Knippen en plakkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk vind ik het best wel zielig voor Isa. Typt ze een hele lap tekst in, drukt ze op invoeren, en post ze door een slotje heen...
Sommige mensen nemen het op!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, die twee afleveringen zijn al geweest
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Dr. Lisa Cuddy: I expected you in my office over 20 minutes ago!
Dr. Gregory House: That's funny! I had no intention of being in your office 20 minutes ago.
Dat was een lofzang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef broer het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen?
Aangezien je twee namen noemt: op Hugh Laurie of op mij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef Lienekien het volgende:
Dat was een lofzang.
Het zou raar zijn als ik alhier een lofzang op jou zou richten tot Hugh Laurie. Die heb ik de laatste tijd weining in het TTK LPT gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Aangezien je twee namen noemt: op Hugh Laurie of op mij?
Yep, onthouden & kijken of onthouden & downloadenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:21 schreef broer het volgende:
En dat is elke donderdag op SBS6? Dat moet ik dan maar eens onthouden.
Kut. Tegenvaller.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Het zou raar zijn als ik alhier een lofzang op jou zou richten tot Hugh Laurie. Die heb ik de laatste tijd weining in het TTK LPT gezien.![]()
Serie 1 en 2 compleet: 15,7 Gb. Zoveel vrije ruimte heb ik niet eens meer...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Isabeau het volgende:
of onthouden & downloaden
Moet je bij jou je lofzangen echt verdienen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
Zo gemakkelijk gaan die dingen niet.
Ja, ik ben Do2 niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Moet je bij jou je lofzangen echt verdienen?
Do2 deelt ze gratis uit.
Onder Professoren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef broer het volgende:
[..]
Geloof me, dat was me al duidelijk.
Slaap lekker, Lienekien. (Welk boek van Hermans?)
JIj komt toch wel he Erik?! Isa komt ook uiteraard, Do2 komt, en ik ben er ook.quote:
Komen er ook mooie vrijgezelle vrouwen dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Welke mooie man moeten we uitnodigen zodat je zeker komt??
DaMart misschien?? Die hoort trouwens sowieso te komen
Er heeft ook nooit iemand moeite voor gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
TTK-meets kennende zou het een wonder zijn als de meet binnen 4 maanden is..
Nou.., er zijn meets geweest hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er heeft ook nooit iemand moeite voor gedaan.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou.., er zijn meets geweest hoor
Jep.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Etcetera het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen maar is de SC van TTK??
Een nieuw topic openen lijkt me wel makkelijker eigenlijk..., maar er zijn ook al eerdere topics met dit onderwerp geweest. Misschien kan je die eens opzoeken om te kijken of er wat zinvolle tips tussen staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:50 schreef Etcetera het volgende:
merci
het zit namelijk zo dat ik hier geen topic voor wilde openenmaar ik ben een boek aan het schrijven (heb ik ooit eens geschreven ben het nu aan het uitwerken op de pc) en ik vroeg me af hoe je er het beste achter kunt komen of het geschikt is voor uitgeven
ik zet het liever niet op fok (als in delen van het boek zodat mensen een oordeel kunnen leveren
fok is heel gezellig maar in mijn ogen niet de plek daarvoor), maar weet iemand misschien een manier om een uitgeverij te benaderen?
merciquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen lijkt me wel makkelijker eigenlijk..., maar er zijn ook al eerdere topics met dit onderwerp geweest. Misschien kan je die eens opzoeken om te kijken of er wat zinvolle tips tussen staan
Hoeveel geld krijg je ervoor??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo de auto van mijn pa wassenDat heb ik al in geen 20 jaar gedaan of zo.
Geen cent hoor. Maar we mochten de auto wel de hele week lenen, vandaar dat ik hem maar even ga schoonmaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoeveel geld krijg je ervoor??
Zolang we niet gaan vissen, jagen of voetbal kijken ben ik voor heel veel dingen inquote:
Okequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang we niet gaan vissen, jagen of voetbal kijken ben ik voor heel veel dingen in![]()
Ik raad een goed schuurmiddel aan Isaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef k_man het volgende:
Je mag mijn auto ook best eens wassen hoor.
Voortvarend, AR!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oke
We hebben nu dus een lokatie. En aan deelnemers hebben weL
Isabeau
k_man
Do2
uiteraard ook Erik
Claudia
en AR
Nu nog een datum en we hebben een meet
Mag ik hem dan ook eerst een week lenen (incl. benzine)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef k_man het volgende:
Je mag mijn auto ook best eens wassen hoor.
Ja, dat het in Amsterdam is, is idd een minpunt...quote:
Als je hem daarna netjes in de vangrail parkeertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik hem dan ook eerst een week lenen (incl. benzine)![]()
Hmmmm... nee!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik hem dan ook eerst een week lenen (incl. benzine)![]()
Hè, dat heb ik al met de auto van mijn broer gedaan. Is niet origineel meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je hem daarna netjes in de vangrail parkeert
Ik vind Amsterdam overgewaardeert, en de gemiddelde inwoner van Amsterdam geen prettig persoon...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Amsterdam wel prettig eigenlijk
boompje dan?? een stevig muurtje is ook goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, dat heb ik al met de auto van mijn broer gedaan. Is niet origineel meer
Eén van mijn beste vrienden woont tegenwoordig in Amsterdam, dus ik kan niet meer zeggen dat ik inwoners van Amsterdam niet prettig vind.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind Amsterdam overgewaardeert, en de gemiddelde inwoner van Amsterdam geen prettig persoon...
Oss was leuker geweest
Ach, Amsterdam is voor mij dichtbij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind Amsterdam overgewaardeert, en de gemiddelde inwoner van Amsterdam geen prettig persoon...
Oss was leuker geweest
Ja, nu lach je erom.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Hè, dat heb ik al met de auto van mijn broer gedaan. Is niet origineel meer
Gewoon shampoo erop en de regen de rest laten doen toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo de auto van mijn pa wassenDat heb ik al in geen 20 jaar gedaan of zo.
Ik gok dat dat ook het programma van de foam-meet wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:19 schreef DaMart het volgende:
Gewoon shampoo erop en de regen de rest laten doen toch?
uiteraard zelfsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik merk dat ik op het meet-lijstje sta?
Fijn dat je het zo open laatquote:
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
ben jij de broer van Isa dwerg??
Toen kon ik er niet zo erg om lachen, neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:19 schreef dwerg het volgende:
Nee, dat niet.
Ik was op een feestje waar Isa en Atrimar ook zouden komen. Alleen belde ze toen dat de auto plotseling achterstevoren tegen de vangrail stond en dat het iets later zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |