Neuh; Angus zal het van deze heren hebben afgekeken, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Bimmel het volgende:
Hele band met gitaristen van AC/DC?
Toen is het bandje begonnen, ja. En hadden ze hun grootste successen - en maakten zij muziek die nu, veertig jaar later, nog steeds heerlijk fris klinkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Uit de jaren 1960-1970?
Ziet er uit alsof er al enkelen zijn gestopt met roken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Bestaat de band nog? In de betekenis, treden ze nog op?
Lijkt me wel, hè?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef Z het volgende:
The Kinks.
Neem je een plaatje mee terug?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef peaceman het volgende:
* peaceman gaat zich maar eens een potje zitten schamen..![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef peaceman het volgende:
* peaceman gaat zich maar eens een potje zitten schamen..![]()
Zangeresquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:43 schreef Tokay het volgende:
Zangeres? Of (toneel)actrice?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:17 schreef Tokay het volgende:
Linda Ronstadt?
Overweeg eens om Praag te bezoeken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weet iemand hier hoe leuk of niet leuk Athene, Griekenland is? Of andere leuke tips voor een (lang) weekend weg met enig cultuur. Rome en Parijs zijn uitgesloten....
Ben ik al geweest.... is ook erg mooi.quote:
Berlijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weet iemand hier hoe leuk of niet leuk Athene, Griekenland is? Of andere leuke tips voor een (lang) weekend weg met enig cultuur. Rome en Parijs zijn uitgesloten....
Is dit niet dat meisje dat 8 jaar huisarrest heeft gekregen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:26 schreef Tokay het volgende:
Woeiii!![]()
Volgende plaatje...
[afbeelding]
Helemaal goed, Bimmel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:56 schreef Bimmel het volgende:
Natascha Kampusch oid
bron: NOS Journaalquote:De ouders van het Oostenrijkse meisje Natascha dat na acht jaar aan haar ontvoerder ontsnapte, hebben op de televisie over de hereniging met hun dochter gesproken.
Natascha's moeder zei dat ze er altijd in geloofd had dat haar kind ooit terug zou keren. "Ik kan u niet zeggen hoe gelukkig ik ben", vertelde ze in tranen.
Over de hereniging zei ze: "Het was waanzinnig. Ze vloog me om de hals. En ze zei lieve mamma, ik wist dat je dit nooit hebt gewild. Ze is ongeloofelijk, ik ben zo trots op haar dat ze hieruit wist te ontsnappen".
Volgens haar moeder is Natascha op dit moment erg angstig. Ook is ze heel bleek en dun. Het 18-jarige meisje weegt slechts 42 kilo.
Hevig geëmotioneerd vertelde ook haar vader over het weerzien. Het eerste wat ze tegen hem zei, was: "Lieve papa, ik hou van je". "Zoals ze altijd zei toen ze nog klein was, wanneer ik haar ophaalde in het weekend", aldus de vader, die gescheiden is van zijn vrouw.
Wenen
Toen Natascha Kampusch tien jaar oud was, werd ze op weg naar school ontvoerd. Ze is al die jaren vastgehouden in een ruimte van drie bij vier meter onder een huis in de buurt van Wenen.
De ruimte was uitgerust met een toilet, stromend water en een bed. Ook lagen er enkele boeken. Soms stond er een televisie. In het kamertje werd het paspoort van Natascha gevonden.
Afgelopen woensdag ontsnapte ze aan haar ontvoerder, de 44-jarige Wolfgang Priklopil. Hoe zij daarin precies slaagde, is nog onduidelijk.
Natascha meldde zich daarop bij de politie in een plaatsje in het oosten van Oostenrijk. Familieleden hebben haar geïdentificeerd. Dna-onderzoek heeft vandaag aangetoond dat het werkelijk om Natascha gaat.
De politie begon meteen een klopjacht naar de dader. Hij wachtte zijn arrestatie niet af en pleegde zelfmoord door in Wenen voor de trein te springen.
Nou HUP...aan de borrel jij!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef Z het volgende:
Ze heeft anders behoorlijk wat weg van Kirsten! En ik moet nog beginnen met borrelen...
Zekers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:13 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Nou HUP...aan de borrel jij!!
Trouwens Z, hoor ik dat nou goed... is er een z-tje op komst?
Gefeliciteerd man!!quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ha Diaan weet jij of er nog een plaatje open staat ?
Hmmm dan is het dus wachten op iemand die het wel weet....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
Oh ja nu weet ik het weer ik weet ook weer dat ik het toen weer niet wist.
Achteraf wel jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm dan is het dus wachten op iemand die het wel weet....
Jij wist mijn Brothers Johnson wel he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
Yep.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef peaceman het volgende:
Van Swieten
Wellicht de schok dat wij allen kort van memorie zijn.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef sooty het volgende:
[..]
Wellicht de schok dat wij allen kort van memorie zijn.
Van Swieten is was: Eerder geboren, eerder gestorven, eerder homo (?) en eerder scheidsrechter.
Nopequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Het was eerder bekend, maar eerder homo? Was Van Swieten niet een stuk jonger?
AH, dan had ik het verkeerd...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope
Ik heb niets met homo's. Ik heb er ook niets tegen. Eenieder doet maar wat-ie wil. Wat mij echter opviel in de berichtgeving omtrent Blankenstein is dat er enorm gefocussed wordt op zijn homo-emancipatie. Alsof eenieder de vorig jaar overleden Van Swieten al volledig uit het geheugen heeft gewist. Een gevalletje van 'credit where credit is due'.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope
Ik heb niets met homo's. Ik heb er ook niets tegen. Eenieder doet maar wat-ie wil. Wat mij echter opviel in de berichtgeving omtrent Blankenstein is dat er enorm gefocussed wordt op zijn homo-emancipatie. Alsof eenieder de vorig jaar overleden Van Swieten al volledig uit het geheugen heeft gewist. Een gevalletje van 'credit where credit is due'.
Franske is naar eigen zeggen, ondanks die strakke broekjes en shawltjes etc , heterosexueel.quote:
Ik heb weer heel veel nieuwe zoete kiespijnplaatjes gevonden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
Aw dat is een liefForever Friends-beertje.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
haircut 100?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga m niet intikken joh.
deed alleen cafca na
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Engelse band?
Iedereen kent ze!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaanse band?![]()
ken ik ze eigenlijk wel?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Village People......
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:23 schreef fotoloog het volgende:
Dat moet je s'morgens doen.......
Dat is helemaal juist.quote:
Wel twee!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan.
Voor de volledigheid: de dame rechts is Cameron Diaz, het vriendinnetje van Justin Timberlake, en de film die bij deze poster hoort, heet In Her Shoes.
(krijg ik nu bonuspunten, Berkery?)
Heb je dat toevallig gelezen Tokay of ben je fan/filmfreak?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan.
Voor de volledigheid: de dame rechts is Cameron Diaz, het vriendinnetje van Justin Timberlake, en de film die bij deze poster hoort, heet In Her Shoes.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
Speelt hij in Star Trek?
Stargate...quote:
Als je de serie kent, is hij heel herkenbaar.... waarschijnlijk ken je de serie ook niet. De serie is trouwens voortgekomen uit een film. De serie is veel succesvoller dan de film.quote:
Ik heb me nog niet helemaal ingelezen, maar ik was wel zover dat ik het jammer vind dat hij een kind gaat opvoedenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe vond je trouwens de argumenten van ons aller HassanJassan?![]()
Je standpunt wordt nog radicaler...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet helemaal ingelezen, maar ik was wel zover dat ik het jammer vind dat hij een kind gaat opvoeden![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef BwennieBren het volgende:
Teal'c aka Christopher Judge
ik inmiddels heel seizoen 10 binnen![]()
Ik heb tot en met seizoen 8 en de pilot gekocht en SG Atlantis en seizoen 9 (gezien inmiddels) en nu 10. Ik ga me niet vervelen hoor de komende week!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
is een leuke serie
vanavond weer twee afleveringen gezien.
wat is er dan peace?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef peaceman het volgende:
Als er trouwens binnenkort een of meer personen in Enschede gemolesteerd worden uit wraak dan ben ik de dader... dat jullie dat weten...![]()
Ze hebben vanacht of de nacht ervoor onze ruitenwissers voor en achter afgebroken, zijspiegel gemold en de antenne gebroken.... dat schijnt leuk te zijn als je dronken bentquote:
Thor ofzo toch?quote:
wat een klootzakken zeg! bahquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben vanacht of de nacht ervoor onze ruitenwissers voor en achter afgebroken, zijspiegel gemold en de antenne gebroken.... dat schijnt leuk te zijn als je dronken bent![]()
![]()
[..]
Thor ofzo toch?
Jemig, zeker meerdere auto's in de straat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben vanacht of de nacht ervoor onze ruitenwissers voor en achter afgebroken, zijspiegel gemold en de antenne gebroken.... dat schijnt leuk te zijn als je dronken bent![]()
![]()
Ja dat kan ik me voostellen Peace, ik ben blij dat ik geen auto heb, maar ook hier in de straat hebben dronken idioten wekenlang auto gemolesteerd, de sukkelsquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:01 schreef peaceman het volgende:
Nee volgens mij was het alleen onze auto, omdat het de auto is, die op het donkerste gedeelte staat en waar men dus het minst gezien kan worden.. en voor die plekken moeten we ook nog betalen ook... Zonde van het geld...
Als we alles bij de dealer hadden moeten laten reparen had het circa 300-350 euro's gekost...
Met wat handige kennissen kunnen we het hopelijk onder de 125 houden....
Ik was destoen ik het merkte...
Peace was vanmiddag even niet meer zo peacefull...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voostellen Peace, ik ben blij dat ik geen auto heb, maar ook hier in de straat hebben dronken idioten wekenlang auto gemolesteerd, de sukkels
Gelukkig maar Peace en daar moeten Diaan en jij dan maar goed van genieten want dat verdienen jullie na die toestandquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peace was vanmiddag even niet meer zo peacefull...![]()
Maar gelukkig hebben we inmiddels een nieuwe antenne en ruitenwissers van de sloop.. weliswaar totaal andere, maar zo kunnen we voorlopig verder. Spiegel kan later wel.. hij is namelijk niet helemaal afgebroken...![]()
Gelukkig kunnen we dus maandag gewoon naar Radiohead en dinsdag naar Pearl Jam....![]()
Nee maar ik vond hem terugquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef Berkery het volgende:
Was jij deze week nog in Enschede, tong?
Da's lief van jequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gelukkig maar Peace en daar moeten Diaan en jij dan maar goed van genieten want dat verdienen jullie na die toestand![]()
en ik laat m gewoon staan totdat iemand t zegt....quote:
Nu wel!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef Berkery het volgende:
Ik heb genoeg Jules Verne gelezen, nooit geweten hoe hij eruit zag![]()
Hoi wyccie, nu je het zegt!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef wyccie het volgende:
Hoi Tokay. Dat babietje lijkt op Shin Chan.
Nee, maar wel een bewegend plaatje:quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, ah! Zo heet het hondje dus. Het lijkt er inderdaad op!
Heb je ook nog foto's van Daisy?
Waarom moeten mannen van iets schattigs toch alijd weer iets naars maken??quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef dolle_hond het volgende:
dat is toch pas het begin van die serie foto's![]()
Oei. Druk dan maar snel op esc.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef BwennieBren het volgende:
Zij is van het Kleine huis op de prairie toch?
Dat ik jou dat moet vertellen!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Hee, wat handig! Ik dacht dat je een grapje maakte, zoals Alt F4
Ik herken haar niet.
Nellie Olson toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, weet je toevallig ook nog welk personage??
Maar jij kan al painten. En anders moet je het pyl maar even vragen. Hij kan dat vast ook heel goed uitleggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:16 schreef Tokay het volgende:
Dat ik jou dat moet vertellen!!![]()
![]()
Maar wyc, leer jij mij nou nog een keer painten, of hoe zit het?
Jaaaaa, die vervelende Nellie Oleson, de dochter van die aardige kruidenier en zijn zure echtgenote.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef BwennieBren het volgende:
Nellie Olson toch?
Nogmaals, ik kan helemaal niet painten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef wyccie het volgende:
Maar jij kan al painten. En anders moet je het pyl maar even vragen. Hij kan dat vast ook heel goed uitleggen.
Ja, ja ik irriteerde me ook altijd aan haarquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jaaaaa, die vervelende Nellie Oleson, de dochter van die aardige kruidenier en zijn zure echtgenote.
Ik zal je ook even laten zien, hoe ze er nu uitziet:
[afbeelding]
Echt niet? Maar dat is bijna net zo simpel als op Esc drukken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:26 schreef Tokay het volgende:
Nogmaals, ik kan helemaal niet painten.![]()
Okay, dan vraag ik het wel aan pyl.
quote:1) Ga naar Start --> Alle programma's --> Bureau-accessoires --> Paint.
2) Ga naar Bestand --> Openen --> kies een plaatje uit.
3) Klik in het linkerveld met symbooltjes op de Kwast.
4) Selecteer in het hokje onderaan dat linkerveld de kwastbreedte.
5) Aai met je muiscursor over de naam van het plaatje. Of teken een snor.
6) Ga naar Bestand --> Opslaan als. Verzin een leuke bestandsnaam.
Geen idee Bren, ze heet Alison Arngrim, misschien kun je wat info bij elkaar Googlen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
Ja, ja ik irriteerde me ook altijd aan haarDoet ze nog films eigenlijk?
Nee, echt niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
Echt niet? Maar dat is bijna net zo simpel als op Esc drukken.
Doing it...quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee Bren, ze heet Alison Arngrim, misschien kun je wat info bij elkaar Googlen.
iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Dat is knap!
Prinses op de erwt, Chinese Nachtegaal, Rode Schoentjes, en De kleine Zeemeermin.
Kijk, een echte fan!quote:
Ik weet álles, wyccie.quote:
Ja. Ik weet bijvoorbeeld ook dat jij bijna zestig wordt, d_h.quote:
mijn rug, mijn hoofd au auquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja. Ik weet bijvoorbeeld ook dat jij bijna zestig wordt, d_h.![]()
Veel blijven posten, da's goed voor de conditie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:51 schreef dolle_hond het volgende:
mijn rug, mijn hoofd au au
Johnnie Weismuller ?quote:
dan blijf ik zo jong als tongquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Veel blijven posten, da's goed voor de conditie.![]()
Ouwe lul dus...quote:
Kan nooit lang meer durenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef wyccie het volgende:
Hee Tong, wanneer word je vader?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
Is dat Maria uit Westside Story?
Hengeltje uitgooien ,wat wormpies...quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
Catwoman?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef Tokay het volgende:
Diahan Caroll?
flintstonesquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind haar alleen gewoon erg gebruind, 'zwart' vind ik haar niet.
Eventjes denken; 't is niet Swordfish, Monster's Ball, Gothika, James Bond.....
'k Weet het dus niet.
.... maakt Mike Leigh.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef NoSigar het volgende:
Een kruising tussen Urbanus en Jean Reno.....
Ja hoor, daar ben ik wel een paar keer geweest. Het is zo'n stad waarvan je je afvraagt waarom er zoveel mensen (willen) wonen. Ik herinner me vooral een drukke, stoffige, vermoeiende heksenketel met hier en daar iets moois (Acropolis, Plaka, parken, het Olympisch Stadion uit 1896), maar dan vooral net buiten de stad (in de haven van Pireaus bijvoorbeeld kun je heerlijk eten en flaneren) of verder weg (kaap Sounion met de Poseidontempel, of Korinthe, maar dan ben je al ver van Athene verwijderd).quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl heb jij ervaringen met het bezoeken van Athene? En zo ja? Hoe zijn die?
Vijf dagen Athene is dus wel de moeite waard?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ben ik wel een paar keer geweest. Het is zo'n stad waarvan je je afvraagt waarom er zoveel mensen (willen) wonen. Ik herinner me vooral een drukke, stoffige, vermoeiende heksenketel met hier en daar iets moois (Acropolis, Plaka, parken, het Olympisch Stadion uit 1896), maar dan vooral net buiten de stad (in de haven van Pireaus bijvoorbeeld kun je heerlijk eten en flaneren) of verder weg (kaap Sounion met de Poseidontempel, of Korinthe, maar dan ben je al ver van Athene verwijderd).
Maar ja, het blijft Athene, je bent toch op historische grond, en er zijn mooie musea. Bovendien: de Grieken zijn in het algemeen erg aardig - er heerst een vrolijke opgewondenheid in in de stad. Het verkeer is verschrikkelijk: racen om wie er het eerst bij het volgende rode stoplicht is - daar komt het op neer.
Wil je nog meer weten?
Pyl, voor al uw reisadviezen.![]()
Wat ik zo lees, lijkt het me zeer de moeite waard. Als het doorgaat, wil ik tegen die tijd (eind oktober/begin november) wel een lijstje to do/see things van je hebben....quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ben ik wel een paar keer geweest. Het is zo'n stad waarvan je je afvraagt waarom er zoveel mensen (willen) wonen. Ik herinner me vooral een drukke, stoffige, vermoeiende heksenketel met hier en daar iets moois (Acropolis, Plaka, parken, het Olympisch Stadion uit 1896), maar dan vooral net buiten de stad (in de haven van Pireaus bijvoorbeeld kun je heerlijk eten en flaneren) of verder weg (kaap Sounion met de Poseidontempel, of Korinthe, maar dan ben je al ver van Athene verwijderd).
Maar ja, het blijft Athene, je bent toch op historische grond, en er zijn mooie musea. Bovendien: de Grieken zijn in het algemeen erg aardig - er heerst een vrolijke opgewondenheid in in de stad. Het verkeer is verschrikkelijk: racen om wie er het eerst bij het volgende rode stoplicht is - daar komt het op neer.
Wil je nog meer weten?
Pyl, voor al uw reisadviezen.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef Z het volgende:
Vanavond naar Radiohead P&D?
Sowieso, ofschoon ik natuurlijk niet kan beoordelen wat jij leuk vindt als je een stad voor het eerst bezoekt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef peaceman het volgende:
Vijf dagen Athene is dus wel de moeite waard?
Diaan! Je vraagt het onmogelijke!! Van Petersburg tot Sevilla, van Napels tot Dublin, van Boedapest tot Stockholm .... de keuze is toch onbeperkt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
....
Is er evt. nog een andere cultureel interessante stad die je ons zou kunnen aanraden voor een verblijf van ong. 5 dagen?
Wij gaan grotendeels voor de cultuur, maar dat komt dus wel goed in Athene.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Sowieso, ofschoon ik natuurlijk niet kan beoordelen wat jij leuk vindt als je een stad voor het eerst bezoekt.
[..]
quote:Diaan! Je vraagt het onmogelijke!! Van Petersburg tot Sevilla, van Napels tot Dublin, van Boedapest tot Stockholm .... de keuze is toch onbeperkt?
In Boedapest ben ik nooit geweest. Maar daar kun je zo naar toe, zonder je te vervelen, dat garandeer ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan grotendeels voor de cultuur, maar dat komt dus wel goed in Athene.
[..]![]()
oeps.... tja je hebt gelijk. Het kon toch zijn dat 1,2 of meer steden er echt uitsprongen?
Maar ben jij in al die steden geweest?
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:29 schreef pyl het volgende:
Praag vind ik net een tikje té mooi.![]()
[afbeelding]
Sprookjesachtig, noemen ze dat dan. En nóg drukker dan de Efteling.quote:
Nee.quote:Nederlander?
Beetje cultuur, mooie omgeving en aardig mensen... ik ben snel tevreden hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Sowieso, ofschoon ik natuurlijk niet kan beoordelen wat jij leuk vindt als je een stad voor het eerst bezoekt.
In dat geval kan ik je een wandeling door de buitenwijken van Praag aanbevelen. Haje bijvoorbeeld. Dat is allesbehalve sprookjesachtig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Sprookjesachtig, noemen ze dat dan. En nóg drukker dan de Efteling.
[..]
Nee.
Hmmm zo heb ik het niet ervaren.... maar ik was dan ook middenin de winter met veel sneeuw daar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Sprookjesachtig, noemen ze dat dan. En nóg drukker dan de Efteling.
[..]
Engelsman?quote:Nee.
Dat zég ik!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Is meneer historicus?
Ja!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:29 schreef NoSigar het volgende:
Dat is le Roy Ladurie!
Veel plezier!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ze komen me erg bekend voor.... maar ik moet nu gaanAmsterdam en Radiohead.... here we come!
Ja met erg vunzige teksten.quote:
Wanneer ga je nou weg? Ohhh... ik benijd je zo ....quote:
Aanstaande zondagquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou weg? Ohhh... ik benijd je zo ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |