...en vlucht in een relatie met Rob.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Suikeroom het volgende:
ach ja die Ingrid was zo labiel als ik weet niet wat..![]()
Duurt nog wel ff ben ik bang...tijd zat om nog ff wat popcornsmilies etcetera in elkaar te draaien.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Suikeroom het volgende:
als ie het topic kan vinden.. volgens mij klikt ie gewoon of the done op een topic en post daar 7 pagina's lang in![]()
Dat was toch een grapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:00 schreef Dr_Greene het volgende:
...en vlucht in een relatie met Rob.
Ik vind Blunted Exostyle wel een dope track van hem... alleen is die mix nogal zachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe gaat het met je muziek trouwens ? Of heb je daar te weinig tijd voor ?
Ze zat laatst ook weer naast Rob, dus ik begin te twijfelen.quote:
Ik zag de foto's van de kickoff. Ze zaten te zoenen.... Schijnt toch wat serieuzer te zijn....quote:
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef roeland303 het volgende:
o hier weer...snapper niks van...
Ik had een linkje gezet in het vorige topic (in blauw) maar... boeie ..... Leuk dat je er weer bent !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef roeland303 het volgende:
o hier weer...snapper niks van...
Dat hoort bij een grap.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zat laatst ook weer naast Rob, dus ik begin te twijfelen.
Doe ff een linkje naar een filmpje, PC , volgens mij weet hij dat wel te waarderen !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou worden![]()
OP...is dat fok taal ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet, wie had na de OP kunnen vermoeden dat dit een reeks zou worden![]()
Ik zal eens kijken of ik een foto vinden kan....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort bij een grap.
@Nostalgist, dat zoenen heb ik niet gezien....
Is al aangevraagd in de FBquote:
GVD.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef APK het volgende:
Anyway, lekker door 'filosoforen'.![]()
Edit: TT niet aanpassen aub.![]()
Deden ze bij de servival ook niet.
Staan ook ergens plaatjes van iemand die er was en foto's met mobiel heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort bij een grap.
@Nostalgist, dat zoenen heb ik niet gezien....
FB = Feed Back. De moderatoren kunnen topics sluiten en bijv. typfouten herstellen... Zij lezen daarin wat ze moeten doen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is al aangevraagd in de FBExcuus
Terug die orginele TT.quote:
Ok, ik zal de aanvraag intrekken. Hoort wel bij het moment....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef APK het volgende:
Anyway, lekker door 'filosoforen'.![]()
Edit: TT niet aanpassen aub.![]()
Deden ze bij de servival ook niet.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
Goed gelukt dan,
[afbeelding]
Ik geloofde het...
Heel juistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
FB = Feed Back. De moderatoren kunnen topics sluiten en bijv. typfouten herstellen... Zij lezen daarin wat ze moeten doen....
Jullie waren al geruime tijd aan het werk.... Menno wilde zich wel erg profileren....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:15 schreef roeland303 het volgende:
die bitch move van joost was aardig bont ja....jullie zagen toch dat gesprek op tv, dat joost ontkende?
Zonder effect.... Voelde jij scrupules, dat hij op een zeker moment buitengesloten werd ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef roeland303 het volgende:
Wij hadden allemaal zoiets van, gaat menno in zijn eentje de camera aandacht trekken...
Click here to watch BB-Candyshopquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Doe ff een linkje naar een filmpje, PC , volgens mij weet hij dat wel te waarderen !![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:20 schreef roeland303 het volgende:
scrupules...waz da?
Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:20 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft Joost daar zelf nog iets over gezegd of niet?
Moet jij zeggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef roeland303 het volgende:
Jezus!!!!!!!!
Wat? Het filmpje ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef roeland303 het volgende:
Jezus!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef roeland303 het volgende:
aardig gek filmpje...dingen gedaan die ik zelf niet weet...echt!!!!
Dat je op de schoot van Tanja lag.....?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef roeland303 het volgende:
aardig gek filmpje...dingen gedaan die ik zelf niet weet...echt!!!!
Nee hoor. Ik al wat langerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef roeland303 het volgende:
Zo he?!?! zijn we al twee en een half uur aan het chatten?
Tempus fugit.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef roeland303 het volgende:
Zo he?!?! zijn we al twee en een half uur aan het chatten?
Ik hoop dat dat een spelfout is en niet een grapje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een geinige column van Joost gevonden, op http://www.joosthoebink.nl
Iemand die niet ver gaat komen is Janine. Door het 'tamponincident' en door haar ronduit asociale opvattingen over het rantsoen heeft ze zich niet bepaald populier gemaakt bij haar medebewoners.
O, je hebt hem ook echt gelezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een spelfout is en niet een grapje.
Ik weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:36 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat dat een spelfout is en niet een grapje.
Dat van Tanja...wist ik echt niet...en Dido ook niet en die stond naast me tijdens het filmpiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat je op de schoot van Tanja lag.....?Man, je was in de zevende hemel volgens mij....!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dat van Tanja...wist ik echt niet...en Dido ook niet en die stond naast me tijdens het filmpie
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dat van Tanja...wist ik echt niet...en Dido ook niet en die stond naast me tijdens het filmpie
Ik denk idd aan een zetduiveltje....Hij heeft een mooi stuk over integratie geschreven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef roeland303 het volgende:
populier?...tja joost toch moeten weten hoe je dat spelt
Hebben wij allemaal al gezien, jij bent de laatste die het ziet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach Meesterlijk !!!! Moeten jullie zien !!!!
Veruit de beste die je ooit hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Echt ! Serieus !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef roeland303 het volgende:
tja...vinden we dat echt allebei leuk?
Put a sock in it.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:43 schreef skiczukie het volgende:
Hebben jullie die streams wel eens gekeken? Jees, wat een stel mongolen bij elkaar. Ze hebben het echt helemaal nergens over, enkel over dat ze zin hebben in koffie.
Zijn magnus opus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Veruit de beste die je ooit hebt gemaakt.![]()
Nee hoor, die heb ik maanden geleden al gezien, ik zeg nu alleen dat ik die zo mooi vondquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben wij allemaal al gezien, jij bent de laatste die het ziet.
Joost schijnt achter de schermen bij de publieke omroep te werken aan een nieuw jeugdprogrammaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:31 schreef Suikeroom het volgende:
hehe grappig dat Joost colums schrijft.. doet die gast eigenlijk nog wat of denkt ie nog steeds dat ie de nieuwe Carlo Boshard kan worden?
over columns gepsproken Roel heb je die column van Bart welles gelezen?
We hebben ook nog niet echt de tijd gehad om van ze te gaan houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:46 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb dat kutfilmpje nu net nog een keer gezien en nu denk ik dus: zo leuk wordt BB 6 dus nooit, want daar zitten niet zulke leuke mensen in
En heel gek genoeg heb ik nu plots geen trek meer in BB6quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:50 schreef Gert het volgende:
We hebben ook nog niet echt de tijd gehad om van ze te gaan houden.![]()
Wel om er al een fiks stel te gaan haten, gek genoeg.![]()
Kijk !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef roeland303 het volgende:
pc eend...grote klasse! kun je die sturen naar mij...ik wil ze wel bewaren
Ach, BB6 moet eigenlijk ook nog beginnen. Nog zat tijd dit seizoen om mensen te gaan haten/liefhebben die er nu in zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
En heel gek genoeg heb ik nu plots geen trek meer in BB6Lullig he.
Ik heb gewoon heimwee naar vorig jaar![]()
Mail me even Roel, PC-eend is misschien weg, ik kan het je direct sturen... (vlindertje geeft mijn mailadres...)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef roeland303 het volgende:
pc eend...grote klasse! kun je die sturen naar mij...ik wil ze wel bewaren
Vorig jaar had ik al heel snel mensen die ik mocht en leuk vond. Ik heb nog bij niemand een uitgesproken mening in BB6. Zelfs Janine vind ik wel te pruimen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
Ach, BB6 moet eigenlijk ook nog beginnen. Nog zat tijd dit seizoen om mensen te gaan haten/liefhebben die er nu in zitten.
vlindertje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mail me even Roel, PC-eend is misschien weg, ik kan het je direct sturen... (vlindertje geeft mijn mailadres...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |