Yep.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef peaceman het volgende:
Van Swieten
Wellicht de schok dat wij allen kort van memorie zijn.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef sooty het volgende:
[..]
Wellicht de schok dat wij allen kort van memorie zijn.
Van Swieten is was: Eerder geboren, eerder gestorven, eerder homo (?) en eerder scheidsrechter.
Nopequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Het was eerder bekend, maar eerder homo? Was Van Swieten niet een stuk jonger?
AH, dan had ik het verkeerd...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope
Ik heb niets met homo's. Ik heb er ook niets tegen. Eenieder doet maar wat-ie wil. Wat mij echter opviel in de berichtgeving omtrent Blankenstein is dat er enorm gefocussed wordt op zijn homo-emancipatie. Alsof eenieder de vorig jaar overleden Van Swieten al volledig uit het geheugen heeft gewist. Een gevalletje van 'credit where credit is due'.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope
Ik heb niets met homo's. Ik heb er ook niets tegen. Eenieder doet maar wat-ie wil. Wat mij echter opviel in de berichtgeving omtrent Blankenstein is dat er enorm gefocussed wordt op zijn homo-emancipatie. Alsof eenieder de vorig jaar overleden Van Swieten al volledig uit het geheugen heeft gewist. Een gevalletje van 'credit where credit is due'.
Franske is naar eigen zeggen, ondanks die strakke broekjes en shawltjes etc , heterosexueel.quote:
Ik heb weer heel veel nieuwe zoete kiespijnplaatjes gevonden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
Aw dat is een liefForever Friends-beertje.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
haircut 100?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga m niet intikken joh.
deed alleen cafca na
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Engelse band?
Iedereen kent ze!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaanse band?![]()
ken ik ze eigenlijk wel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |