Hé, hé, hé!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:46 schreef broer het volgende:
Dan sluiten we het onderwerp hiermee af.
... en omdat je zo vaak geconfronteerd werd met broer, besloot je je maar zo te noemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, want ik ken het woord 'broer' alleen van die drie straten in mijn woonplaats.
Ik ga nu kijken!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Mag ik hier LXIV wijzen op het lofdicht aan zijn adres in het vorige LPT?
Een gedicht!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
LX
uit 'n vertrek
zonder raam
nochtans een deur
vertrek ik
met naam
en muffige geur
naar buiten
waar ruiten
niet hoeven bestaan
trek ik mij
hier
mijn huidje weer aan
quote:
Wat zijn dat voor bruggen?? Of moet ik google maar gebruiken??quote:Gisteren lekker open gereden langs de drie bruggen van Santiago Calatrava in de Haarlemmermeer.
Leuk dat deze bruggen naar muziekinstrumenten genoemd zijn. En in zekere zin terecht ook. De statica en dynamicaberekeningen voor een hangbrug zijn in essentie dezelfden als die je bij een muziekinstrument zou maken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef k_man het volgende:
Luit
[afbeelding]
[afbeelding]
Harp
[afbeelding]
Aan kunst moet je aanstoot kunnen nemen, daar is kunst (ook) voor. Helaas wordt er soms een politieke kwestie van gemaakt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kunstfoto blote moslima gaat Belgische cultuurdirecteur te ver
Zelfs als we alleen de kunst verbieden die daadwerkelijk aanstootgevend is, is het einde al zoek, vind ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef k_man het volgende:
Als we alle kunst gaan verbieden die wel eens aanstoogevend zou kúnnen zijn is het einde zoek.
Zou je het eens willen uitleggen, dan? Want ik snap het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de handeling van die cultuurdirecteur wel.
Zoals ik het zie wil ze het kunstwerk niet in de expositie hebben niet omdat ze die soort kunst wil verbieden, maar omdat ze bang is voor een extreme reacite van de moslimgemeenschap. Ze is waarschijnlijk bang dat de expositie geterroriseerd gaat worden, of iets dergelijks. Ik snap dat wel, of ik het ermee eens ben is een tweede.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:05 schreef broer het volgende:
[..]
Zou je het eens willen uitleggen, dan? Want ik snap het niet.
O, bedoel je dat. De gedachtegang is in principe wel te volgen, ja. Maar ik dacht dat je begrip toonde voor de inhoud van die gedachtegang. En dáár snapte ik dan weer niks van. Miscommunicatie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik het zie wil ze het kunstwerk niet in de expositie hebben niet omdat ze die soort kunst wil verbieden, maar omdat ze bang is voor een extreme reacite van de moslimgemeenschap. Ze is waarschijnlijk bang dat de expositie geterroriseerd gaat worden, of iets dergelijks. Ik snap dat wel, of ik het ermee eens ben is een tweede.
Kunst is niet aanstootgevend, dat is subjectief. Kunst vind je aanstootgevend. Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef broer het volgende:
Zelfs als we alleen de kunst verbieden die daadwerkelijk aanstootgevend is, is het einde al zoek, vind ik.
In dat geval had jouw opmerking moeten zijn: "Als we alle kunst gaan verbieden die je wel eens aanstoogevend zou kúnnen vinden, is het einde zoek."quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:31 schreef k_man het volgende:
Kunst is niet aanstootgevend, dat is subjectief. Kunst vind je aanstootgevend. Of niet natuurlijk.
Sstt... Niet hardop zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:21 schreef LXIV het volgende:
Gefeliciteerd met je 32-ste verjaardag Broer.
Nee hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval had jouw opmerking moeten zijn: "Als we alle kunst gaan verbieden die je wel eens aanstoogevend zou kúnnen vinden, is het einde zoek."
Ik weet je leeftijd niet. LXIV is misschien een aanwijzing, maar je hebt eens keihard beweerd dat ik ouder ben dan jij, dus ik weet het niet.quote:
LXIV wijst naar mijn naam, niet naar mijn geboortejaar!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet je leeftijd niet. LXIV is misschien een aanwijzing, maar je hebt eens keihard beweerd dat ik ouder ben dan jij, dus ik weet het niet.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
LXIV wijst naar mijn naam, niet naar mijn geboortejaar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |