Ik denk dat het alleen maar erger wordt als je wacht. nu kun je de schade nog zoveel mogelijk beperken teminste.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik laat mn ds gewoon dicht totdat ik mn stick gevonden heb, durf de onkruid niet alleen aan![]()
ik was ook niet met mn ds naar het bos geweestquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef VAgeNERATION het volgende:
Aaah, het verloren DS mysterie is eindelijk opgellost, en nu alweer je usb-stick kwijt
, sorry
![]()
Maarre ik wil ook best helpen onkruid wieden hoor, al denk ik dat er inmiddels wel genoeg aanbiedingen zijn nu. Als je poort weer eens open doet, krijg je van mij wel een mooie kast om je spullen in te bewaren
![]()
Nog een geluk dat dit mysterie niet zolang duurt als die van "geen pottenkijkers"
Hoi!! dat is een tijdje geleden!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef renelly het volgende:
hoi allemaal,wie wil me toevoegen,mijn code is 1074-5147-9406.mijn dorp heet kidstown en mijn naam is elly.
Gelukkig dat je DS het nog doet!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef Anitra het volgende:
Hij doet het nog
Online komen moeten we zo nog ff testen, maar iig doet hij het nog.
Maracaheeft Resseti je laten leven?
Oef, valt dat mee. Ik heb geen reserve meer voor je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef Anitra het volgende:
Hij doet het nog
Online komen moeten we zo nog ff testen, maar iig doet hij het nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |