En dat is veelzeggend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
Ik vond Menno in het huis leuker dan hier op het forum...![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond Menno in het huis leuker dan hier op het forum...![]()
En laat nou uitgerekend de verholen angst van Roel voor Menno binnen het spel de reden zijn dat ik een hekel aan Roel heb gekregen....quote:
Ja, met alledriequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef Gert het volgende:
Hebben jullie al ge-MSN't met Roel, Bluezz en Golfert?![]()
Begrijpend lezen valt niet mee hè?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef roeland303 het volgende:
Dat Dido mij nog steeds niet kon bekoren?...Ze zei, ik vind het zo leuk om te zien dat jullie nog samen zijn... had ik niet verwacht...
En dan hier dat stellen.... Dat zijn nou van die spekgladde glibberige kameleons...gatverdamme....
quote:dat Dido hem nog steeds niet kon bekoren
Absoluut!! Tanja bleek in het echt best een tof wijf te zijn en in het BB huis vond ik haar om te schietenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
De enige oud-bewoner die ik in het echie leuker vind dan op de streams is Tanja, maar dat had geloof ik ook met hormonen te maken
Denk je?.... hehequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef Maurisico het volgende:
Roel is al een echte Fokker, keihard Sanne en Hunter neersabelen.... ach als ze zich melden zal hij wel vriendelijker worden.. zoals het een echte fokker betaamt![]()
Neh Tann deed hier op het FOK! exact hetzelfde als wat ze in het huis deed...ma-ni-pu-le-ren...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
De enige oud-bewoner die ik in het echie leuker vind dan op de streams is Tanja, maar dat had geloof ik ook met hormonen te maken
Dan deed ze dat hier beter dan in het huisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh Tann deed hier op het FOK! exact hetzelfde als wat ze in het huis deed...ma-ni-pu-le-ren...![]()
Hem in de zin van hunter bedoel je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Begrijpend lezen valt niet mee hè?![]()
[..]
Wrom...? alleen omdat APK van haar van zijn kruk glee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan deed ze dat hier beter dan in het huis
Tann.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
Neh Tann deed hier op het FOK! exact hetzelfde als wat ze in het huis deed...ma-ni-pu-le-ren...![]()
Is ook niet raar; Tanja had begrepen dat BB-huis stond voor Baby Born-huis....maar toen ze er achter kwam waar ze voor had getekend was het al te laat...zou ik ook sjagerijnig van worden..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!! Tanja bleek in het echt best een tof wijf te zijn en in het BB huis vond ik haar om te schieten![]()
Tanja is gewoon ook lief.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Verschil is dan wel dat die Bouvier achter hém aanloopt i.p.v. andersomquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:40 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hem in de zin van hunter bedoel je?
ok, ben benieuwd wat hij thuis op de bank heeft zitten......
een bouvier? hoogstens
de bewoners zijn naar mijn mening te braaf ze kijken ook iedere keer in het handboek of ze misschien iets doen wat niet mag ,dus deze groep zie ik denk ik niet uit de band gaan springenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:40 schreef Ireth het volgende:
Wil iemand mij "zing, vecht, huil, bid enz. enz." ook even mailen? Vind um zo onwijs mooi!!
(overigens, na die compilaties gezien te hebben geloof ik nooit dat BB6 me net zoveel kan boeien als BB5 deed... )
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Verschil is dan wel dat die Bouvier achter hém aanloopt i.p.v. andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |