Een geen-camera-regel voldoet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zal ik dan maar niet op de meet komen??
ik ga nooit op pad zonder camera.... tenzij ik hem vergeet...quote:
Het is toch niet zo moeilijk om alleen foto's te maken als mensen dat willen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik ga nooit op pad zonder camera.... tenzij ik hem vergeet...
Maar er aan denken dat ik iets moet vergeten gaat lastig worden
Er zijn wel foto's van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
waarom zijn er geen foto's van??
Werkelijk? Ook iets waar ik nog op sta? Dan mag je me die wel sturen (als je er niet teveel moeite voor moet doen)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:04 schreef dwerg het volgende:
Er zijn wel foto's van.
Niet dat ik de behoefte voel om die op een forum te pleuren, maar ze zijn er wel.
Nou, kun je je dat kanon bij de haven nog herinneren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Werkelijk? Ook iets waar ik nog op sta?
Zeker alleen de foto's waarmee je mensen kan chanterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:52 schreef dwerg het volgende:
Heb je mijn mail ontvangen, Isa?
Voor de nieuwsgierige mensen: nee, ik heb niet alle foto's bewaard. Wel een paar.
Bedankt, ik schrijf ze op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:53 schreef Lienekien het volgende:
WF Hermans - Nooit meer slapen
Alain Fournier - Le Grand Meaulnes
Heinrich Böll - Biljart um halb zehn
Oeh, bedankt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Toch wel: the curious incident of the dog in the night-time, Mark Haddon.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |