Denk je niet dat het gewoon platte nieuwsgierigheid is ? Je hebt tenslotte toch 3 maanden intensief het leven van die mensen gevolgd....dan is het ook leuk om te weten hoe het met ze gaat buiten het huis om. Of je ze nu mocht of niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe de meningen bijdraaien als een blad aan de boom op 't moment dat je hier een paar postjes maakt... Dan ontstaat er een soort cultus en hoor je niks meer van al die klagers (merk je het al?)
Dat was bij Tanja ook zo, heel grappig, toen 't anoniem en op afstand was, was het "crackhoer" niet van de lucht, maar dan opeens voelt men zich vereerd door de aanwezigheid. Zie het maar als een eigenschap van mensen in groepen..
Mwah, veel mensen die in het BB-forum posten, keken wel een paar uur streams per dag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef roeland303 het volgende:
.zo bb iets gemanipuleerd hebben jongens???????????????????????????
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:56 schreef Hunter het volgende:
Roel en Dido vonden het ook niet erg leuk dat de andere oudbewoners meer aandacht kregen dan zij, Dido zat verschrikkelijk hooghartig de ijskoningin uit te hangen
Rot toch op man.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef soylent het volgende:
Moet je eens zien hoe de meningen bijdraaien als een blad aan de boom op 't moment dat je hier een paar postjes maakt... Dan ontstaat er een soort cultus en hoor je niks meer van al die klagers (merk je het al?)
Dat was bij Tanja ook zo, heel grappig, toen 't anoniem en op afstand was, was het "crackhoer" niet van de lucht, maar dan opeens voelt men zich vereerd door de aanwezigheid. Zie het maar als een eigenschap van mensen in groepen..
Heb jij die smilie nog ? Je weet wel...die niet meer mocht van CWquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Rot toch op man.![]()
Mensen hebben gewoon respect voor iemand uit BB die hier durft te posten.
Ik zou zelfs respect hebben voor Joost (:r) als hij hier zou posten.
Hey, Joost was mijn favoriet hoor (na Lieske)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef APK het volgende:
Rot toch op man.![]()
Ik zou zelfs respect hebben voor Joost () als hij hier zou posten.
Die hunter en sanne zijn losers!!!! waar hebben ze het over in godsnaam... anderen nmeer aandacht? Wat een triest stel...die kom ik graag nog een keer tegen...lijkt me lachenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen die in het BB-forum posten, keken wel een paar uur streams per dag.
Dido was hier zeker niet geliefd, dus als alle mensen die haar een verwaande icequeen vonden nu hier hun "eerlijkheid" moeten gaan bewijzen, dan zijn we wel even bezig.![]()
Mèn , dat kontje..![]()
Ik las trouwens in een post van de compagnon van Sanne ("dat wijf"), dat Dido hem nog steeds niet kon bekoren:
[..]
True, maar opeens veranderen bewoner-haters in lieverdjes. Natuurlijk is het gemakkelijker schelden als je toch geen weerwoord kan krijgen. Maar ik denk dat men zich ook een klein beetje BN-er voelt met zo'n bewoner op het forum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
Denk je niet dat het gewoon platte nieuwsgierigheid is ? Je hebt tenslotte toch 3 maanden intensief het leven van die mensen gevolgd....dan is het ook leuk om te weten hoe het met ze gaat buiten het huis om. Of je ze nu mocht of niet.
Ik denk dat Roel dat vast ook wel kan waarderenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij die smilie nog ? Je weet wel...die niet meer mocht van CW![]()
Geef het nog een paar jaar, dan wordt de fles haar beste vriendin.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:24 schreef Suikeroom het volgende:
de beste vriendin van Nathalie is nog altijd de spiegel![]()
Deze?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij die smilie nog ? Je weet wel...die niet meer mocht van CW![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel dat vast ook wel kan waarderen
Je leert snel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Die hunter en sanne zijn losers!!!!
jaja, als de personen dichterbij komen wordt het anders hè? Zag je hier vorig jaar ook met Menno... die werd ook met de nodige egards behandeld hier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat Dido mij nog steeds niet kon bekoren?...Ze zei, ik vind het zo leuk om te zien dat jullie nog samen zijn... had ik niet verwacht...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen die in het BB-forum posten, keken wel een paar uur streams per dag.
Dido was hier zeker niet geliefd, dus als alle mensen die haar een verwaande icequeen vonden nu hier hun "eerlijkheid" moeten gaan bewijzen, dan zijn we wel even bezig.![]()
Mèn , dat kontje..![]()
Ik las trouwens in een post van de compagnon van Sanne ("dat wijf"), dat Dido hem nog steeds niet kon bekoren:
[..]
OK, ik ben opgerot!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef APK het volgende:
Rot toch op man.![]()
Ik zou zelfs respect hebben voor Joost () als hij hier zou posten.
OMG!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef soylent het volgende:
Maar ik denk dat men zich ook een klein beetje BN-er voelt met zo'n bewoner op het forum.
Thanxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Roel, Filmpje zit in je mailbox![]()
Enjoy !!
Ik vond Menno in het huis leuker dan hier op het forum...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jaja, als de personen dichterbij komen wordt het anders hè? Zag je hier vorig jaar ook met Menno... die werd ook met de nodige egards behandeld hier.
Ja erg lachen.... Ik vond die met roel kraakt klooster het vetstquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef BB-King het volgende:
Heeft Roel al de fake pictures van vorig jaar gezien... die waren altijd lachen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |