In Boedapest ben ik nooit geweest. Maar daar kun je zo naar toe, zonder je te vervelen, dat garandeer ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan grotendeels voor de cultuur, maar dat komt dus wel goed in Athene.
[..]![]()
oeps.... tja je hebt gelijk. Het kon toch zijn dat 1,2 of meer steden er echt uitsprongen?
Maar ben jij in al die steden geweest?
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:29 schreef pyl het volgende:
Praag vind ik net een tikje té mooi.![]()
[afbeelding]
Sprookjesachtig, noemen ze dat dan. En nóg drukker dan de Efteling.quote:
Nee.quote:Nederlander?
Beetje cultuur, mooie omgeving en aardig mensen... ik ben snel tevreden hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Sowieso, ofschoon ik natuurlijk niet kan beoordelen wat jij leuk vindt als je een stad voor het eerst bezoekt.
In dat geval kan ik je een wandeling door de buitenwijken van Praag aanbevelen. Haje bijvoorbeeld. Dat is allesbehalve sprookjesachtig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Sprookjesachtig, noemen ze dat dan. En nóg drukker dan de Efteling.
[..]
Nee.
Hmmm zo heb ik het niet ervaren.... maar ik was dan ook middenin de winter met veel sneeuw daar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Sprookjesachtig, noemen ze dat dan. En nóg drukker dan de Efteling.
[..]
Engelsman?quote:Nee.
Dat zég ik!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Is meneer historicus?
Ja!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:29 schreef NoSigar het volgende:
Dat is le Roy Ladurie!
Veel plezier!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ze komen me erg bekend voor.... maar ik moet nu gaanAmsterdam en Radiohead.... here we come!
Ja met erg vunzige teksten.quote:
Wanneer ga je nou weg? Ohhh... ik benijd je zo ....quote:
Aanstaande zondagquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou weg? Ohhh... ik benijd je zo ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |