Knippen en plakkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk vind ik het best wel zielig voor Isa. Typt ze een hele lap tekst in, drukt ze op invoeren, en post ze door een slotje heen...
Sommige mensen nemen het op!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, die twee afleveringen zijn al geweest
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Dr. Lisa Cuddy: I expected you in my office over 20 minutes ago!
Dr. Gregory House: That's funny! I had no intention of being in your office 20 minutes ago.
Dat was een lofzang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef broer het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen?
Aangezien je twee namen noemt: op Hugh Laurie of op mij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef Lienekien het volgende:
Dat was een lofzang.
Het zou raar zijn als ik alhier een lofzang op jou zou richten tot Hugh Laurie. Die heb ik de laatste tijd weining in het TTK LPT gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Aangezien je twee namen noemt: op Hugh Laurie of op mij?
Yep, onthouden & kijken of onthouden & downloadenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:21 schreef broer het volgende:
En dat is elke donderdag op SBS6? Dat moet ik dan maar eens onthouden.
Kut. Tegenvaller.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Het zou raar zijn als ik alhier een lofzang op jou zou richten tot Hugh Laurie. Die heb ik de laatste tijd weining in het TTK LPT gezien.![]()
Serie 1 en 2 compleet: 15,7 Gb. Zoveel vrije ruimte heb ik niet eens meer...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Isabeau het volgende:
of onthouden & downloaden
Moet je bij jou je lofzangen echt verdienen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
Zo gemakkelijk gaan die dingen niet.
Ja, ik ben Do2 niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Moet je bij jou je lofzangen echt verdienen?
Do2 deelt ze gratis uit.
Onder Professoren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef broer het volgende:
[..]
Geloof me, dat was me al duidelijk.
Slaap lekker, Lienekien. (Welk boek van Hermans?)
JIj komt toch wel he Erik?! Isa komt ook uiteraard, Do2 komt, en ik ben er ook.quote:
Komen er ook mooie vrijgezelle vrouwen dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Welke mooie man moeten we uitnodigen zodat je zeker komt??
DaMart misschien?? Die hoort trouwens sowieso te komen
Er heeft ook nooit iemand moeite voor gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
TTK-meets kennende zou het een wonder zijn als de meet binnen 4 maanden is..
Nou.., er zijn meets geweest hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er heeft ook nooit iemand moeite voor gedaan.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou.., er zijn meets geweest hoor
Jep.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Etcetera het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen maar is de SC van TTK??
Een nieuw topic openen lijkt me wel makkelijker eigenlijk..., maar er zijn ook al eerdere topics met dit onderwerp geweest. Misschien kan je die eens opzoeken om te kijken of er wat zinvolle tips tussen staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:50 schreef Etcetera het volgende:
merci
het zit namelijk zo dat ik hier geen topic voor wilde openenmaar ik ben een boek aan het schrijven (heb ik ooit eens geschreven ben het nu aan het uitwerken op de pc) en ik vroeg me af hoe je er het beste achter kunt komen of het geschikt is voor uitgeven
ik zet het liever niet op fok (als in delen van het boek zodat mensen een oordeel kunnen leveren
fok is heel gezellig maar in mijn ogen niet de plek daarvoor), maar weet iemand misschien een manier om een uitgeverij te benaderen?
merciquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen lijkt me wel makkelijker eigenlijk..., maar er zijn ook al eerdere topics met dit onderwerp geweest. Misschien kan je die eens opzoeken om te kijken of er wat zinvolle tips tussen staan
Hoeveel geld krijg je ervoor??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo de auto van mijn pa wassenDat heb ik al in geen 20 jaar gedaan of zo.
Geen cent hoor. Maar we mochten de auto wel de hele week lenen, vandaar dat ik hem maar even ga schoonmaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoeveel geld krijg je ervoor??
Zolang we niet gaan vissen, jagen of voetbal kijken ben ik voor heel veel dingen inquote:
Okequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang we niet gaan vissen, jagen of voetbal kijken ben ik voor heel veel dingen in![]()
Ik raad een goed schuurmiddel aan Isaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef k_man het volgende:
Je mag mijn auto ook best eens wassen hoor.
Voortvarend, AR!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oke
We hebben nu dus een lokatie. En aan deelnemers hebben weL
Isabeau
k_man
Do2
uiteraard ook Erik
Claudia
en AR
Nu nog een datum en we hebben een meet
Mag ik hem dan ook eerst een week lenen (incl. benzine)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef k_man het volgende:
Je mag mijn auto ook best eens wassen hoor.
Ja, dat het in Amsterdam is, is idd een minpunt...quote:
Als je hem daarna netjes in de vangrail parkeertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik hem dan ook eerst een week lenen (incl. benzine)![]()
Hmmmm... nee!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik hem dan ook eerst een week lenen (incl. benzine)![]()
Hè, dat heb ik al met de auto van mijn broer gedaan. Is niet origineel meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je hem daarna netjes in de vangrail parkeert
Ik vind Amsterdam overgewaardeert, en de gemiddelde inwoner van Amsterdam geen prettig persoon...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Amsterdam wel prettig eigenlijk
boompje dan?? een stevig muurtje is ook goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, dat heb ik al met de auto van mijn broer gedaan. Is niet origineel meer
Eén van mijn beste vrienden woont tegenwoordig in Amsterdam, dus ik kan niet meer zeggen dat ik inwoners van Amsterdam niet prettig vind.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind Amsterdam overgewaardeert, en de gemiddelde inwoner van Amsterdam geen prettig persoon...
Oss was leuker geweest
Ach, Amsterdam is voor mij dichtbij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind Amsterdam overgewaardeert, en de gemiddelde inwoner van Amsterdam geen prettig persoon...
Oss was leuker geweest
Ja, nu lach je erom.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Hè, dat heb ik al met de auto van mijn broer gedaan. Is niet origineel meer
Gewoon shampoo erop en de regen de rest laten doen toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo de auto van mijn pa wassenDat heb ik al in geen 20 jaar gedaan of zo.
Ik gok dat dat ook het programma van de foam-meet wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:19 schreef DaMart het volgende:
Gewoon shampoo erop en de regen de rest laten doen toch?
uiteraard zelfsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik merk dat ik op het meet-lijstje sta?
Fijn dat je het zo open laatquote:
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
ben jij de broer van Isa dwerg??
Toen kon ik er niet zo erg om lachen, neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:19 schreef dwerg het volgende:
Nee, dat niet.
Ik was op een feestje waar Isa en Atrimar ook zouden komen. Alleen belde ze toen dat de auto plotseling achterstevoren tegen de vangrail stond en dat het iets later zou worden.
Ik ga voor het Zeeuwse Vasteland en leuke mensen..quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga voor het Zeeuwse Vasteland en leuke mensen..
Een geen-camera-regel voldoet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zal ik dan maar niet op de meet komen??
ik ga nooit op pad zonder camera.... tenzij ik hem vergeet...quote:
Het is toch niet zo moeilijk om alleen foto's te maken als mensen dat willen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik ga nooit op pad zonder camera.... tenzij ik hem vergeet...
Maar er aan denken dat ik iets moet vergeten gaat lastig worden
Er zijn wel foto's van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
waarom zijn er geen foto's van??
Werkelijk? Ook iets waar ik nog op sta? Dan mag je me die wel sturen (als je er niet teveel moeite voor moet doen)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:04 schreef dwerg het volgende:
Er zijn wel foto's van.
Niet dat ik de behoefte voel om die op een forum te pleuren, maar ze zijn er wel.
Nou, kun je je dat kanon bij de haven nog herinneren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Werkelijk? Ook iets waar ik nog op sta?
Zeker alleen de foto's waarmee je mensen kan chanterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:52 schreef dwerg het volgende:
Heb je mijn mail ontvangen, Isa?
Voor de nieuwsgierige mensen: nee, ik heb niet alle foto's bewaard. Wel een paar.
Bedankt, ik schrijf ze op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:53 schreef Lienekien het volgende:
WF Hermans - Nooit meer slapen
Alain Fournier - Le Grand Meaulnes
Heinrich Böll - Biljart um halb zehn
Oeh, bedankt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Toch wel: the curious incident of the dog in the night-time, Mark Haddon.
[afbeelding]
Die reactie van Erik staat erboven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Jij hebt een bepaalde manier van posten soms. Dan post je twee keer vlak achter elkaar, zonder een reactie van een ander.
Daar heb je volgens mij wel tien minuten voor, voordat dat regeltje verschijnt. Als het niet meer is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef broer het volgende:
[..]
Die reactie van Erik staat erboven.
Maar eigenlijk moet ik dat in een edit doen. (Ik heb alleen zo'n hekel aan dat 'gewijzigd'-regeltje dat je dan onder je post krijgt.)
Zo had ik het ook absoluut niet opgevat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:23 schreef Lienekien het volgende:
Het was trouwens geenszins als kritiek bedoeld.![]()
Ja, wachten duurt altijd lang.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:26 schreef broer het volgende:
Ik zou al om elf uur gebeld worden voor een briefing. Wachten is kut.
Ik heb al geprobeerd het te forceren door te gaan plassen. Vaak helpt zoiets. Zoals het ook altijd helpt om te gaan roken als je bus of trein te laat is. Dat zorgt er elke keer weer voor dat hij eraan komt. Maar niks, hoor.quote:
quote:
Als ze je naam maar goed schrijven, dat is volgens mij de quote.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:41 schreef broer het volgende:
[..]
Zoals ze in de reclame zeggen: het maakt niet uit hóe je genoemd wordt, áls je maar genoemd wordt.
Hoi.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi.
Hoi.quote:
Dan ben ik blij dat ik meer in de communicatie zit dan in de reclame. Die aasgieren grijpen je onmiddellijk als je een foute quote gebruikt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Als ze je naam maar goed schrijven, dat is volgens mij de quote.
Ja, dat is goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:55 schreef k_man het volgende:
Dag Lienekien.
Wat lees ik nu? Wil jij een één-op-één meet?
quote:De ijskappen zijn niet de enige dingen die krimpen in het poolgebied. Ook de genitaliën van ijsberen in het oosten van Groenland worden door industriële vervuiling steeds kleiner. Hoe hoger de mate van vervuiling van het lichaam van de ijsbeer, des te kleiner zijn geslachtsorganen. Dit blijkt uit een nieuw onderzoek.
Vijf minuten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:23 schreef Lienekien het volgende:
Daar heb je volgens mij wel tien minuten voor, voordat dat regeltje verschijnt. Als het niet meer is.
Dat is dan wel weer een hele geruststelling.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:27 schreef dwerg het volgende:
Ach, ik verwacht dat driekwart van de users alleen zou gaan stemmen als ze ervoor betaald krijgen.
De teloorgang van de maatschappij kent ook z'n voordelen. Je moet ze alleen wel willen zien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef broer het volgende:
Dat is dan wel weer een hele geruststelling.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gisteren een dvd gekocht van de Teletubbies, voor Anne.
Vanmiddag even opgezet, en nu kan ze niet meer slapen omdat ze zo bang is!
2 keer ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gisteren een dvd gekocht van de Teletubbies, voor Anne.
Vanmiddag even opgezet, en nu kan ze niet meer slapen omdat ze zo bang is!
Nog wel vaker.quote:
of harry potter (enge hond)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog wel vaker.
Zelf vond ik het verhaal nochtans niet zo heel erg spannend. Er verschijnt een lammetje dat verdrietig is. De teletubbies kunnen het niet opvrolijken. Totdat er nóg een lammetje verschijnt. Nu is iedereen blij.
Als ze dit al te eng vindt, wat dan als ze dadelijk "Saw" of zoiets dergelijks gaat kijken?![]()
Ik denk dat ze komende week nog niet toe is aan Saw, schatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:49 schreef LXIV het volgende:
Als ze dit al te eng vindt, wat dan als ze dadelijk "Saw" of zoiets dergelijks gaat kijken?![]()
Ik woonde vroeger vijftig meter van zowel de Broerdijk als de Broerweg. En de grootste winkelstraat hier in de stad heet de Broerstraat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik reed op weg naar huis langs de Broerstraat.
Blijkbaar heeft het jou wel geïnspireerd voor je gebruikersnaamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger vijftig meter van zowel de Broerdijk als de Broerweg. En de grootste winkelstraat hier in de stad heet de Broerstraat.
Ik weet niet wie hier de straatnamen bedenkt, maar het is niet echt een geïnspireerd type, denk ik.
Ja, want ik ken het woord 'broer' alleen van die drie straten in mijn woonplaats.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:22 schreef DaMart het volgende:
Blijkbaar heeft het jou wel geïnspireerd voor je gebruikersnaam
Ja, die kent iedereen. Maar ken je de Broerdijk en de Broerweg ook?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
Hee, de Broerstraat ken ik!
Hé, hé, hé!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:46 schreef broer het volgende:
Dan sluiten we het onderwerp hiermee af.
... en omdat je zo vaak geconfronteerd werd met broer, besloot je je maar zo te noemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, want ik ken het woord 'broer' alleen van die drie straten in mijn woonplaats.
Ik ga nu kijken!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Mag ik hier LXIV wijzen op het lofdicht aan zijn adres in het vorige LPT?
Een gedicht!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
LX
uit 'n vertrek
zonder raam
nochtans een deur
vertrek ik
met naam
en muffige geur
naar buiten
waar ruiten
niet hoeven bestaan
trek ik mij
hier
mijn huidje weer aan
quote:
Wat zijn dat voor bruggen?? Of moet ik google maar gebruiken??quote:Gisteren lekker open gereden langs de drie bruggen van Santiago Calatrava in de Haarlemmermeer.
Leuk dat deze bruggen naar muziekinstrumenten genoemd zijn. En in zekere zin terecht ook. De statica en dynamicaberekeningen voor een hangbrug zijn in essentie dezelfden als die je bij een muziekinstrument zou maken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef k_man het volgende:
Luit
[afbeelding]
[afbeelding]
Harp
[afbeelding]
Aan kunst moet je aanstoot kunnen nemen, daar is kunst (ook) voor. Helaas wordt er soms een politieke kwestie van gemaakt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kunstfoto blote moslima gaat Belgische cultuurdirecteur te ver
Zelfs als we alleen de kunst verbieden die daadwerkelijk aanstootgevend is, is het einde al zoek, vind ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef k_man het volgende:
Als we alle kunst gaan verbieden die wel eens aanstoogevend zou kúnnen zijn is het einde zoek.
Zou je het eens willen uitleggen, dan? Want ik snap het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de handeling van die cultuurdirecteur wel.
Zoals ik het zie wil ze het kunstwerk niet in de expositie hebben niet omdat ze die soort kunst wil verbieden, maar omdat ze bang is voor een extreme reacite van de moslimgemeenschap. Ze is waarschijnlijk bang dat de expositie geterroriseerd gaat worden, of iets dergelijks. Ik snap dat wel, of ik het ermee eens ben is een tweede.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:05 schreef broer het volgende:
[..]
Zou je het eens willen uitleggen, dan? Want ik snap het niet.
O, bedoel je dat. De gedachtegang is in principe wel te volgen, ja. Maar ik dacht dat je begrip toonde voor de inhoud van die gedachtegang. En dáár snapte ik dan weer niks van. Miscommunicatie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik het zie wil ze het kunstwerk niet in de expositie hebben niet omdat ze die soort kunst wil verbieden, maar omdat ze bang is voor een extreme reacite van de moslimgemeenschap. Ze is waarschijnlijk bang dat de expositie geterroriseerd gaat worden, of iets dergelijks. Ik snap dat wel, of ik het ermee eens ben is een tweede.
Kunst is niet aanstootgevend, dat is subjectief. Kunst vind je aanstootgevend. Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef broer het volgende:
Zelfs als we alleen de kunst verbieden die daadwerkelijk aanstootgevend is, is het einde al zoek, vind ik.
In dat geval had jouw opmerking moeten zijn: "Als we alle kunst gaan verbieden die je wel eens aanstoogevend zou kúnnen vinden, is het einde zoek."quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:31 schreef k_man het volgende:
Kunst is niet aanstootgevend, dat is subjectief. Kunst vind je aanstootgevend. Of niet natuurlijk.
Sstt... Niet hardop zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:21 schreef LXIV het volgende:
Gefeliciteerd met je 32-ste verjaardag Broer.
Nee hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval had jouw opmerking moeten zijn: "Als we alle kunst gaan verbieden die je wel eens aanstoogevend zou kúnnen vinden, is het einde zoek."
Ik weet je leeftijd niet. LXIV is misschien een aanwijzing, maar je hebt eens keihard beweerd dat ik ouder ben dan jij, dus ik weet het niet.quote:
LXIV wijst naar mijn naam, niet naar mijn geboortejaar!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet je leeftijd niet. LXIV is misschien een aanwijzing, maar je hebt eens keihard beweerd dat ik ouder ben dan jij, dus ik weet het niet.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
LXIV wijst naar mijn naam, niet naar mijn geboortejaar!![]()
Bij mij begint de morgen ergens zo rond half acht. Alles wat daarvoor zit is nog 'nacht', en dus 'gisteren'. (Of in dit geval 'vandaag'.)quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Nee? Wat jammer nou, broer
Wat is jouw ritme dan?
Maar dat deed de TS van het Phileine-topic ook...quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:19 schreef wyccie het volgende:
Een nieuw topic is ook wat overdreven.
En voor elke vraag een nieuw topic openenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:22 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dat is een leuk idee. Stiekem quizvragen stellen in TTK alsof het echte vragen zijn. En ondertussen hier de scores bijhouden.
quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:23 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Alsof mensen die "in dat andere forum" phileine zegt sorry gelezen/gezien hebben
Een beetje gelijk had hij dus wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens wel die vraag beantwoord zonder het boek of de film gezien te hebben.![]()
Ik zit al hard te denken over een nieuw topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:23 schreef Isabeau het volgende:
En voor elke vraag een nieuw topic openen
Maar het geeft ook wel aan dat mensen nog stééds bij TTK aan een soort elite forum denken van mensen die alleen maar op een zeer hoog en onbegrijpelijk niveau over literatuur kunnen filosoferenquote:
En het probleem is...?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Maar het geeft ook wel aan dat mensen nog stééds bij TTK aan een soort elite forum denken van mensen die alleen maar op een zeer hoog en onbegrijpelijk niveau over literatuur kunnen filosoferen![]()
Die weet ik nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:36 schreef Isabeau het volgende:
Deze is moeilijk: Voetstappen in Kroller Muller
Denk ik
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef broer het volgende:
"Heathcliff, it's me, wyccie. Come home. I'm so cold!"
Ik ook niet. Zo gaat het spelletje wel heel snel voorbij. Aangezien wij de enige drie spelers zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |