Kon je dat niet eerder zeggen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:07 schreef Ang3l het volgende:
En hoe kunnen we nou ineens 30 topics terugschieten, lieve Nathan. Van 1774 naar 1744a?
quote:
Dat klinkt als ranzige pronquote:
Beterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]http://www.chemist.nl/films/film1.html
(tim op lowlands met z'n fototoestel)
Ik ga er binnenkort weer heen, concert.
Jep. Echt wel. Chasing Cars was kippenvel, evenals het multi-stemmige Make this go on forever. Vanuit d eorganisatie werden er tijdens RUN allemaal snow patrol aanstekers uitgedeeld en tijdens het refrein (light up, light up) stak het publiek ze aan. De hele tent stond zowat in de fikquote:
licht morbide?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Echt wel. Chasing Cars was kippenvel, evenals het multi-stemmige Make this go on forever. Vanuit d eorganisatie werden er tijdens RUN allemaal snow patrol aanstekers uitgedeeld en tijdens het refrein (light up, light up) stak het publiek ze aan. De hele tent stond zowat in de fikerg mooi moment.
Ja dolf jansen zei al dat ie geen verwijzing wilden maken naar Nieuwjaarquote:
Ik van "Eyes open".quote:ik wordt zo vrolijk van "You're All I Have"
Uhu. Voor die tijd kende ik Snow Patrol, Orson, Wir sind Helden A Balladeer en Panic helemaal niet. Of The Infadelsquote:
Ik heb m'n eetlust volgens mij ook weet teruggevonden... goed teken. Sopinazie/riccotta tortellini met mascarpone en zongedroogde tomaten saus plus daarbij rode paprika, komkommer, zongedroogde tomaten en geitenkaas (ofwel: resten van dingen die op moesten).quote:en nu ga ik in de keuken spotten wat ik ga doen met het eten vanavond..
laterz
Hoe kan dat nou muts, ik zat op Lowlands en stond al maaaaaaaaaaaaaaaaanden vast!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:30 schreef Vlarp het volgende:
Zeg Ang3l?
Wij hadden afgelopen weekend toch aan afspraakje staan voor Pann?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou muts, ik zat op Lowlands en stond al maaaaaaaaaaaaaaaaanden vast!
(ik ga sowieso nooit naar pann, alleen megapann af en toe)
ik ben erg blij met orson, snowpatrol of the infadels vervelen mij erg snelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Voor die tijd kende ik Snow Patrol, Orson, Wir sind Helden A Balladeer en Panic helemaal niet. Of The Infadels
[..]
Ik heb m'n eetlust volgens mij ook weet teruggevonden... goed teken. Sopinazie/riccotta tortellini met mascarpone en zongedroogde tomaten saus plus daarbij rode paprika, komkommer, zongedroogde tomaten en geitenkaas (ofwel: resten van dingen die op moesten).
HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Moest je Wir Sind Helden nog? Heb nu beide albums.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben erg blij met orson, snowpatrol of the infadels vervelen mij erg snel
Ik denk dat laatste. Want wat moet ik in Utrecht?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het stond zelfs in m'n telefoon!.
Al ga ik nu twijfelen of ik niet met iemand anders zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |