Ik ga voor het Zeeuwse Vasteland en leuke mensen..quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga voor het Zeeuwse Vasteland en leuke mensen..
Een geen-camera-regel voldoet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zal ik dan maar niet op de meet komen??
ik ga nooit op pad zonder camera.... tenzij ik hem vergeet...quote:
Het is toch niet zo moeilijk om alleen foto's te maken als mensen dat willen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik ga nooit op pad zonder camera.... tenzij ik hem vergeet...
Maar er aan denken dat ik iets moet vergeten gaat lastig worden
Er zijn wel foto's van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
waarom zijn er geen foto's van??
Werkelijk? Ook iets waar ik nog op sta? Dan mag je me die wel sturen (als je er niet teveel moeite voor moet doen)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:04 schreef dwerg het volgende:
Er zijn wel foto's van.
Niet dat ik de behoefte voel om die op een forum te pleuren, maar ze zijn er wel.
Nou, kun je je dat kanon bij de haven nog herinneren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Werkelijk? Ook iets waar ik nog op sta?
Zeker alleen de foto's waarmee je mensen kan chanterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:52 schreef dwerg het volgende:
Heb je mijn mail ontvangen, Isa?
Voor de nieuwsgierige mensen: nee, ik heb niet alle foto's bewaard. Wel een paar.
Bedankt, ik schrijf ze op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:53 schreef Lienekien het volgende:
WF Hermans - Nooit meer slapen
Alain Fournier - Le Grand Meaulnes
Heinrich Böll - Biljart um halb zehn
Oeh, bedankt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Toch wel: the curious incident of the dog in the night-time, Mark Haddon.
[afbeelding]
Die reactie van Erik staat erboven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Jij hebt een bepaalde manier van posten soms. Dan post je twee keer vlak achter elkaar, zonder een reactie van een ander.
Daar heb je volgens mij wel tien minuten voor, voordat dat regeltje verschijnt. Als het niet meer is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef broer het volgende:
[..]
Die reactie van Erik staat erboven.
Maar eigenlijk moet ik dat in een edit doen. (Ik heb alleen zo'n hekel aan dat 'gewijzigd'-regeltje dat je dan onder je post krijgt.)
Zo had ik het ook absoluut niet opgevat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:23 schreef Lienekien het volgende:
Het was trouwens geenszins als kritiek bedoeld.![]()
Ja, wachten duurt altijd lang.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:26 schreef broer het volgende:
Ik zou al om elf uur gebeld worden voor een briefing. Wachten is kut.
Ik heb al geprobeerd het te forceren door te gaan plassen. Vaak helpt zoiets. Zoals het ook altijd helpt om te gaan roken als je bus of trein te laat is. Dat zorgt er elke keer weer voor dat hij eraan komt. Maar niks, hoor.quote:
quote:
Als ze je naam maar goed schrijven, dat is volgens mij de quote.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:41 schreef broer het volgende:
[..]
Zoals ze in de reclame zeggen: het maakt niet uit hóe je genoemd wordt, áls je maar genoemd wordt.
Hoi.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi.
Hoi.quote:
Dan ben ik blij dat ik meer in de communicatie zit dan in de reclame. Die aasgieren grijpen je onmiddellijk als je een foute quote gebruikt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Als ze je naam maar goed schrijven, dat is volgens mij de quote.
Ja, dat is goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:55 schreef k_man het volgende:
Dag Lienekien.
Wat lees ik nu? Wil jij een één-op-één meet?
quote:De ijskappen zijn niet de enige dingen die krimpen in het poolgebied. Ook de genitaliën van ijsberen in het oosten van Groenland worden door industriële vervuiling steeds kleiner. Hoe hoger de mate van vervuiling van het lichaam van de ijsbeer, des te kleiner zijn geslachtsorganen. Dit blijkt uit een nieuw onderzoek.
Vijf minuten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:23 schreef Lienekien het volgende:
Daar heb je volgens mij wel tien minuten voor, voordat dat regeltje verschijnt. Als het niet meer is.
Dat is dan wel weer een hele geruststelling.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:27 schreef dwerg het volgende:
Ach, ik verwacht dat driekwart van de users alleen zou gaan stemmen als ze ervoor betaald krijgen.
De teloorgang van de maatschappij kent ook z'n voordelen. Je moet ze alleen wel willen zien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef broer het volgende:
Dat is dan wel weer een hele geruststelling.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gisteren een dvd gekocht van de Teletubbies, voor Anne.
Vanmiddag even opgezet, en nu kan ze niet meer slapen omdat ze zo bang is!
2 keer ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gisteren een dvd gekocht van de Teletubbies, voor Anne.
Vanmiddag even opgezet, en nu kan ze niet meer slapen omdat ze zo bang is!
Nog wel vaker.quote:
of harry potter (enge hond)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog wel vaker.
Zelf vond ik het verhaal nochtans niet zo heel erg spannend. Er verschijnt een lammetje dat verdrietig is. De teletubbies kunnen het niet opvrolijken. Totdat er nóg een lammetje verschijnt. Nu is iedereen blij.
Als ze dit al te eng vindt, wat dan als ze dadelijk "Saw" of zoiets dergelijks gaat kijken?![]()
Ik denk dat ze komende week nog niet toe is aan Saw, schatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:49 schreef LXIV het volgende:
Als ze dit al te eng vindt, wat dan als ze dadelijk "Saw" of zoiets dergelijks gaat kijken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |