Kijk, een echte fan!quote:
Ik weet álles, wyccie.quote:
Ja. Ik weet bijvoorbeeld ook dat jij bijna zestig wordt, d_h.quote:
mijn rug, mijn hoofd au auquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja. Ik weet bijvoorbeeld ook dat jij bijna zestig wordt, d_h.![]()
Veel blijven posten, da's goed voor de conditie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:51 schreef dolle_hond het volgende:
mijn rug, mijn hoofd au au
Johnnie Weismuller ?quote:
dan blijf ik zo jong als tongquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Veel blijven posten, da's goed voor de conditie.![]()
Ouwe lul dus...quote:
Kan nooit lang meer durenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef wyccie het volgende:
Hee Tong, wanneer word je vader?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
Is dat Maria uit Westside Story?
Hengeltje uitgooien ,wat wormpies...quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
Catwoman?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef Tokay het volgende:
Diahan Caroll?
flintstonesquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind haar alleen gewoon erg gebruind, 'zwart' vind ik haar niet.
Eventjes denken; 't is niet Swordfish, Monster's Ball, Gothika, James Bond.....
'k Weet het dus niet.
.... maakt Mike Leigh.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef NoSigar het volgende:
Een kruising tussen Urbanus en Jean Reno.....
Ja hoor, daar ben ik wel een paar keer geweest. Het is zo'n stad waarvan je je afvraagt waarom er zoveel mensen (willen) wonen. Ik herinner me vooral een drukke, stoffige, vermoeiende heksenketel met hier en daar iets moois (Acropolis, Plaka, parken, het Olympisch Stadion uit 1896), maar dan vooral net buiten de stad (in de haven van Pireaus bijvoorbeeld kun je heerlijk eten en flaneren) of verder weg (kaap Sounion met de Poseidontempel, of Korinthe, maar dan ben je al ver van Athene verwijderd).quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl heb jij ervaringen met het bezoeken van Athene? En zo ja? Hoe zijn die?
Vijf dagen Athene is dus wel de moeite waard?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ben ik wel een paar keer geweest. Het is zo'n stad waarvan je je afvraagt waarom er zoveel mensen (willen) wonen. Ik herinner me vooral een drukke, stoffige, vermoeiende heksenketel met hier en daar iets moois (Acropolis, Plaka, parken, het Olympisch Stadion uit 1896), maar dan vooral net buiten de stad (in de haven van Pireaus bijvoorbeeld kun je heerlijk eten en flaneren) of verder weg (kaap Sounion met de Poseidontempel, of Korinthe, maar dan ben je al ver van Athene verwijderd).
Maar ja, het blijft Athene, je bent toch op historische grond, en er zijn mooie musea. Bovendien: de Grieken zijn in het algemeen erg aardig - er heerst een vrolijke opgewondenheid in in de stad. Het verkeer is verschrikkelijk: racen om wie er het eerst bij het volgende rode stoplicht is - daar komt het op neer.
Wil je nog meer weten?
Pyl, voor al uw reisadviezen.![]()
Wat ik zo lees, lijkt het me zeer de moeite waard. Als het doorgaat, wil ik tegen die tijd (eind oktober/begin november) wel een lijstje to do/see things van je hebben....quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ben ik wel een paar keer geweest. Het is zo'n stad waarvan je je afvraagt waarom er zoveel mensen (willen) wonen. Ik herinner me vooral een drukke, stoffige, vermoeiende heksenketel met hier en daar iets moois (Acropolis, Plaka, parken, het Olympisch Stadion uit 1896), maar dan vooral net buiten de stad (in de haven van Pireaus bijvoorbeeld kun je heerlijk eten en flaneren) of verder weg (kaap Sounion met de Poseidontempel, of Korinthe, maar dan ben je al ver van Athene verwijderd).
Maar ja, het blijft Athene, je bent toch op historische grond, en er zijn mooie musea. Bovendien: de Grieken zijn in het algemeen erg aardig - er heerst een vrolijke opgewondenheid in in de stad. Het verkeer is verschrikkelijk: racen om wie er het eerst bij het volgende rode stoplicht is - daar komt het op neer.
Wil je nog meer weten?
Pyl, voor al uw reisadviezen.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef Z het volgende:
Vanavond naar Radiohead P&D?
Sowieso, ofschoon ik natuurlijk niet kan beoordelen wat jij leuk vindt als je een stad voor het eerst bezoekt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef peaceman het volgende:
Vijf dagen Athene is dus wel de moeite waard?
Diaan! Je vraagt het onmogelijke!! Van Petersburg tot Sevilla, van Napels tot Dublin, van Boedapest tot Stockholm .... de keuze is toch onbeperkt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
....
Is er evt. nog een andere cultureel interessante stad die je ons zou kunnen aanraden voor een verblijf van ong. 5 dagen?
Wij gaan grotendeels voor de cultuur, maar dat komt dus wel goed in Athene.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Sowieso, ofschoon ik natuurlijk niet kan beoordelen wat jij leuk vindt als je een stad voor het eerst bezoekt.
[..]
quote:Diaan! Je vraagt het onmogelijke!! Van Petersburg tot Sevilla, van Napels tot Dublin, van Boedapest tot Stockholm .... de keuze is toch onbeperkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |