...en vlucht in een relatie met Rob.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Suikeroom het volgende:
ach ja die Ingrid was zo labiel als ik weet niet wat..![]()
Duurt nog wel ff ben ik bang...tijd zat om nog ff wat popcornsmilies etcetera in elkaar te draaien.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Suikeroom het volgende:
als ie het topic kan vinden.. volgens mij klikt ie gewoon of the done op een topic en post daar 7 pagina's lang in![]()
Dat was toch een grapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:00 schreef Dr_Greene het volgende:
...en vlucht in een relatie met Rob.
Ik vind Blunted Exostyle wel een dope track van hem... alleen is die mix nogal zachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe gaat het met je muziek trouwens ? Of heb je daar te weinig tijd voor ?
Ze zat laatst ook weer naast Rob, dus ik begin te twijfelen.quote:
Ik zag de foto's van de kickoff. Ze zaten te zoenen.... Schijnt toch wat serieuzer te zijn....quote:
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef roeland303 het volgende:
o hier weer...snapper niks van...
Ik had een linkje gezet in het vorige topic (in blauw) maar... boeie ..... Leuk dat je er weer bent !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef roeland303 het volgende:
o hier weer...snapper niks van...
Dat hoort bij een grap.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zat laatst ook weer naast Rob, dus ik begin te twijfelen.
Doe ff een linkje naar een filmpje, PC , volgens mij weet hij dat wel te waarderen !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou worden![]()
OP...is dat fok taal ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou worden![]()
Ik zal eens kijken of ik een foto vinden kan....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort bij een grap.
@Nostalgist, dat zoenen heb ik niet gezien....
Is al aangevraagd in de FBquote:
GVD.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef APK het volgende:
Anyway, lekker door 'filosoforen'.![]()
Edit: TT niet aanpassen aub.![]()
Deden ze bij de servival ook niet.
Staan ook ergens plaatjes van iemand die er was en foto's met mobiel heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort bij een grap.
@Nostalgist, dat zoenen heb ik niet gezien....
FB = Feed Back. De moderatoren kunnen topics sluiten en bijv. typfouten herstellen... Zij lezen daarin wat ze moeten doen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is al aangevraagd in de FBExcuus
Terug die orginele TT.quote:
Ok, ik zal de aanvraag intrekken. Hoort wel bij het moment....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef APK het volgende:
Anyway, lekker door 'filosoforen'.![]()
Edit: TT niet aanpassen aub.![]()
Deden ze bij de servival ook niet.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
Goed gelukt dan,
[afbeelding]
Ik geloofde het...
Heel juistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
FB = Feed Back. De moderatoren kunnen topics sluiten en bijv. typfouten herstellen... Zij lezen daarin wat ze moeten doen....
Jullie waren al geruime tijd aan het werk.... Menno wilde zich wel erg profileren....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:15 schreef roeland303 het volgende:
die bitch move van joost was aardig bont ja....jullie zagen toch dat gesprek op tv, dat joost ontkende?
Zonder effect.... Voelde jij scrupules, dat hij op een zeker moment buitengesloten werd ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef roeland303 het volgende:
Wij hadden allemaal zoiets van, gaat menno in zijn eentje de camera aandacht trekken...
Click here to watch BB-Candyshopquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Doe ff een linkje naar een filmpje, PC , volgens mij weet hij dat wel te waarderen !![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:20 schreef roeland303 het volgende:
scrupules...waz da?
Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:20 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft Joost daar zelf nog iets over gezegd of niet?
Moet jij zeggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef roeland303 het volgende:
Jezus!!!!!!!!
Wat? Het filmpje ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef roeland303 het volgende:
Jezus!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef roeland303 het volgende:
aardig gek filmpje...dingen gedaan die ik zelf niet weet...echt!!!!
Dat je op de schoot van Tanja lag.....?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef roeland303 het volgende:
aardig gek filmpje...dingen gedaan die ik zelf niet weet...echt!!!!
Nee hoor. Ik al wat langerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef roeland303 het volgende:
Zo he?!?! zijn we al twee en een half uur aan het chatten?
Tempus fugit.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef roeland303 het volgende:
Zo he?!?! zijn we al twee en een half uur aan het chatten?
Ik hoop dat dat een spelfout is en niet een grapje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een geinige column van Joost gevonden, op http://www.joosthoebink.nl
Iemand die niet ver gaat komen is Janine. Door het 'tamponincident' en door haar ronduit asociale opvattingen over het rantsoen heeft ze zich niet bepaald populier gemaakt bij haar medebewoners.
O, je hebt hem ook echt gelezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een spelfout is en niet een grapje.
Ik weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:36 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat dat een spelfout is en niet een grapje.
Dat van Tanja...wist ik echt niet...en Dido ook niet en die stond naast me tijdens het filmpiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat je op de schoot van Tanja lag.....?Man, je was in de zevende hemel volgens mij....!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dat van Tanja...wist ik echt niet...en Dido ook niet en die stond naast me tijdens het filmpie
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dat van Tanja...wist ik echt niet...en Dido ook niet en die stond naast me tijdens het filmpie
Ik denk idd aan een zetduiveltje....Hij heeft een mooi stuk over integratie geschreven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef roeland303 het volgende:
populier?...tja joost toch moeten weten hoe je dat spelt
Hebben wij allemaal al gezien, jij bent de laatste die het ziet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach Meesterlijk !!!! Moeten jullie zien !!!!
Veruit de beste die je ooit hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Echt ! Serieus !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef roeland303 het volgende:
tja...vinden we dat echt allebei leuk?
Put a sock in it.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:43 schreef skiczukie het volgende:
Hebben jullie die streams wel eens gekeken? Jees, wat een stel mongolen bij elkaar. Ze hebben het echt helemaal nergens over, enkel over dat ze zin hebben in koffie.
Zijn magnus opus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Veruit de beste die je ooit hebt gemaakt.![]()
Nee hoor, die heb ik maanden geleden al gezien, ik zeg nu alleen dat ik die zo mooi vondquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben wij allemaal al gezien, jij bent de laatste die het ziet.
Joost schijnt achter de schermen bij de publieke omroep te werken aan een nieuw jeugdprogrammaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:31 schreef Suikeroom het volgende:
hehe grappig dat Joost colums schrijft.. doet die gast eigenlijk nog wat of denkt ie nog steeds dat ie de nieuwe Carlo Boshard kan worden?
over columns gepsproken Roel heb je die column van Bart welles gelezen?
We hebben ook nog niet echt de tijd gehad om van ze te gaan houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:46 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb dat kutfilmpje nu net nog een keer gezien en nu denk ik dus: zo leuk wordt BB 6 dus nooit, want daar zitten niet zulke leuke mensen in
En heel gek genoeg heb ik nu plots geen trek meer in BB6quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:50 schreef Gert het volgende:
We hebben ook nog niet echt de tijd gehad om van ze te gaan houden.![]()
Wel om er al een fiks stel te gaan haten, gek genoeg.![]()
Kijk !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef roeland303 het volgende:
pc eend...grote klasse! kun je die sturen naar mij...ik wil ze wel bewaren
Ach, BB6 moet eigenlijk ook nog beginnen. Nog zat tijd dit seizoen om mensen te gaan haten/liefhebben die er nu in zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
En heel gek genoeg heb ik nu plots geen trek meer in BB6Lullig he.
Ik heb gewoon heimwee naar vorig jaar![]()
Mail me even Roel, PC-eend is misschien weg, ik kan het je direct sturen... (vlindertje geeft mijn mailadres...)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef roeland303 het volgende:
pc eend...grote klasse! kun je die sturen naar mij...ik wil ze wel bewaren
Vorig jaar had ik al heel snel mensen die ik mocht en leuk vond. Ik heb nog bij niemand een uitgesproken mening in BB6. Zelfs Janine vind ik wel te pruimen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
Ach, BB6 moet eigenlijk ook nog beginnen. Nog zat tijd dit seizoen om mensen te gaan haten/liefhebben die er nu in zitten.
vlindertje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mail me even Roel, PC-eend is misschien weg, ik kan het je direct sturen... (vlindertje geeft mijn mailadres...)
Losers is met 1 o.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef roeland303 het volgende:
Ik heb genoeg figuren gezien bij fok die het wel voor me opnamen. Ik vind het best een wreede site... Er zijn alleen ook een hoop loosers die alles moeten afzeiken om hun eigen ego op te krikken. Sommig commentaar is zo triest... Maar goed trieste mensen heb je overal...
Ik bedoelde Roel die het nu voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, die heb ik maanden geleden al gezien, ik zeg nu alleen dat ik die zo mooi vond
Ik nam het ook altijd voor jou en Dido op hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef roeland303 het volgende:
Ik heb genoeg figuren gezien bij fok die het wel voor me opnamen. Ik vind het best een wreede site... Er zijn alleen ook een hoop loosers die alles moeten afzeiken om hun eigen ego op te krikken. Sommig commentaar is zo triest... Maar goed trieste mensen heb je overal...
Ik denk dat ik er maar mee moet stoppen ja, dit overtref ik nooit meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn magnus opus.![]()
Ook dankzij Ramses.
Het is een afspiegeling van de maatschappij....Hier zitten iig de die hard fans die dag en nacht alles volgen, en over het algemeen een stuk vriendelijker zijn in real life; dan scheldend, veilig achter hun pc....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef roeland303 het volgende:
Ja, dat had ik even later ook doorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef APK het volgende:
Ik bedoelde Roel die het nu voor het eerst zag.
*chips pakt*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb Sanne gevraagd erbij te komen...
Je kan het weer verwijderen (en anders ik wel).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef roeland303 het volgende:
als ik hier me e-mail adres zet blijft het dan voor altijd staan hier?
Ja, mail me maar naar xxxxxxxxxxxxx Ik gooi mijn mailadres wel weer weg..... Begrijp dat dat nog wat moeilijk voor jou is... Ik stuur je dan het filmpje per ommegaande...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef roeland303 het volgende:
als ik hier me e-mail adres zet blijft het dan voor altijd staan hier?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik nam het ook altijd voor jou en Dido op hoor..
Sterk punt, maar toch kan ik mensen die overal hetzelfde zijn, in het echt of anoniem achter je pc, meer waarderen... als je iedere keer anders bent, krijg je dat spekgladde kameleon effect... daar hou ik niet van..gaat ten koste van je integriteitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van de maatschappij....Hier zitten iig de die hard fans die dag en nacht alles volgen, en over het algemeen een stuk vriendelijker zijn in real life; dan scheldend, veilig achter hun pc....
Dank jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef roeland303 het volgende:
pc eend...grote klasse!
quote:kun je die sturen naar mij...ik wil ze wel bewaren
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mail me even Roel, PC-eend is misschien weg, ik kan het je direct sturen... (vlindertje geeft mijn mailadres...)
Dus jij stuurt het ?quote:
Ik nam het altijd voor jou op hoor en ik ben ook altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sterk punt, maar toch kan ik mensen die overal hetzelfde zijn, in het echt of anoniem achter je pc, meer waarderen... als je iedere keer anders bent, krijg je dat spekgladde kameleon effect... daar hou ik niet van..gaat ten koste van je integriteit
Ik vond het juist een goede service van jequote:
I second that !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sterk punt, maar toch kan ik mensen die overal hetzelfde zijn, in het echt of anoniem achter je pc, meer waarderen... als je iedere keer anders bent, krijg je dat spekgladde kameleon effect... daar hou ik niet van..gaat ten koste van je integriteit
File komt eraan..... Hij is een beetje groot...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het juist een goede service van je
Komt misschien nog wel, staat niet meer op mijn HD, wel ergens op een dvdtje, maar ik weet ff niet waar, misschien weet iemand nog een werkende downloadlink, anders moet je me even een keertje helpen onthouden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
kan jij het filmpje dan naar mij sturen, PC eendik vind het zo verschrikkelijk mooi en zou het zonde vinden als ik het nooit weer zie
Was iedereen ineens Roel-fan op Fokquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:04 schreef APK het volgende:
Ik nam het altijd voor jou op hoor en ik ben ook altijd hetzelfde.![]()
Is goed, ik kom het vast nog wel weer tegen bij m'n favorietenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:07 schreef PC eend het volgende:
Komt misschien nog wel, staat niet meer op mijn HD, wel ergens op een dvdtje, maar ik weet ff niet waar, misschien weet iemand nog een werkende downloadlink, anders moet je me even een keertje helpen onthouden.
Jij bent echt een goeierd...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik nam het altijd voor jou op hoor en ik ben ook altijd hetzelfde.![]()
Zonder haar was ik eerder komen kijken wat hier gebeurd...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:01 schreef Pinball het volgende:
Ik denk achteraf trouwens ook dat Sanne de enige is met de juiste schoenmaat om Roel precies zó op zijn pikkie te trappen dat hij zich weer op Fok! komt melden om terug te zeiken.
Dat was mijn berney-imitatie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was iedereen ineens Roel-fan op Fok![]()
Volg je ook de streams of kijk je alleen de TV uitzendingen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zonder haar was ik eerder komen kijken wat hier gebeurd...
Ben gewoon benieuwd hoe jullie op deZe bb reageren...vind het zowieso leuk om te volgen nu...
Ah! Ik was geen Roel-fan. Heel eventjes maar, maar dat ging over.quote:
Ik zag in Roel het meest van mijzelf terug.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Ah! Ik was geen Roel-fan. Heel eventjes maar, maar dat ging over.
Over kameleons gesproken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was iedereen ineens Roel-fan op Fok![]()
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef golfer het volgende:
Ik was ook geen Roel-fan, maar moest wel altijd lachen om die rare akties van hem.
Toen ie veranderde van leuke Roel 'fuck the rules' in een kwispelend schoothondje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Ah! Ik was geen Roel-fan. Heel eventjes maar, maar dat ging over.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef Gert het volgende:
Hebben jullie al ge-MSN't met Roel, Bluezz en Golfert?![]()
Nee, we houden het bij Tanja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef Gert het volgende:
Dat moment jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:14 schreef Pinball het volgende:
Toen ie veranderde van leuke Roel 'fuck the rules' in een kwispelend schoothondje?
Boeit mij niet... Ik heb echt de tijd van me leven samen met dido...gaat zo fucking goed...wist niet dat het kon...had mezelf voorgenomen om eeuwige vrijgezel te blijven...Maar dit is vele malen wreder. Snap ook niet waar dat beeld over dido vandaan is gekomen..al me mattieszeggen: die dido is echt koel...toffe chick..lief, warm, begripvol, grappig...zeggen dat ze niets terugzien van dido uit bb, terwijl ik nog steeds dezelfde dido zie..en heb......zo bb iets gemanipuleerd hebben jongens???????????????????????????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag in Roel het meest van mijzelf terug.
...tot hij voor Dido koos.![]()
Sorry Roel.![]()
De streams...kut ...ik wist hetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef roeland303 het volgende:
zo bb iets gemanipuleerd hebben jongens???????????????????????????
Moet je eens zien hoe de meningen bijdraaien als een blad aan de boom op 't moment dat je hier een paar postjes maakt... Dan ontstaat er een soort cultus en hoor je niks meer van al die klagers (merk je het al?)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef roeland303 het volgende:
Ja regelmatig.... Dido is de warsmte persoon die ooit...en dan ook oooooit heb ontmoet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Dido werkelijk een ijskoningin in BB, Roel. Wel een mooie ijskoningin, maar desalnietemin iemand die jou met gemak om haar vingertje wond. Maar gelukkig is ze buiten BB niet meer zo
Hebben Nathalie en Dido nog contact trouwens? Dat leken hechte vriendinnen te zijn geworden.
Kan ik mij nauwelijks voorstellen in dit geval, ik heb redelijk vaak de streams bekeken vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef roeland303 het volgende:
zo bb iets gemanipuleerd hebben jongens???????????????????????????
Ik vond Dido eigenlijk erg leuk... ze was mijn favo vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Boeit mij niet... Ik heb echt de tijd van me leven samen met dido...gaat zo fucking goed...wist niet dat het kon...had mezelf voorgenomen om eeuwige vrijgezel te blijven...Maar dit is vele malen wreder. Snap ook niet waar dat beeld over dido vandaan is gekomen..al me mattieszeggen: die dido is echt koel...toffe chick..lief, warm, begripvol, grappig...zeggen dat ze niets terugzien van dido uit bb, terwijl ik nog steeds dezelfde dido zie..en heb......zo bb iets gemanipuleerd hebben jongens???????????????????????????
Vlak die vriendschap niet uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Dido werkelijk een ijskoningin in BB, Roel. Wel een mooie ijskoningin, maar desalnietemin iemand die jou met gemak om haar vingertje wond. Maar gelukkig is ze buiten BB niet meer zo
Hebben Nathalie en Dido nog contact trouwens? Dat leken hechte vriendinnen te zijn geworden.
Denk je niet dat het gewoon platte nieuwsgierigheid is ? Je hebt tenslotte toch 3 maanden intensief het leven van die mensen gevolgd....dan is het ook leuk om te weten hoe het met ze gaat buiten het huis om. Of je ze nu mocht of niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe de meningen bijdraaien als een blad aan de boom op 't moment dat je hier een paar postjes maakt... Dan ontstaat er een soort cultus en hoor je niks meer van al die klagers (merk je het al?)
Dat was bij Tanja ook zo, heel grappig, toen 't anoniem en op afstand was, was het "crackhoer" niet van de lucht, maar dan opeens voelt men zich vereerd door de aanwezigheid. Zie het maar als een eigenschap van mensen in groepen..
Mwah, veel mensen die in het BB-forum posten, keken wel een paar uur streams per dag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef roeland303 het volgende:
.zo bb iets gemanipuleerd hebben jongens???????????????????????????
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:56 schreef Hunter het volgende:
Roel en Dido vonden het ook niet erg leuk dat de andere oudbewoners meer aandacht kregen dan zij, Dido zat verschrikkelijk hooghartig de ijskoningin uit te hangen
Rot toch op man.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef soylent het volgende:
Moet je eens zien hoe de meningen bijdraaien als een blad aan de boom op 't moment dat je hier een paar postjes maakt... Dan ontstaat er een soort cultus en hoor je niks meer van al die klagers (merk je het al?)
Dat was bij Tanja ook zo, heel grappig, toen 't anoniem en op afstand was, was het "crackhoer" niet van de lucht, maar dan opeens voelt men zich vereerd door de aanwezigheid. Zie het maar als een eigenschap van mensen in groepen..
Heb jij die smilie nog ? Je weet wel...die niet meer mocht van CWquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Rot toch op man.![]()
Mensen hebben gewoon respect voor iemand uit BB die hier durft te posten.
Ik zou zelfs respect hebben voor Joost (:r) als hij hier zou posten.
Hey, Joost was mijn favoriet hoor (na Lieske)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef APK het volgende:
Rot toch op man.![]()
Ik zou zelfs respect hebben voor Joost () als hij hier zou posten.
Die hunter en sanne zijn losers!!!! waar hebben ze het over in godsnaam... anderen nmeer aandacht? Wat een triest stel...die kom ik graag nog een keer tegen...lijkt me lachenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen die in het BB-forum posten, keken wel een paar uur streams per dag.
Dido was hier zeker niet geliefd, dus als alle mensen die haar een verwaande icequeen vonden nu hier hun "eerlijkheid" moeten gaan bewijzen, dan zijn we wel even bezig.![]()
Mèn , dat kontje..![]()
Ik las trouwens in een post van de compagnon van Sanne ("dat wijf"), dat Dido hem nog steeds niet kon bekoren:
[..]
True, maar opeens veranderen bewoner-haters in lieverdjes. Natuurlijk is het gemakkelijker schelden als je toch geen weerwoord kan krijgen. Maar ik denk dat men zich ook een klein beetje BN-er voelt met zo'n bewoner op het forum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
Denk je niet dat het gewoon platte nieuwsgierigheid is ? Je hebt tenslotte toch 3 maanden intensief het leven van die mensen gevolgd....dan is het ook leuk om te weten hoe het met ze gaat buiten het huis om. Of je ze nu mocht of niet.
Ik denk dat Roel dat vast ook wel kan waarderenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij die smilie nog ? Je weet wel...die niet meer mocht van CW![]()
Geef het nog een paar jaar, dan wordt de fles haar beste vriendin.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:24 schreef Suikeroom het volgende:
de beste vriendin van Nathalie is nog altijd de spiegel![]()
Deze?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij die smilie nog ? Je weet wel...die niet meer mocht van CW![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel dat vast ook wel kan waarderen
Je leert snel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Die hunter en sanne zijn losers!!!!
jaja, als de personen dichterbij komen wordt het anders hè? Zag je hier vorig jaar ook met Menno... die werd ook met de nodige egards behandeld hier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat Dido mij nog steeds niet kon bekoren?...Ze zei, ik vind het zo leuk om te zien dat jullie nog samen zijn... had ik niet verwacht...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen die in het BB-forum posten, keken wel een paar uur streams per dag.
Dido was hier zeker niet geliefd, dus als alle mensen die haar een verwaande icequeen vonden nu hier hun "eerlijkheid" moeten gaan bewijzen, dan zijn we wel even bezig.![]()
Mèn , dat kontje..![]()
Ik las trouwens in een post van de compagnon van Sanne ("dat wijf"), dat Dido hem nog steeds niet kon bekoren:
[..]
OK, ik ben opgerot!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef APK het volgende:
Rot toch op man.![]()
Ik zou zelfs respect hebben voor Joost () als hij hier zou posten.
OMG!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef soylent het volgende:
Maar ik denk dat men zich ook een klein beetje BN-er voelt met zo'n bewoner op het forum.
Thanxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Roel, Filmpje zit in je mailbox![]()
Enjoy !!
Ik vond Menno in het huis leuker dan hier op het forum...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jaja, als de personen dichterbij komen wordt het anders hè? Zag je hier vorig jaar ook met Menno... die werd ook met de nodige egards behandeld hier.
Ja erg lachen.... Ik vond die met roel kraakt klooster het vetstquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef BB-King het volgende:
Heeft Roel al de fake pictures van vorig jaar gezien... die waren altijd lachen!![]()
En dat is veelzeggend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
Ik vond Menno in het huis leuker dan hier op het forum...![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond Menno in het huis leuker dan hier op het forum...![]()
En laat nou uitgerekend de verholen angst van Roel voor Menno binnen het spel de reden zijn dat ik een hekel aan Roel heb gekregen....quote:
Ja, met alledriequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef Gert het volgende:
Begrijpend lezen valt niet mee hè?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef roeland303 het volgende:
Dat Dido mij nog steeds niet kon bekoren?...Ze zei, ik vind het zo leuk om te zien dat jullie nog samen zijn... had ik niet verwacht...
En dan hier dat stellen.... Dat zijn nou van die spekgladde glibberige kameleons...gatverdamme....
quote:dat Dido hem nog steeds niet kon bekoren
Absoluut!! Tanja bleek in het echt best een tof wijf te zijn en in het BB huis vond ik haar om te schietenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
De enige oud-bewoner die ik in het echie leuker vind dan op de streams is Tanja, maar dat had geloof ik ook met hormonen te maken
Denk je?.... hehequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef Maurisico het volgende:
Roel is al een echte Fokker, keihard Sanne en Hunter neersabelen.... ach als ze zich melden zal hij wel vriendelijker worden.. zoals het een echte fokker betaamt![]()
Neh Tann deed hier op het FOK! exact hetzelfde als wat ze in het huis deed...ma-ni-pu-le-ren...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
De enige oud-bewoner die ik in het echie leuker vind dan op de streams is Tanja, maar dat had geloof ik ook met hormonen te maken
Dan deed ze dat hier beter dan in het huisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh Tann deed hier op het FOK! exact hetzelfde als wat ze in het huis deed...ma-ni-pu-le-ren...![]()
Hem in de zin van hunter bedoel je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Begrijpend lezen valt niet mee hè?![]()
[..]
Wrom...? alleen omdat APK van haar van zijn kruk glee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan deed ze dat hier beter dan in het huis
Tann.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
Neh Tann deed hier op het FOK! exact hetzelfde als wat ze in het huis deed...ma-ni-pu-le-ren...![]()
Is ook niet raar; Tanja had begrepen dat BB-huis stond voor Baby Born-huis....maar toen ze er achter kwam waar ze voor had getekend was het al te laat...zou ik ook sjagerijnig van worden..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!! Tanja bleek in het echt best een tof wijf te zijn en in het BB huis vond ik haar om te schieten![]()
Tanja is gewoon ook lief.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Verschil is dan wel dat die Bouvier achter hém aanloopt i.p.v. andersomquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:40 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hem in de zin van hunter bedoel je?
ok, ben benieuwd wat hij thuis op de bank heeft zitten......
een bouvier? hoogstens
de bewoners zijn naar mijn mening te braaf ze kijken ook iedere keer in het handboek of ze misschien iets doen wat niet mag ,dus deze groep zie ik denk ik niet uit de band gaan springenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:40 schreef Ireth het volgende:
Wil iemand mij "zing, vecht, huil, bid enz. enz." ook even mailen? Vind um zo onwijs mooi!!
(overigens, na die compilaties gezien te hebben geloof ik nooit dat BB6 me net zoveel kan boeien als BB5 deed... )
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Verschil is dan wel dat die Bouvier achter hém aanloopt i.p.v. andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |