quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Village People......
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:23 schreef fotoloog het volgende:
Dat moet je s'morgens doen.......
Dat is helemaal juist.quote:
Wel twee!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan.
Voor de volledigheid: de dame rechts is Cameron Diaz, het vriendinnetje van Justin Timberlake, en de film die bij deze poster hoort, heet In Her Shoes.
(krijg ik nu bonuspunten, Berkery?)
Heb je dat toevallig gelezen Tokay of ben je fan/filmfreak?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan.
Voor de volledigheid: de dame rechts is Cameron Diaz, het vriendinnetje van Justin Timberlake, en de film die bij deze poster hoort, heet In Her Shoes.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
Speelt hij in Star Trek?
Stargate...quote:
Als je de serie kent, is hij heel herkenbaar.... waarschijnlijk ken je de serie ook niet. De serie is trouwens voortgekomen uit een film. De serie is veel succesvoller dan de film.quote:
Ik heb me nog niet helemaal ingelezen, maar ik was wel zover dat ik het jammer vind dat hij een kind gaat opvoedenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe vond je trouwens de argumenten van ons aller HassanJassan?![]()
Je standpunt wordt nog radicaler...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet helemaal ingelezen, maar ik was wel zover dat ik het jammer vind dat hij een kind gaat opvoeden![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef BwennieBren het volgende:
Teal'c aka Christopher Judge
ik inmiddels heel seizoen 10 binnen![]()
Ik heb tot en met seizoen 8 en de pilot gekocht en SG Atlantis en seizoen 9 (gezien inmiddels) en nu 10. Ik ga me niet vervelen hoor de komende week!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
is een leuke serie
vanavond weer twee afleveringen gezien.
wat is er dan peace?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef peaceman het volgende:
Als er trouwens binnenkort een of meer personen in Enschede gemolesteerd worden uit wraak dan ben ik de dader... dat jullie dat weten...![]()
Ze hebben vanacht of de nacht ervoor onze ruitenwissers voor en achter afgebroken, zijspiegel gemold en de antenne gebroken.... dat schijnt leuk te zijn als je dronken bentquote:
Thor ofzo toch?quote:
wat een klootzakken zeg! bahquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben vanacht of de nacht ervoor onze ruitenwissers voor en achter afgebroken, zijspiegel gemold en de antenne gebroken.... dat schijnt leuk te zijn als je dronken bent![]()
![]()
[..]
Thor ofzo toch?
Jemig, zeker meerdere auto's in de straat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben vanacht of de nacht ervoor onze ruitenwissers voor en achter afgebroken, zijspiegel gemold en de antenne gebroken.... dat schijnt leuk te zijn als je dronken bent![]()
![]()
Ja dat kan ik me voostellen Peace, ik ben blij dat ik geen auto heb, maar ook hier in de straat hebben dronken idioten wekenlang auto gemolesteerd, de sukkelsquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:01 schreef peaceman het volgende:
Nee volgens mij was het alleen onze auto, omdat het de auto is, die op het donkerste gedeelte staat en waar men dus het minst gezien kan worden.. en voor die plekken moeten we ook nog betalen ook... Zonde van het geld...
Als we alles bij de dealer hadden moeten laten reparen had het circa 300-350 euro's gekost...
Met wat handige kennissen kunnen we het hopelijk onder de 125 houden....
Ik was destoen ik het merkte...
Peace was vanmiddag even niet meer zo peacefull...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voostellen Peace, ik ben blij dat ik geen auto heb, maar ook hier in de straat hebben dronken idioten wekenlang auto gemolesteerd, de sukkels
Gelukkig maar Peace en daar moeten Diaan en jij dan maar goed van genieten want dat verdienen jullie na die toestandquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peace was vanmiddag even niet meer zo peacefull...![]()
Maar gelukkig hebben we inmiddels een nieuwe antenne en ruitenwissers van de sloop.. weliswaar totaal andere, maar zo kunnen we voorlopig verder. Spiegel kan later wel.. hij is namelijk niet helemaal afgebroken...![]()
Gelukkig kunnen we dus maandag gewoon naar Radiohead en dinsdag naar Pearl Jam....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |