Neuh; Angus zal het van deze heren hebben afgekeken, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Bimmel het volgende:
Hele band met gitaristen van AC/DC?
Toen is het bandje begonnen, ja. En hadden ze hun grootste successen - en maakten zij muziek die nu, veertig jaar later, nog steeds heerlijk fris klinkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Uit de jaren 1960-1970?
Ziet er uit alsof er al enkelen zijn gestopt met roken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Bestaat de band nog? In de betekenis, treden ze nog op?
Lijkt me wel, hè?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef Z het volgende:
The Kinks.
Neem je een plaatje mee terug?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef peaceman het volgende:
* peaceman gaat zich maar eens een potje zitten schamen..![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef peaceman het volgende:
* peaceman gaat zich maar eens een potje zitten schamen..![]()
Zangeresquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:43 schreef Tokay het volgende:
Zangeres? Of (toneel)actrice?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:17 schreef Tokay het volgende:
Linda Ronstadt?
Overweeg eens om Praag te bezoeken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weet iemand hier hoe leuk of niet leuk Athene, Griekenland is? Of andere leuke tips voor een (lang) weekend weg met enig cultuur. Rome en Parijs zijn uitgesloten....
Ben ik al geweest.... is ook erg mooi.quote:
Berlijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weet iemand hier hoe leuk of niet leuk Athene, Griekenland is? Of andere leuke tips voor een (lang) weekend weg met enig cultuur. Rome en Parijs zijn uitgesloten....
Is dit niet dat meisje dat 8 jaar huisarrest heeft gekregen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:26 schreef Tokay het volgende:
Woeiii!![]()
Volgende plaatje...
[afbeelding]
Helemaal goed, Bimmel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:56 schreef Bimmel het volgende:
Natascha Kampusch oid
bron: NOS Journaalquote:De ouders van het Oostenrijkse meisje Natascha dat na acht jaar aan haar ontvoerder ontsnapte, hebben op de televisie over de hereniging met hun dochter gesproken.
Natascha's moeder zei dat ze er altijd in geloofd had dat haar kind ooit terug zou keren. "Ik kan u niet zeggen hoe gelukkig ik ben", vertelde ze in tranen.
Over de hereniging zei ze: "Het was waanzinnig. Ze vloog me om de hals. En ze zei lieve mamma, ik wist dat je dit nooit hebt gewild. Ze is ongeloofelijk, ik ben zo trots op haar dat ze hieruit wist te ontsnappen".
Volgens haar moeder is Natascha op dit moment erg angstig. Ook is ze heel bleek en dun. Het 18-jarige meisje weegt slechts 42 kilo.
Hevig geëmotioneerd vertelde ook haar vader over het weerzien. Het eerste wat ze tegen hem zei, was: "Lieve papa, ik hou van je". "Zoals ze altijd zei toen ze nog klein was, wanneer ik haar ophaalde in het weekend", aldus de vader, die gescheiden is van zijn vrouw.
Wenen
Toen Natascha Kampusch tien jaar oud was, werd ze op weg naar school ontvoerd. Ze is al die jaren vastgehouden in een ruimte van drie bij vier meter onder een huis in de buurt van Wenen.
De ruimte was uitgerust met een toilet, stromend water en een bed. Ook lagen er enkele boeken. Soms stond er een televisie. In het kamertje werd het paspoort van Natascha gevonden.
Afgelopen woensdag ontsnapte ze aan haar ontvoerder, de 44-jarige Wolfgang Priklopil. Hoe zij daarin precies slaagde, is nog onduidelijk.
Natascha meldde zich daarop bij de politie in een plaatsje in het oosten van Oostenrijk. Familieleden hebben haar geïdentificeerd. Dna-onderzoek heeft vandaag aangetoond dat het werkelijk om Natascha gaat.
De politie begon meteen een klopjacht naar de dader. Hij wachtte zijn arrestatie niet af en pleegde zelfmoord door in Wenen voor de trein te springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |