Je bent lekker aardig nichtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef brood_korst het volgende:
Wat is je voornaam? - Brood
Wat is de betekenis van je nickname? - Dat is me naam Dohhhh
En die van je user-icoon? - Een ventje aan de lsd
En van je signature? - 2609 is gewoon een klootzak
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? - Via mensen van een ander forum, die zeiden als je alleen maar komt om te kutten en te klote ga je maar naar www.fok.nl
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) - Nee, ik doe het alleen met dieren, 10
Hoe oud ben je? - 11 en een half
Wat voor studie/werk doe je? - Academisch paloratisch heftruckchauffeur
Waar woon je (ongeveer)? - Hoofddorp
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? - Ja, eentje waarbij ik me braaksel aan het malen ben in de blender om het daarna op te slurpen met een rietje
Heb je een vriendje? (of zoiets) - wat zijn vrienden ?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? - Heftruck rijden en fokken
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? - Omdat ik gestuiterd ben tijdens mijn geboorte
Wat is je eerste indruk van ons? - Achterlijke ramdebielen
Wat wil je ons nog vragen? - Wanneer jullie mij gaan vertellen dat jullie een terminale ziekte hebben
Hoogachtend
Brood_Korst van de oranje nassau
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef brood_korst het volgende:
Wat is je voornaam? - Brood
Wat is de betekenis van je nickname? - Dat is me naam Dohhhh
En die van je user-icoon? - Een ventje aan de lsd
En van je signature? - 2609 is gewoon een klootzak
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? - Via mensen van een ander forum, die zeiden als je alleen maar komt om te kutten en te klote ga je maar naar www.fok.nl
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) - Nee, ik doe het alleen met dieren, 10
Hoe oud ben je? - 11 en een half
Wat voor studie/werk doe je? - Academisch paloratisch heftruckchauffeur
Waar woon je (ongeveer)? - Hoofddorp
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? - Ja, eentje waarbij ik me braaksel aan het malen ben in de blender om het daarna op te slurpen met een rietje
Heb je een vriendje? (of zoiets) - wat zijn vrienden ?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? - Heftruck rijden en fokken
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? - Omdat ik gestuiterd ben tijdens mijn geboorte
Wat is je eerste indruk van ons? - Achterlijke ramdebielen
Wat wil je ons nog vragen? - Wanneer jullie mij gaan vertellen dat jullie een terminale ziekte hebben
Hoogachtend
Brood_Korst van de oranje nassau
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp ik snap geen bal van avatar is nog steeds niet gewijzigd
ben een echte noob
Of de hele linkt weghalen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenDaar dus even een linkje plakken naar je geuploade avatar.
Echt niet! Dat matras gaat de huiskamer in! Er slaapt niemand anders in de slaapkamer!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding] Nou, als ik het matras dan maar krijg!. Dan kom ik wel naast jouw bed op de grond liggen
ik lig al in de huiskamer, op de slaapbank!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet! Dat matras gaat de huiskamer in! Er slaapt niemand anders in de slaapkamer!
Dus ik moet samen met TMM in één kamer slapen!?!?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef Ang3l het volgende:
Dat kan, maar daar kunnen meer mensenm in die huiskamer.
In de slaapkamer ga ik prinsheelrijk zelf liggen!
De kamer is groot zat, of je legt het matras op de 2e slaapkamerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus ik moet samen met TMM in één kamer slapen!?!?
Oh.. er zijn oplossingen, dat is goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kamer is groot zat, of je legt het matras op de 2e slaapkamer
Nee hoor.. lief aangebodenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja of je moet met TMM in 1 bed willen.
Het is een 2p slaapbank.
nr 1quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding] ...... [afbeelding] ...... [afbeelding]
En morgen graag de uitslag welke mijn nieuwe avatar wordt
Geheel mee eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
nr 1
quote:Tanta adrenalina sube a mi cabeza
Miro como bailas y sale fuego de tus caderas
Y con un tambor tú y yo vamos acercándonos
Es la tentación que me vuelve loco y me desespera
Es que es tu cintura mi sutil locura
Me vas elevado, me vas atrapando
Y es que está en tu cuerpo nena
Que respira nena
Y es que tienes todo en esta vida pa´gozar
Baila, que ritmo te sobra, baila que bailame
Y acércate un poquito Salomé
Baila que ritmo te sobra, baila que bailame
Regálame tu hechizo de mujer
Ay ay ay tú bajaste desde el cielo
Ay ay ay y me echaste el candelero
Ay ay ay tú bajaste desde el cielo
Ay ay ay mira niña si te quiero.
Pero ven y baila síguete acercando
Que con tu sabor que es baribe y son seguimos gozando
Tu ritmo se ve mi amor cuando cae tu sudor
Y tus movimientos parecen más un canto sagrado
Y es que es tu cintura de silueta y luna
Que me va atrapando me va alucinando
Y es que está en tu cuerpo nena
Que respiras vida nena
Y es que tienes todo en esta vida pa´gozar
Baila que ritmo te sobra...
Bailame como quieras bailame
Que tu ritmo me vuelve loco
Salomé...
Vertel eens iets nieuwsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef PhalanX het volgende:
Jody Bernal is een vieze homofiel
Bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je webicon (Bij Wijzig Profiel bovenaan) moet ook naar dat andere plaatje wijzenDaar dus even een linkje plakken naar je geuploade avatar.
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef samjustme het volgende:
Paris album is vrij goed, vooral het nummer screwed. Gewoon geweldig
Zeg, ken ik jou niet ergens van? Als je het lijstje hebt ingevuld heb ik dat zeker gemist...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:04 schreef PhalanX het volgende:
papa spank?
nee hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
laat de dodenmars klinken
HOMO is dood
mag het dan ook de vulkaan zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh je wilt dansen op zijn graf
we zullen hem missenquote:
pulp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. is The Faculty wat? Is op Veronica nu.
Good enough.. ik zie veel bloed en monsters. En leuke acteursquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef davidov het volgende:
[..]
pulp.
leuke pulp
er is toch niks beters
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar dit is toch wel ene bullshitopmerking.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef PhalanX het volgende:
daar geef je toch het snikkellikken voor op!
phalanx = Kugari Ken = Caironquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:17 schreef Weemz het volgende:
Zeg Phalanx, had je mijn vraag niet gelezen
Ah toch... Ja ik ken iemand van mijn middelbare school (nou ja, kennen) en die had een emailadres met phalanx erin namelijk...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
phalanx = Kugari Ken = Cairon
Ze speelt in Stargatequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef PhalanX het volgende:
[afbeelding]
Morena!
[afbeelding]
daar geef je toch het snikkellikken voor op!
Maar ook inquote:
Heeft dat gewonnen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nou, dit is Mr Gay Europe
Dat dacht ik nou ook!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft dat gewonnen?
Maar Zweden dan!!!
[afbeelding]
Dus de rechter heeft gewonnen?Geef maar maar de middelste.
Dat is 'm dan bij deze vergeven. ZWEMBROEK UUUUUIIIIT!quote:
Tim is geilquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 'm dan bij deze vergeven. ZWEMBROEK UUUUUIIIIT!
En gecanceld na 10 seizoenenquote:
Hoe weet jij dat ie daar was?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tim is geilen had je gister naar de Thermos gemoeten
Had je t zelf kunnen doen
Ach, dat was het na het 5e seizoen ook, dus we zien wel. Bovendien, maar weinig series die het zolang kunnen volhouden...quote:
Neejquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tim is geilen had je gister naar de Thermos gemoeten
Had je t zelf kunnen doen
Omdat alle kandidaten daar waren en t aangekondigd was en de foto ook daarvandaan komt?quote:
Ik ben nog nooit in Thermos geweest, dus ík had het niet kunnen herkennen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat alle kandidaten daar waren en t aangekondigd was en de foto ook daarvandaan komt?
Kwestie van het artikeltje op gay.nl waar die foto vandaan komt lezen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben nog nooit in Thermos geweest, dus ík had het niet kunnen herkennen.
Zie ik er uit alsof ik het "Nieuws" op gay.nl aandachtig lees?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kwestie van het artikeltje op gay.nl waar die foto vandaan komt lezen?
Nee, je ziet eruit als iemand die eerst roept, en dan pas leest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Vlarp het volgende:
Zie ik er uit alsof ik het "Nieuws" op gay.nl aandachtig lees?
Ik heb net Queer As Folk (US) zitten kijken. Is dat ook een zonde?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
Net 30 days gekeken. Een religieuze hetero uit Michigan gaat dertig dagen logeren bij een homo in Castro San Francisco. Best wel interessant over vooroordelen en dat het een zonde is enzo.
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb net Queer As Folk (US) zitten kijken. Is dat ook een zonde?
Ik merk trouwens dat het soms eigenlijk best wel gemakzuchtig geschreven is. Toch jammer...
Ik kijk nu (naja, net) het 5e seizoen. Verhalen zijn op zich wel goed, maar plots worden soms te opzichtig en doorzichtig opgezet en ongeloofwaardig of onder het motto "grote stappen, snel thuis" er doorheen gejaagd. Wat best zonde is voor een serie die zo goed begon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef wonderer het volgende:
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien.
en ik geloof in een ander sprookjesboek dus ik vind het geen zonde.
Verzamelde sprookjes van Grimmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |