ik had dat een tijd geleden ook dat ik steeds de laatste was hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef Maraca het volgende:
Ik had me zo voorgenomen om niet het volgende topic te openen.. sluit ik toch nog de vorige![]()
![]()
Vagneration.. ik zoek nog deze fossielen![]()
Apato Torso
Dimetroton Torso
Iguanodon Tail
Pachy Torso
Parasaur Skull
Plesio neck
Ik was er gisteren ook bijna nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef Spookje81 het volgende:
Maraca sorry dat ik er gisteren niet meer was.
Blue Merlin heeft een hele grote schaduw en de piranha heeft volgens mij zoiets als de carp maar dan iets dikker(weet niet zeker meer)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef Blue007 het volgende:
Nogmaals mijn vraagjes van de vorige topic
weet iemand hoe 'groot' de schaduw van de piranha en de blue merlin zijn? naar wat moet ik uitkijken? groot, grootst? zoals welke vis?:)
En ja hoor... nog een vraagje: Kan je een gouden roos weer zwart maken door de gewone gieter te gebruiken? (heb per ongeluk mn enig zwarte roos goud gemaakt...boehoe..)
Die heb ik ook gehad, maar die was niet alleen chagerijnig maar had ook een grote bek. Gelukkig ging hij snel weg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb sinds vandaag Wart jr als nieuwe bewoner.
Kloptquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef Maraca het volgende:
Dat merk je vanzelf Alexdat merk je vanzelf..
Als je je friendcode post voeg ik je toe! Ben vanaaf wel online! Nu ook, maar zoek effe iemand met hoge prijzenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Woutertje-2 het volgende:
Slein83 zou je even online kunnen komen, dan kan ik mijn turnips bij jou verkopen.
Kan ik gelijk testen of WiFi het uberhaupt doet, nog nooit in iemand anders z'n dorp geweest.
Ik zet me poort zo open!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:09 schreef Woutertje-2 het volgende:
Mijn friends code is 2491-8507-9792 (Naam: wouter, stad: Hengelo)
Ik doe het nog wel maar dan alleen als ik niet kan slapen of als ik me verveel .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Spookje81 het volgende:
Jammer Slappy dan zal je town wel een beetje vol met onkruid zijn.
Het gaat er naar uit zien dat als het mogelijk is, ik me turnips graag bij jou zou willen verkopen. Ik wacht ook nog effe, maar tot op heden nog niemand met de prijs gevonden die jij nu hebt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:23 schreef TYNOz het volgende:
Whooooooooooi gisteren avond in 1 avond een tarantula en een schorpioen gevangen !!![]()
gelijk gedoneerd bij het museum, toen ging ik ff kijken (ben er nogal trots op) zijn ze met elkaar aan het vechten
, hier een klein filmpje er van !!!
En de turnips zijn vandaag 324 bij mij !! ik w8 nog even, miscchien heeft iemand hogere turnips prijzen vandaag .... anders gooi ik rond de middag / avond me poort wel open![]()
ja ik dnek het wel zet hem gewoon om 4 uur aan + voeding erin dan kan die wel doorgaan tot 11 uurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef Spookje81 het volgende:
Ben je na het eten (na 19 uur) toevallig nog online?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef Woutertje-2 het volgende:
Ah dan kan ik waarschijnlijk mijn schuld gaan afbetalen(die van 120000).
Hey slein83! Ik opzich wel. Wat is je vraagprijs? Kan vanavond wel online (als het adsl modem niet uitvalt)quote:Ik heb 2x een green pipe en doe er 1 weg, iemand interesse?
Liggen cadeautjes bij je op strand Tynoz!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:22 schreef TYNOz het volgende:
whaaaaaaaaaa het onweerd hier!!! (acww dan he) nog nooit eerder gehad !
ik heb nu 500 000 daar ga ik zondag allemaal turnips voor kopen!! dan kan ik weer een tijdje vooruit!
(eerst ff een heleboel tafels inkopen
En Shyguyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef TYNOz het volgende:
ja zag ze liggen Slein83 !!! thx man !!
en heb ook je NL design in me shop!!!!
Wat zou dat geweest zijnquote:DS Download Station
Breng je DS naar de Nintendo stand om demo's te downloaden van games als 42 Spel Klassiekers en Star Fox Command. Je kunt er ook nieuwe sudoku-puzzels voor Brain Training en een speciaal voorwerp voor Animal Crossing halen.
Af en toe heb ik wel een gulle bui, dus als me poort open staatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:09 schreef TYNOz het volgende:
nee hoor heb al het fruit al , (kan geen eens bomen meer planten.)
heb heel veel bells nodigmaar dat komt nog wel
Als je lege plekken hebt, zet er dan gewoon wat bloempjes neer! Heb het ook gehad, dat ze zeurden over more trees. Ik zette er wat bloemen neer en probleem was opgelost!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:14 schreef Spookje81 het volgende:
Ik kan geen perfect town krijgen de ene keer zeuren ze over more green en die van 's avonds zegt more trees. Wat moet ik nu doen?
Zet je poort maar open dan kom ik ff bij je op bezoek!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:19 schreef Woutertje-2 het volgende:
Hmm hoe werkt dat wifi? Ik kan er wel op maar dan krijg ik een lege lijst.
ik heb TYNOz toegevoegd bij friends.
jáaaaaa heel graag!!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:03 schreef Slein83 het volgende:
Ik heb 2x een green pipe en doe er 1 weg, iemand interesse?
Edit: Suuz, wil je nog een pikmin? Ik kan er 1 krijgen voor 50k
Geen idee, ik ben er geweest maar kon alleen demo's van 42 Games, Star Fox en English Training downloaden. De eerste keer dat ik langsliep (onderweg naar een andere stand) stond er inderdaad ook iets over Animal Crossing op het bord, maar toen ik later terugkwam stond dat er niet meer bij. Ik kon er ook niet online komen met Animal Crossing.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:04 schreef Slein83 het volgende:
Edit: Overigen zie ik nu net onderstaande berichtje over de Games Convention in Leipzig
==
DS Download Station
Breng je DS naar de Nintendo stand om demo's te downloaden van games als 42 Spel Klassiekers en Star Fox Command. Je kunt er ook nieuwe sudoku-puzzels voor Brain Training en een speciaal voorwerp voor Animal Crossing halen.
==
Wat zou dat geweest zijn![]()
oeh hou me op de hoogtequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:27 schreef Maraca het volgende:
Ik zat met Gabi over Cadfael te roddelen en toen verscheen er een hartje boven haar hoofdToen ik ernaar vroeg ontkende ze alles, maar ik denk dat ze een oogje op je heeft Caddie
![]()
oke ik hoor het welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:35 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hallo allen, tijdje rust met Acww, nog net genoeg tijd om dorp op orde te houden, nu ook bezig met PT 2e dag nu!, ik wil gouden gieter!![]()
Verder even druk met andere dingen en truth een beetje aan het doorspitten, was alweer ff geleden.![]()
Kon gister nog net even snel spotlight item bij nook halen, Hamster cage, cool!
Ben nu trotse bezitter van een goudvis, bird en nu hamster dus.
Al is het wel een hyperactive beest hoor, hij blijft maar rennen in dat trimwiel.![]()
Dus waarschijnlijk ff niet online, maar de dingen die ik nog beloofd had Maraca, Blue007, kan ik wel ff langsbrengen hoor, blijf alleen niet lang.
@ suus alweer 5 fossils opgespaard, je hoort wel weer als ik ga checken
Nou veel plezier allen en tot horens![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:27 schreef Maraca het volgende:
Ik zat met Gabi over Cadfael te roddelen en toen verscheen er een hartje boven haar hoofdToen ik ernaar vroeg ontkende ze alles, maar ik denk dat ze een oogje op je heeft Caddie
![]()
wij wisselen onze bewoners gewoon uit lijkt het welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:24 schreef Cadfael het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ziet ze er een beetje leuk uit?
![]()
Ik heb trouwens sinds gisteren Truffels in mn dorp uit Fiesta. gaat hard, kreeg brief van Blaire dat ze weg was en gelijk woonde er al iemand anders...
Ik heb een pikmin voor je! Ben vanaaf nog wel online!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef Suuz_ het volgende:
]ja ik vind dat ook absolute onzin! maar daar vonden ze dat niet hoor haha het was net zo erg als time travelen!!
zijn er nog mensen met hun poortje open vanavond?
Suuz wil héél graag gaan stappen maar niemand kandus is heel de avond saaaaaaai thuis
oeeeeh gaaf!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik heb een pikmin voor je! Ben vanaaf nog wel online!
Ik zal me poort open zetten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oeeeeh gaaf!!
kan ik hem ff komen halen? of ga je straks pas poortje open doen?
hmm, als je wat dichter in de buurt van Utrecht zat was je welkom om te komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef Suuz_ het volgende:
Suuz wil héél graag gaan stappen maar niemand kandus is heel de avond saaaaaaai thuis
quote:
quote:Dear Gabi,
I just spoke with Cadfael and he would love to be your friend. You lucky gal!
Heather
Dat gedeelte van de nail clipper snap ik nietquote:Hola Heather,
Your letter made my heart skip a beat. Ow!
A nail clipper is now mine! It rocks!
(hartje) Gabi
dat is nou het probleem met die acww vrouwtjes... die moeten gelijk spullen van je hebben..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:51 schreef Suuz_ het volgende:
ojee love letters all over the place
ga alvast dat white furniture maar bestellen cadje
Hoi Ilse! welkom bij acwwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:52 schreef ilsepielse het volgende:
Ik heb nog geen friends in m'n lijstje, dus dat moet maar 's komen dan!
Naam: Ilse
Town: Goes
Code: 064497615510
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:12 schreef Maraca het volgende:
Caddie.. slecht nieuws..Gabi is nu verliefd op... Anitra
en ze ziet Blue als haar beste vriendin
![]()
![]()
Ik heb blanka ook aan staan en ze komt echt 2 tot 3 keer per week langs, de andere figuurtjes heb ik haast nog nooit gezien. Speel nu al een week of 8 en twee keer Dr. Shrunk gezien, twee keer Sahara, één keer Wendell en dat was het wel zo'n beetje. Zal het eens proberen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:11 schreef VAgeNERATION het volgende:
Denk dat ik inderdaad maar Blanka uit ga zetten, Ardenlyn, ze is hier van de week echt vaak geweest
, ik wil die ufo weer een keer en dr Shrunk! dit is voorlopig m'n laatste favor voor der dan
![]()
Sowwy Anitra maar het onweerde hierquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Anitra het volgende:
Droopyik kom zo online, had visite vanmiddag.
Ilse ik zou zo ff kijken of ik nog plek heb in mijn lijst, dacht in het begin dat ik de lijst nooit vol zou krijgen, maar voor je het weet heb je nog maar 2 plekkies over
Ik denk dat het alleen maar erger wordt als je wacht. nu kun je de schade nog zoveel mogelijk beperken teminste.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik laat mn ds gewoon dicht totdat ik mn stick gevonden heb, durf de onkruid niet alleen aan![]()
ik was ook niet met mn ds naar het bos geweestquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef VAgeNERATION het volgende:
Aaah, het verloren DS mysterie is eindelijk opgellost, en nu alweer je usb-stick kwijt
, sorry
![]()
Maarre ik wil ook best helpen onkruid wieden hoor, al denk ik dat er inmiddels wel genoeg aanbiedingen zijn nu. Als je poort weer eens open doet, krijg je van mij wel een mooie kast om je spullen in te bewaren
![]()
Nog een geluk dat dit mysterie niet zolang duurt als die van "geen pottenkijkers"
Hoi!! dat is een tijdje geleden!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef renelly het volgende:
hoi allemaal,wie wil me toevoegen,mijn code is 1074-5147-9406.mijn dorp heet kidstown en mijn naam is elly.
Gelukkig dat je DS het nog doet!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef Anitra het volgende:
Hij doet het nog
Online komen moeten we zo nog ff testen, maar iig doet hij het nog.
Maracaheeft Resseti je laten leven?
Oef, valt dat mee. Ik heb geen reserve meer voor je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef Anitra het volgende:
Hij doet het nog
Online komen moeten we zo nog ff testen, maar iig doet hij het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |