Ik denk dat een orkaan beter werkt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij wil hier een frisse wind door het topic laten waaien![]()
Ernesto klink wel krachtig en opwindend voor een Latinoquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik denk dat een orkaan beter werkt.
Ik moest naar de DOKTER, muts.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan ook muts, ga terug naar bed
arme Ang3l tochquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest naar de DOKTER, muts.
En dan ga je over de snelweg en krijg je een lekke band met de auto ...... dus dan kom ja na band verwisselen en zo veels te laat. Moet je uiteindelijk nog wachten op je beurt. Sta je na 2 min weer buiten zonder medicijnen "Het is een virus. Het gaat wel weer over".
En daarnaast bellen ze dan nog eens op, terwijl je bij je ouders zit, dat nu ook je tante is overleden.
Geweldige vakantie heb ik. Iedereen aan te raden,.
Sterkte, engelke.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest naar de DOKTER, muts.
En dan ga je over de snelweg en krijg je een lekke band met de auto ...... dus dan kom ja na band verwisselen en zo veels te laat. Moet je uiteindelijk nog wachten op je beurt. Sta je na 2 min weer buiten zonder medicijnen "Het is een virus. Het gaat wel weer over".
En daarnaast bellen ze dan nog eens op, terwijl je bij je ouders zit, dat nu ook je tante is overleden.
Geweldige vakantie heb ik. Iedereen aan te raden,.
Gefeliciteerd Weemzquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef Weemz het volgende:
Jeej!
Ik ben aangenomen voor het tussenjaar!
Gefeli.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef Weemz het volgende:
Jeej!
Ik ben aangenomen voor het tussenjaar!
Wanneer is de volgende eo-jongerendagquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:00 schreef Weemz het volgende:
Ik ga een een jaar lang een programma van de stichting Youth for Christ doen (www.yfc.nl/jeugdlab). Ik moet ervoor zorgen dat de materialen komen waar ze moeten zijn, dat de mensen geintstrueerd worden en dat mensen die het programma gedaan hebben kunnen napraten.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:15 schreef BB_Koning het volgende:
Wanneer is de volgende eo-jongerendag![]()
Al die buien zijn een straf voor jullie zondige homo'squote:Op maandag 28 augustus 2006 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goedenochtend Majesteit
kunt u uw macht niet eens aanwenden om aan deze neerslag een einde te maken ?
Zou je dan zelf niet moeten weten wanneer de volgende eo-jongerendag is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef BB_Koning het volgende:
Al die buien zijn een straf voor jullie zondige homo's![]()
Wat scherpquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou je dan zelf niet moeten weten wanneer de volgende eo-jongerendag is?
Nog meer straf?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Al die buien zijn een straf voor jullie zondige homo's![]()
*gaat in de rij staan*quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog meer straf?
I've had enough...... ik word wel weer hetero ofzo. Retero.
Verf van de Praxis? "Gras van de buren-groen" of zo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ik heb mijn gras trouwens groen gekregen
groen van jalouzie ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef Waxxer het volgende:
ik had vorig jaar datzelfde probleemquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme Ang3l toch
hier een knuffel want die kan je wel gebruiken
sterkte
Ik dacht dat we er al uitwaren dat 2005 mijn jaar niet was en dat 2006 het zou worden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had vorig jaar datzelfde probleem
dan moeten we er maar voor zorgen dat dat volgend jaar anders verloopt
Ik heb mijn haar zwart gekregen en mn huid mooi chocoladebruinquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef Waxxer het volgende:
die lui van Youth for Christ zien die er zo uit, want dan wil ik me ook wel bekerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:00 schreef Weemz het volgende:
Ik ga een een jaar lang een programma van de stichting Youth for Christ doen (www.yfc.nl/jeugdlab). Ik moet ervoor zorgen dat de materialen komen waar ze moeten zijn, dat de mensen geintstrueerd worden en dat mensen die het programma gedaan hebben kunnen napraten.
Nee, met heel veel zaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verf van de Praxis? "Gras van de buren-groen" of zo?
maar toen postte jij nog niet hierquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had vorig jaar datzelfde probleem
dan moeten we er maar voor zorgen dat dat volgend jaar anders verloopt
is het nog gelukt om documenten van de HD in veiligheid te brengen voordat je met recovery cd in de weer ging. of is het nu echt jammer maar helaas maar de noeste arbeid die je daarin gestoken hebt is wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, met heel veel zaad
en kunstmest!
Sex is my religion.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die lui van Youth for Christ zien die er zo uit, want dan wil ik me ook wel bekeren
[afbeelding]
liedjes als kneel and say a prayer to jesus![]()
jesus called me on my cell phonequote:
goh dan hebben ze maar weinig lezers tegenwoordigquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ja jongens, dit is uitgekozen tot de knapste lezer van de Gaykrant. Ofwel Mister Gaykrant 2006.
Mijn god.
THHE is wel goor en okay maar zou voor Volver gaan, ga ik ook doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Volver, Paradise Now of The Hills Have Eyes.
Waar o waar moeten we heen vanavond?
De linker mag ik hopen? Want die ander is echt te lelijk voor woorden. Je vraagt je haast af óf-ie wel kan lezen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ja jongens, dit is uitgekozen tot de knapste lezer van de Gaykrant. Ofwel Mister Gaykrant 2006.
Mijn god.
thnQquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |