ik had dat een tijd geleden ook dat ik steeds de laatste was hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef Maraca het volgende:
Ik had me zo voorgenomen om niet het volgende topic te openen.. sluit ik toch nog de vorige![]()
![]()
Vagneration.. ik zoek nog deze fossielen![]()
Apato Torso
Dimetroton Torso
Iguanodon Tail
Pachy Torso
Parasaur Skull
Plesio neck
Ik was er gisteren ook bijna nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef Spookje81 het volgende:
Maraca sorry dat ik er gisteren niet meer was.
Blue Merlin heeft een hele grote schaduw en de piranha heeft volgens mij zoiets als de carp maar dan iets dikker(weet niet zeker meer)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef Blue007 het volgende:
Nogmaals mijn vraagjes van de vorige topic
weet iemand hoe 'groot' de schaduw van de piranha en de blue merlin zijn? naar wat moet ik uitkijken? groot, grootst? zoals welke vis?:)
En ja hoor... nog een vraagje: Kan je een gouden roos weer zwart maken door de gewone gieter te gebruiken? (heb per ongeluk mn enig zwarte roos goud gemaakt...boehoe..)
Die heb ik ook gehad, maar die was niet alleen chagerijnig maar had ook een grote bek. Gelukkig ging hij snel weg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb sinds vandaag Wart jr als nieuwe bewoner.
Kloptquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef Maraca het volgende:
Dat merk je vanzelf Alexdat merk je vanzelf..
Als je je friendcode post voeg ik je toe! Ben vanaaf wel online! Nu ook, maar zoek effe iemand met hoge prijzenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Woutertje-2 het volgende:
Slein83 zou je even online kunnen komen, dan kan ik mijn turnips bij jou verkopen.
Kan ik gelijk testen of WiFi het uberhaupt doet, nog nooit in iemand anders z'n dorp geweest.
Ik zet me poort zo open!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:09 schreef Woutertje-2 het volgende:
Mijn friends code is 2491-8507-9792 (Naam: wouter, stad: Hengelo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |