Losers is met 1 o.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef roeland303 het volgende:
Ik heb genoeg figuren gezien bij fok die het wel voor me opnamen. Ik vind het best een wreede site... Er zijn alleen ook een hoop loosers die alles moeten afzeiken om hun eigen ego op te krikken. Sommig commentaar is zo triest... Maar goed trieste mensen heb je overal...
Ik bedoelde Roel die het nu voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, die heb ik maanden geleden al gezien, ik zeg nu alleen dat ik die zo mooi vond
Ik nam het ook altijd voor jou en Dido op hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef roeland303 het volgende:
Ik heb genoeg figuren gezien bij fok die het wel voor me opnamen. Ik vind het best een wreede site... Er zijn alleen ook een hoop loosers die alles moeten afzeiken om hun eigen ego op te krikken. Sommig commentaar is zo triest... Maar goed trieste mensen heb je overal...
Ik denk dat ik er maar mee moet stoppen ja, dit overtref ik nooit meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn magnus opus.![]()
Ook dankzij Ramses.
Het is een afspiegeling van de maatschappij....Hier zitten iig de die hard fans die dag en nacht alles volgen, en over het algemeen een stuk vriendelijker zijn in real life; dan scheldend, veilig achter hun pc....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef roeland303 het volgende:
Ja, dat had ik even later ook doorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef APK het volgende:
Ik bedoelde Roel die het nu voor het eerst zag.
*chips pakt*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb Sanne gevraagd erbij te komen...
Je kan het weer verwijderen (en anders ik wel).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef roeland303 het volgende:
als ik hier me e-mail adres zet blijft het dan voor altijd staan hier?
Ja, mail me maar naar xxxxxxxxxxxxx Ik gooi mijn mailadres wel weer weg..... Begrijp dat dat nog wat moeilijk voor jou is... Ik stuur je dan het filmpje per ommegaande...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef roeland303 het volgende:
als ik hier me e-mail adres zet blijft het dan voor altijd staan hier?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik nam het ook altijd voor jou en Dido op hoor..
Sterk punt, maar toch kan ik mensen die overal hetzelfde zijn, in het echt of anoniem achter je pc, meer waarderen... als je iedere keer anders bent, krijg je dat spekgladde kameleon effect... daar hou ik niet van..gaat ten koste van je integriteitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van de maatschappij....Hier zitten iig de die hard fans die dag en nacht alles volgen, en over het algemeen een stuk vriendelijker zijn in real life; dan scheldend, veilig achter hun pc....
Dank jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef roeland303 het volgende:
pc eend...grote klasse!
quote:kun je die sturen naar mij...ik wil ze wel bewaren
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mail me even Roel, PC-eend is misschien weg, ik kan het je direct sturen... (vlindertje geeft mijn mailadres...)
Dus jij stuurt het ?quote:
Ik nam het altijd voor jou op hoor en ik ben ook altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sterk punt, maar toch kan ik mensen die overal hetzelfde zijn, in het echt of anoniem achter je pc, meer waarderen... als je iedere keer anders bent, krijg je dat spekgladde kameleon effect... daar hou ik niet van..gaat ten koste van je integriteit
Ik vond het juist een goede service van jequote:
I second that !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sterk punt, maar toch kan ik mensen die overal hetzelfde zijn, in het echt of anoniem achter je pc, meer waarderen... als je iedere keer anders bent, krijg je dat spekgladde kameleon effect... daar hou ik niet van..gaat ten koste van je integriteit
File komt eraan..... Hij is een beetje groot...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het juist een goede service van je
Komt misschien nog wel, staat niet meer op mijn HD, wel ergens op een dvdtje, maar ik weet ff niet waar, misschien weet iemand nog een werkende downloadlink, anders moet je me even een keertje helpen onthouden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
kan jij het filmpje dan naar mij sturen, PC eendik vind het zo verschrikkelijk mooi en zou het zonde vinden als ik het nooit weer zie
Was iedereen ineens Roel-fan op Fokquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:04 schreef APK het volgende:
Ik nam het altijd voor jou op hoor en ik ben ook altijd hetzelfde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |