Nee maar ik vond hem terugquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef Berkery het volgende:
Was jij deze week nog in Enschede, tong?
Da's lief van jequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gelukkig maar Peace en daar moeten Diaan en jij dan maar goed van genieten want dat verdienen jullie na die toestand![]()
en ik laat m gewoon staan totdat iemand t zegt....quote:
Nu wel!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef Berkery het volgende:
Ik heb genoeg Jules Verne gelezen, nooit geweten hoe hij eruit zag![]()
Hoi wyccie, nu je het zegt!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef wyccie het volgende:
Hoi Tokay. Dat babietje lijkt op Shin Chan.
Nee, maar wel een bewegend plaatje:quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, ah! Zo heet het hondje dus. Het lijkt er inderdaad op!
Heb je ook nog foto's van Daisy?
Waarom moeten mannen van iets schattigs toch alijd weer iets naars maken??quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef dolle_hond het volgende:
dat is toch pas het begin van die serie foto's![]()
Oei. Druk dan maar snel op esc.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef BwennieBren het volgende:
Zij is van het Kleine huis op de prairie toch?
Dat ik jou dat moet vertellen!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Hee, wat handig! Ik dacht dat je een grapje maakte, zoals Alt F4
Ik herken haar niet.
Nellie Olson toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, weet je toevallig ook nog welk personage??
Maar jij kan al painten. En anders moet je het pyl maar even vragen. Hij kan dat vast ook heel goed uitleggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:16 schreef Tokay het volgende:
Dat ik jou dat moet vertellen!!![]()
![]()
Maar wyc, leer jij mij nou nog een keer painten, of hoe zit het?
Jaaaaa, die vervelende Nellie Oleson, de dochter van die aardige kruidenier en zijn zure echtgenote.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef BwennieBren het volgende:
Nellie Olson toch?
Nogmaals, ik kan helemaal niet painten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef wyccie het volgende:
Maar jij kan al painten. En anders moet je het pyl maar even vragen. Hij kan dat vast ook heel goed uitleggen.
Ja, ja ik irriteerde me ook altijd aan haarquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jaaaaa, die vervelende Nellie Oleson, de dochter van die aardige kruidenier en zijn zure echtgenote.
Ik zal je ook even laten zien, hoe ze er nu uitziet:
[afbeelding]
Echt niet? Maar dat is bijna net zo simpel als op Esc drukken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:26 schreef Tokay het volgende:
Nogmaals, ik kan helemaal niet painten.![]()
Okay, dan vraag ik het wel aan pyl.
quote:1) Ga naar Start --> Alle programma's --> Bureau-accessoires --> Paint.
2) Ga naar Bestand --> Openen --> kies een plaatje uit.
3) Klik in het linkerveld met symbooltjes op de Kwast.
4) Selecteer in het hokje onderaan dat linkerveld de kwastbreedte.
5) Aai met je muiscursor over de naam van het plaatje. Of teken een snor.
6) Ga naar Bestand --> Opslaan als. Verzin een leuke bestandsnaam.
Geen idee Bren, ze heet Alison Arngrim, misschien kun je wat info bij elkaar Googlen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
Ja, ja ik irriteerde me ook altijd aan haarDoet ze nog films eigenlijk?
Nee, echt niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
Echt niet? Maar dat is bijna net zo simpel als op Esc drukken.
Doing it...quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee Bren, ze heet Alison Arngrim, misschien kun je wat info bij elkaar Googlen.
iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Dat is knap!
Prinses op de erwt, Chinese Nachtegaal, Rode Schoentjes, en De kleine Zeemeermin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |