Omdat alle kandidaten daar waren en t aangekondigd was en de foto ook daarvandaan komt?quote:
Ik ben nog nooit in Thermos geweest, dus ík had het niet kunnen herkennen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat alle kandidaten daar waren en t aangekondigd was en de foto ook daarvandaan komt?
Kwestie van het artikeltje op gay.nl waar die foto vandaan komt lezen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben nog nooit in Thermos geweest, dus ík had het niet kunnen herkennen.
Zie ik er uit alsof ik het "Nieuws" op gay.nl aandachtig lees?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kwestie van het artikeltje op gay.nl waar die foto vandaan komt lezen?
Nee, je ziet eruit als iemand die eerst roept, en dan pas leest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Vlarp het volgende:
Zie ik er uit alsof ik het "Nieuws" op gay.nl aandachtig lees?
Ik heb net Queer As Folk (US) zitten kijken. Is dat ook een zonde?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
Net 30 days gekeken. Een religieuze hetero uit Michigan gaat dertig dagen logeren bij een homo in Castro San Francisco. Best wel interessant over vooroordelen en dat het een zonde is enzo.
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb net Queer As Folk (US) zitten kijken. Is dat ook een zonde?
Ik merk trouwens dat het soms eigenlijk best wel gemakzuchtig geschreven is. Toch jammer...
Ik kijk nu (naja, net) het 5e seizoen. Verhalen zijn op zich wel goed, maar plots worden soms te opzichtig en doorzichtig opgezet en ongeloofwaardig of onder het motto "grote stappen, snel thuis" er doorheen gejaagd. Wat best zonde is voor een serie die zo goed begon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef wonderer het volgende:
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien.
en ik geloof in een ander sprookjesboek dus ik vind het geen zonde.
Verzamelde sprookjes van Grimmquote:
Ik vond haar in Firefly/Serenity beter...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:08 schreef PhalanX het volgende:
MORENA BACCARIN
ja, dat doen ze tegenwoordig wel vakerquote:
Guus moet ook vooral héél erg in de regio blijven!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat doen ze tegenwoordig wel vaker
Guus staat ook liever in Philipsstadion dan in de Arena ofzo
dat is dan een tweede hequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Guus moet ook vooral héél erg in de regio blijven!
het is morgen pas america's next top model heurquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:30 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga straks naar de beste artiest ter wereld kijken![]()
Kijk je dat? Wat een homo ben jequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is morgen pas america's next top model heur
idd. dat Yes-R nog niet doorgebroken is internationaal.... beste artiest ter wereldquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk je dat? Wat een homo ben je![]()
ik kijk ook, nikki moet winnen, vind je niet![]()
Ik ga hiernaartoe: www.haschiba.nl![]()
ja Nik moet winnen!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kijk je dat? Wat een homo ben je![]()
ik kijk ook, nikki moet winnen, vind je niet![]()
Ik ga hiernaartoe: www.haschiba.nl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |