij dat ie daar was?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tim is geilen had je gister naar de Thermos gemoeten
Had je t zelf kunnen doen
Ach, dat was het na het 5e seizoen ook, dus we zien wel. Bovendien, maar weinig series die het zolang kunnen volhouden...quote:
Neejquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tim is geilen had je gister naar de Thermos gemoeten
Had je t zelf kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |