|X|quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:12 schreef Badabingea het volgende:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=224970&mode=normal&quality=2&pid=nu#
Hhaa, echt mooi!
In het vorige topic werd het juist ontkracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:37 schreef ILCILA het volgende:
niet naar sparta? dacht juist wel...
quote:Sparta hoeft Ajacied Schilder niet meer
23 augustus 2006
Sparta gaat toch niet in zee met Robbert Schilder. De Rotterdamse ploeg wilde de Ajacied huren om de personele problemen links in de defensie op te lossen, maar volgens RTV Rijnmond ging Ajax hier niet mee akkoord.
De Amsterdammers wilde Schilder alleen verhuren onder de voorwaarde dat Schilder centraal achterin of als linkshalf zou gaan spelen. Voor Sparta was dat geen optie, aangezien de ploeg vooral op zoek is naar een linksback.
Schilder komt dus niet naar Het Kasteel, maar Mark Volders mogelijk wel. De doelman was vorige week op proef en liet daarbij een goede indruk achter op de technische staf van Sparta. Volders blijft nu in ieder geval nog één week meetrainen, waarna de ploeg hem vermoedelijk een contract aan zal bieden. Sparta wil graag een doelman aantrekken, omdat het naast René Ponk momenteel alleen de pas 19-jarig Dolf Kerklaan achter de hand heeft.
als je wilt lachenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:12 schreef Badabingea het volgende:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=224970&mode=normal&quality=2&pid=nu#
Hhaa, echt mooi!
ben benieuwd wat ze van plan zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/016376.html
De hell?
Had hem idd ook al in de OP gezet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je wilt lachenPanna bij Urby
eh ?quote:Ajax-Kopenhagen 20.30 uur Nederland 2. Kijken dus. Waarom? Omdat we een verrassing hebben...
bron?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:41 schreef Messenga het volgende:
Schilder naar Heracles.
Hoeft niet per se bij Ajax te zijn, slet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Met Gronkjaer? Die speelt al jaren niet meer voor ons hoor.
Wat zou dat zijn dan, die verrassing?
ben benieuwdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Met Gronkjaer? Die speelt al jaren niet meer voor ons hoor.
Wat zou dat zijn dan, die verrassing?
Toch wel heel opvallend hoe iedereen zo opbloeit onder Ten Cate. Dan merk je toch dat het scheelt of je een ervaren, bewezen coach voor je elftal hebt staan of een onervaren coach als Koeman of Blind.quote:EINDELIJK VERLOST VAN LEIDERSCHAP
AMSTERDAM - De jeugd van tegenwoordig, zo verzuchtte Hedwiges Maduro (21) dik een jaar geleden...
....wordt veel te veel verwend. ,,Als er vroeger afwas stond, dacht ik: dat doe ik wel even. Veel jongens van nu zouden het gewoon laten staan. Zo van, dat lossen mijn ouders wel op.’’
Maduro is geen jongen die zijn schouders ophaalt en wegloopt. De voetballer had amper zijn debuut gemaakt in Ajax 1, of hij ontfermde zich in het veld over zijn worstelende ploeggenoten. Geef mij die bal maar, zei Maduro, alsof híj de routinier was.
,,Nu zie ik wel dat het geen normale situatie was,’’ aldus Maduro. ,,Als Jaap Stam nu zegt dat hij dat mannetje wel overneemt, is dat een prettig gevoel. Zo hoort het ook te gaan, eigenlijk. Maar doordat de balans er lang niet was bij Ajax, moesten jonge spelers de verantwoordelijkheid nemen. Dat deed ik, want in de jeugd deed ik dat ook.’’
Het kon niet eeuwig goed blijven gaan. Jonge voetballers horen te bloeien in een ploeg die stáát, Maduro moest de boel zelf overeind trekken. Afgelopen seizoen speelde de middenvelder soms voor vier verdedigers die allemaal nog jonger waren dan hij.
,,Ik was soms meer met het team bezig dan met mezelf. Niet dat ik dat erg vind hoor, het zit ook wel een beetje in me. Maar toch.’’
De Ajacied kwam amper kijken, of hij werd al vergeleken met Rijkaard, Socrates en Beckenbauer. Maduro straalde een uniek soort rust en stabiliteit uit, kwijlden de critici. De voetballer waarschuwde zichzelf voor de instabiliteit van het voetstuk.
,,Toen het zo snel ging met me, wist ik al dat het niet altijd goed kon blijven gaan,’’ aldus Maduro. ,,Ik heb dat ook steeds tegen mezelf gezegd. Daardoor kon ik alle lof ook vrij goed relativeren. Natuurlijk is het leuk als mensen positief over je zijn. Maar geen enkele voetballer presteert zijn hele carrière lang goed.’’
Maduro nam zich direct na zijn doorbraak voor om dicht bij zichzelf te blijven. De Ajacied is een evenwichtig mens, opgegroeid in een stabiel Almeers gezin. ,,Nederigheid en respect zijn heel belangrijk geweest in mijn opvoeding. Mijn vader en moeder hebben daar altijd op gehamerd. Ik denk niet dat ik de laatste anderhalf jaar een andere persoon ben geworden. Natuurlijk maak je een ontwikkeling door. Ik woon nu samen met mijn vriendin en niet meer bij mijn ouders. Je léért naarmate je ouder wordt. Maar in de kern ben ik volgens mij hetzelfde als toen niemand me nog kende. Ik vind dat belangrijk.’’
De dip waar hij nu langzaam uitkrabbelt, kan hij plaatsen. ,,In het begin gaat alles vanzelf. Mensen verwachten nog niets van je, vinden alles goed wat je doet. Als het dan wat minder vanzelf gaat, ga je nadenken. Voetbal wordt moeilijker. Dat is niet erg, als je maar vertrouwen houdt in jezelf. Dat heb ik altijd gehouden.
,,Je leert van iedere fase in je carrière, ook de moeilijke. Ik merk nu dat ik weer dichter naar mijn oude niveau groei. Op trainingen gaan dingen weer wat meer vanzelf.’’
De tank raakt bovendien weer vol, dat scheelt. Deze zomer had hij voor het eerst sinds jaren echt vakantie. Maduro bezocht Aruba, de geboortegrond van zijn vader. ,,Toen ik aankwam met mijn vriendin, stonden de fotografen en cameraploegen ons op te wachten op het vliegveld,’’ vertelt Maduro. ,,Iedereen kent me op Aruba. ik heb wel meteen gezegd dat ik in de eerste plaats voor mijn rust was gekomen. Dat werd gerespecteerd, ik heb een mooie tijd gehad.
,,Mijn laatste echte vakantie was alweer een jaar of vier geleden, als eer stejaars A-junior. Daarna heb ik iedere zomer een toernooi gespeeld, bij onder 20 en het Nederlands elftal. En dan was er nog de voorronde van de Champions League, waardoor ik snel in topconditie moest zijn. Dat ik vorige week wat extra rust kreeg in die interlandweek, was wel prettig.
,,Afgelopen seizoen was ik in de laatste fase van de competitie echt helemaal op, leeg. Met de bekerwedstrijd tegen Roda JC als dieptepunt. Toen mislukte alles.’’
Op het WK in Duitsland speelde hij maar vijf minuten. ,,Maar het was al een voorrecht er bij te zijn. Ik heb er veel geleerd.’’ Bondscoach Marco van Basten en Ajax-trainer Henk ten Cate houden hem dezelfde spiegel voor. ,,Als ik écht goed wil worden, een wereldtopper, moet ik harder worden, gemener. Ik moet in de duels af en toe bal én man meenemen. Ten Cate is veel met me bezig. Ik voel dat hij vertrouwen in mij heeft. Hij kan hard zijn. Hij probeert me te raken, of boos te maken. Dat is niet erg. Ik heb dat nodig.’’
www.ad.nl
http://www.ajaxonline.org/3444.htmquote:
quote:Heracles huurt Schilder van Ajax 23 augustus 2006
Heracles Almelo huurt Robbert Schilder voor de rest van het seizoen van Ajax. Dat heeft Heracles-voorzitter Jan Smit gemeld tegenover tv-zender Talpa. Schilder, die eerder op de dag een mogelijke verhuur aan Sparta Rotterdam zag afketsen, zou dit seizoen bij Ajax vermoedelijk weinig aan spelen toekomen. De Amsterdamse club wilde de jongeling dan ook graag verhuren aan een club uit de Eredivisie.
Robbert Schilder Voor Schilder bestond veel belangstelling, onder meer van ADO Den Haag, FC Twente en RKC Waalwijk. Bij technisch directeur Martin van Geel van Ajax meldden zich liefst zes clubs voor de middenvelder. Heracles trok uiteindelijk aan het langste eind, omdat de Almeloërs in verband met de zware blessure van Kai Michalke naarstig op zoek waren naar een nieuwe linkermiddenvelder.
Dat past precies in het straatje van Ajax, aangezien de Amsterdammers Schilder alleen wilden verhuren aan een club die hem opstelt als linkshalf of als centrale verdediger. Bij Sparta, dat aanvankelijk de beste papieren leek te hebben, was alleen een plaats als linksback beschikbaar. Ajax blies de deal daarop af en gaf later op de dag alsnog groen licht aan Heracles.
Voor Ajax speelde Schilder totnogtoe vijf officiële duels in het eerste elftal. In De Arena heeft de twintigjarige Amstelvener nog een contract tot medio 2009.
Volgens mij ken je me IRLquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se bij Ajax te zijn, slet.
Inderdaad, en anders lopen ze mooi achter bij geenstijlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se bij Ajax te zijn, slet.
En GS, dat kan nooit te maken met Toppertje. Dat is allang geen verrassing meer, toch?
omdat Heatwave en echte slet isquote:
quote:
Streaker is toch iemand die over het veld rentquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
Toppertje is echt niet de verassing, dat wordt namelijk niet uitgezonden door de NOS. Misschien dat GS de nieuwe reclameborden gebruikt of wellicht komt er een streaker, we'll see. Was toch al van plan om de wedstrijd te gaan kijken, wegens omstandigheden niet in het stadion, maar toch gaan we winnen!
Streaker met het GS logo op zijn lichaam geschilderd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Streaker is toch iemand die over het veld rent?
naakt meestalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Over het algemeen rent er tijdens een voetbalwedstrijd 25 man over het veld, dus dat is in principe niet zo bijzonder, maar een streaker heeft geen kleding aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi geformuleerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over het algemeen rent er tijdens een voetbalwedstrijd 25 man over het veld, dus dat is in principe niet zo bijzonder, maar een streaker heeft geen kleding aan.
waarop Sneijder aanlegt en hem de gracht in schietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Streaker met het GS logo op zijn lichaam geschilderd?
Nee, geen slet. Een manhoer.
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Of Jaap Stam grijpt hem bij zijn keel, als Johnny Heitinga er maar uit de buurt blijft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarop Sneijder aanlegt en hem de gracht in schiet
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over het algemeen rent er tijdens een voetbalwedstrijd 25 man over het veld, dus dat is in principe niet zo bijzonder, maar een streaker heeft geen kleding aan.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Jaap Stam grijpt hem bij zijn keel, als Johnny Heitinga er maar uit de buurt blijft.
VI.nlquote:'HSV haalt Mathijsen als opvolger Boulahrouz'
23/8/2006 15:44
Hamburger SV aast opnieuw op een Nederlandse international. Na Rafael van der Vaart, Nigel de Jong en Khalid Boulahrouz, moet Joris Mathijsen de vierde Nederlander worden die in de laatste twee jaar door de Rothosen wordt ingelijfd.
Mathijsen is bij HSV de beoogde opvolger van Boulahrouz, meldt Die Welt. De Duitse club heeft met de verkoop van Boulah en het bereiken van de Champions League flink wat geld (naar verluidt twintig miljoen euro) te besteden om enkele spelers in te lijven.
Volgens Die Welt is een transfer van Mathijsen aanstaande. De 26-jarige Brabander zou zondag zijn debuut al kunnen maken tegen Herta BSC. De Duitse club zou circa zes miljoen euro aan AZ overmaken voor de twaalfvoudig international.
Ook na de komst van Mathijsen zou HSV nog niet zijn uitgewinkeld. Zo hebben de Hamburgers linkervleugelverdediger Juan Pablo Sorín en Ajax-aanvaller Ryan Babel hoog op het lijstje, aldus Die Welt.
quote:**Robert Schilder verhuist op huurbasis
van Ajax naar Heracles Almelo.Hij moet
het gat opvullen dat ontstaan is door
de blessure van Kai Michalke,die lange
tijd geblesseerd is.
Schilder is komende zondag al inzetbaar
tegen Feyenoord.Ajax heeft bedongen dat
de jonge middenvelder na een half jaar
eventueel weer kan terugkeren.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dalijk scoort ie de winnende tegen feyenoord![]()
1-2, Een eigen goal van Tiendalli, en de winnende van Schilderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dalijk scoort ie de winnende tegen feyenoord![]()
Ze denken het hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
VI.nl
Straks worden ze nog concreet ook.
Komisch filmpjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je wilt lachenPanna bij Urby
Werd ook wel tijd hè.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef Badabingea het volgende:
Heb ik toch een keer iets goed gedaan in dit topic
Dat was onze planning ook raffie..quote:Vd Vaart hoopt op Ajax in Champions league
Rafael van der Vaart hoopt, nu HSV zich geplaatst heeft voor de Champions League, dat hij tijdens het toernooi tegen Ajax moet spelen. Ook een wedstrijd tegen Barcelona zou hij prachtig vinden.
De aanvoerder van HSV: 'Ik wil Ajax of Barcelona wel tegen komen'. Volgens de Duitse pers is hij met Nigel de Jong (die onlangs weer scoorde) de kern van HSV. 'Ik zei al tegen Nigel dat we het opnieuw gaan meemaken samen 'die Koningsklasse', aldus 'die Regisseur von HSV'.
Yup, en voor Ooijer zal ook wel een tonnetje binnenkomen lijkt me. Toch wel handig, dat die jongens in Eindhoven en Rotterdam zoveel Ajacieden willen hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hebben we hier trouwens al besproken dat Ajax een mooi sommetje van Feyenoord krijgt voor de opleiding van Tiendalli? Topics gaan zo hard...
Hoeveel procent is dat dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hebben we hier trouwens al besproken dat Ajax een mooi sommetje van Feyenoord krijgt voor de opleiding van Tiendalli? Topics gaan zo hard...
Wat dacht je van HSV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, en voor Ooijer zal ook wel een tonnetje binnenkomen lijkt me. Toch wel handig, dat die jongens in Eindhoven en Rotterdam zoveel Ajacieden willen hebben
krijgen we dat weer te horen als we kampioen zijnquote:
Ach die soort excuses komen toch wel als we alles en iedereen vernederenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
krijgen we dat weer te horen als we kampioen zijn
Ligt het aan mij of zie ik het woord clubliefde niet?quote:23/8/2006 - Charisteas: zeker niet naar Feyenoord
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
quote:23/8/2006 - Charisteas rekent vanwege transferprijs niet meer op transfer
(Gepost door RvN)
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Charisteas weten niet meer op een transfer te rekenen deze zomer. 'Niemand wil veel geld betalen voor een voetballer die vorig seizoen nauwelijks heeft gespeeld en dit seizoen niet bij de selectie zit' aldus Charisteas. Ajax zou een transfersom van bijna 5 miljoen euro vragen. 'Ik vind het niet prettig om een goed salaris te verdienen terwijl ik er niets voor hoef te doen. Daarnaast merk ik op de trainingen dat ik in vorm ben.'
De Griek vreest dat hij ook zijn plaats in het nationale elftal verliest door zijn situatie bij Ajax. Hij liet weten de houding van de clubleiding niet te begrijpen. 'Voor beide partijen is dit geen goede situatie.'
Ik bedoelde uit respect voor Ajax i.v.m. het onderwerp snappu?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:43 schreef twi het volgende:
Charisteas en clubliefde voor de club die 'm nooit het vertrouwen heeft gegeven? Lijkt me een illusie om dat te verwachten.
Nogmaals, wat Twi zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik bedoelde uit respect voor Ajax i.v.m. het onderwerp snappu?
Ik ook.. Pappa Harry.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:05 schreef BobbyHill het volgende:
Charisteas wordt al vanaf de eerste dag behandeld als vuilnis. Ik hoop dat hij toch nog een mooie transfer krijgt.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:05 schreef BobbyHill het volgende:
Charisteas wordt al vanaf de eerste dag behandeld als vuilnis. Ik hoop dat hij toch nog een mooie transfer krijgt.
bron?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef JeroenV het volgende:
Perez is niet echt happy dus, als hij maar niet teveel gaat zeiken.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Houniet het volgende:
Geenstijl reclameborden
wat een verassing man
Overdrijven is ook een vak. Het lijkt me logisch dat hij het niet leuk vind dat hij niet in de basis staat, maar hij is er niet het type naar om nu al te gaan relschoppen. Ik vond hem aardig relaxed overkomen in het interviewquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef JeroenV het volgende:
Perez is niet echt happy dus, als hij maar niet teveel gaat zeiken.
Ik juist niet. Vond het overkomen zo van 'Ajax zal wel weten waarom ze me gehaald hebben, maar ik merk er nog niet veel van'.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het lijkt me logisch dat hij het niet leuk vind dat hij niet in de basis staat, maar hij is er niet het type naar om nu al te gaan relschoppen. Ik vond hem aardig relaxed overkomen in het interview
Gabri is inderdaad superquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef Nashje het volgende:
Wat is Gabri goed zeg, damn. Maduro maakt teveel fouten. Roger moet er in komen.
Yes sir. Ploegen zoals AC Milan straffen die fouten Maduro maakt gewoon af met doelpunten. Hij heeft mazzel dat we tegen die Denen spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef Nashje het volgende:
Wat is Gabri goed zeg, damn. Maduro maakt teveel fouten. Roger moet er in komen.
De komende 4 uur kán ik niet eens pitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef twi het volgende:
Dit is echt om te janken. Ik ga maar pitten, ben goed ziek.
Och ja dat heb je ook aan die kut clubs te danken die UEFA cup spelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef pekel het volgende:
Bedankt Ajax, binnenkort is de kampioen van Nederland geplaatst voor de voorronde van de CL.
Je moet toch watquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De komende 4 uur kán ik niet eens pitten.
Inderdaad ja, AZ zal het beter gedaan hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef keijz het volgende:
En hier is dus vorig seizoen zoveel moeite voor gedaan![]()
Die "kutclubs" hebben niet de begroting van Ajax.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Och ja dat heb je ook aan die kut clubs te danken die UEFA cup spelen
Geeft geen verschil, er worden net zoveel punten per overwinning gegeven. Praktisch gezien is het zelfs beter, aangezien de tegenstanders lichter zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef pekel het volgende:
Bedankt Ajax, binnenkort is de kampioen van Nederland geplaatst voor de voorronde van de CL.
en twee helften in de heenwdestijrd, laten we dat niet vergeten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Cheiron het volgende:
Dit is echt ongeloflijk. Wat heeft Ajax in hemelsnaam in de tweede helft gedaan?
Niets minder inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef StarGazer het volgende:
KLOTE
KENKER
HOEREN
FUCK
seizoen naar de tyfus
Ik heb het geluid uitgezet die kankerlijerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef PLAE@ het volgende:
Die Vermeulen moet doodmr negativiteit himself. Je zou haast denken dat hij ze persoonlijk de put in praat
![]()
daar is een uitdrukking voor, als je niet scoort...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef toma het volgende:
GODVERDOMME,
Wat onterrecht, eerste helft hadden we wel 3 goals moeten maken.
wat een ramp
Hoezo? Denk dat Ajax wel meer punten pakt in het UEFA-toernooi.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef pascalheister het volgende:
tsja jammer voor het nederlandse voetbal
Als jullie kans hebben op de CL moet je maar trug komen jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef daaaaan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, Ajax ook weer met beide benen op de grond gezet![]()
Tellen CL-punten niet zwaarder dan? Vaag systeem.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat Ajax wel meer punten pakt in het UEFA-toernooi.
Omdat we tegen verdedigende clubs die oppertunistisch spelen gewoon nooit makkelijk winnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Godverdomme hee, waarom gaan de fruitschaal en rkc zo goed, en dan tegen die kutclub 2x kut spelen.
Hoop je. Zo makkelijk zal het niet gaan vrees ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat Ajax wel meer punten pakt in het UEFA-toernooi.
Ik had liever met 6 keer 0-4 in de CL met de neus op de feiten gedrukt willen worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Zonde mannen. Ik gunde Ajax wel een 1-0 verlies, maar dit is dan weer teveel van het goede
misschien wel ff goed om weer met beide benen op de grond te staan... Nu maar de punten voor Nederland halen in de UEFA cup... ach, daar kun je weer heel ver komen... maar staat in schril contrast met de ploegen en het geld wat je in de CL kan tegenkomen...
(ben alleen benieuwd of Devrim_ nu nog zo triomfantelijk is?)
Koffieshopsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef twi het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam...
Deze conclusie kunnen wij ook wel trekken hoor na de wedstrijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef J-Will het volgende:
Jullie horen toch niet thuis in de CL
Liever dat 'ie de bende bij mekaar liegt en CL speelt, dan dat 'ie allememachies zo eerlijk is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Een voordeel van Henk is dat ie gewoon eerlijk is en geen smoesjes heeft, alleen jammer dat Derksen zich nu zit af te beren...
Die komen van de koude kermis thuis.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Godver zeg, was ik vandaag al ziek, nu helemaal.
Nu gaat fucking Kopenhagen in de CL spelen...
ja, deze wedstrijd was echt zoooo erg als de afgelopen seizoenenquote:
Is gewoon geen reet meer aan, wèg mooie CL-avonden, hallo klotewedstrijden in het Oostblokquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Badabingea het volgende:
Ineens is het een kutseizoen, ik vind het allemaal een beetje te negatief. Ik ben er ook ziek van, maar een seizoen naar de klote vind ik eerlijk gezegd een beetje te overdreven.
Overigens vind ik dat Htc het goed oppakt.
En je moet niet vergeten dat het inderdaad jongens van 19 jaar zijn. En vergeet niet.. die bal van Vermaelen dat is echt gewoon dubbele dikke pech, kan je niks meer aan doen.
Ons aller Ajax!
met een volle knipquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die komen van de koude kermis thuis.
Als hij die club uit rotterdam weer heeft ingemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
wanneer krijgen een huilende Huntelaar![]()
Ok. Hoer je nou weer op lampekap?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef J-Will het volgende:
Hehe ik zit nog steeds te lachen
dit maakt heel mijn dag top. Al dat gezever 'goed voor het NL voetbal, blablabla'. Als PSV' er zie ik niets lievers dan falende Amsterdammers en Rotterdammers.
Ik hoef die kutprijs niet, die uefacup stelt geen reet voorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
Ach, ik denk dat Ajax best kans maakt om de UEFA Cup te winnen. Als je daarnaast de landstitel pakt heb je gewoon een topseizoen hoor. Het is ook raar natuurlijk om te denken dat Ten Cate in 2 maandjes tijd een goed team neer kan zetten dat meedraait in Europa.
Urby speelde écht niet slecht hoor!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Cheiron het volgende:
Henk was erg realistisch voor de camera. Alleen had hij wel zichzelf de schuld mogen geven dat hij een kutspelende Urby door laat spelen. Potverdorie, wat een ontluistering zeg.
ach, ik kan mij nog een hele slopende bezopen dag in 1992 herinnerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef Roeni3 het volgende:
UEFA Cup... omg... wat moet je ermee. He-le-maal niets.![]()
Dat zou een schrale troost zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Die "kutclubs" hebben niet de begroting van Ajax.
Maar goed, dan maar een Uefa-Cup finale Groningen - Ajax.
Gast, misschien heb je wel een punt, maar op dit moment...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Badabingea het volgende:
Ineens is het een kutseizoen, ik vind het allemaal een beetje te negatief. Ik ben er ook ziek van, maar een seizoen naar de klote vind ik eerlijk gezegd een beetje te overdreven.
En je moet niet vergeten dat het inderdaad jongens van 19 jaar zijn. En vergeet niet.. die bal van Vermaelen dat is echt gewoon dubbele dikke pech, kan je niks meer aan doen.
Ons aller Ajax!
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Badabingea het volgende:
Ons aller Ajax!
Lekker inhoudend weer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef J-Will het volgende:
dit maakt heel mijn dag top. Al dat gezever 'goed voor het NL voetbal, blablabla'. Als PSV' er zie ik niets lievers dan falende Amsterdammers en Rotterdammers.
Ghehequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef J-Will het volgende:
ow, weer zo'n fantastische verkapte fan die hier meer van geniet dan overwinningen van zijn eigen ploeg blijkbaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef J-Will het volgende:
Eens. Kun je wel lullen dat de Uefa cup niks is, maar als je hem wint juich je toch wel als een gek. CL is absoluut 10* mooier, maar het heeft niet zo mogen zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
Ach, ik denk dat Ajax best kans maakt om de UEFA Cup te winnen. Als je daarnaast de landstitel pakt heb je gewoon een topseizoen hoor. Het is ook raar natuurlijk om te denken dat Ten Cate in 2 maandjes tijd een goed team neer kan zetten dat meedraait in Europa.
Vorig jaar was het wel een beetje geluk en was het spel slechter, nu maak je geen goals maar had het 4-0 met de rust kunnen zijn, dit is toch een beetje pech.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
NatuurlijkOns Aller Ajax
, maar je laatste alinea is onzin. Een jongere groep wist het vorig seizoen wel te halen. Nu is er dus een stap achteruit gezet, lijkt.
Ik ben niet gelijk heel negatief, maar UEFA Cup kan me toch echt niet boeien. Kijk eens naar de lijstjes clubs die zijn afgevallen nu in deze voorronde. Dat zijn nog de meest interessante ploegen die je daar treft.
De helft van het seizoen is nu gewoon naar de klote, niets minder. Over een paar weken wanneer dat stronttoernooi begint is de wond al weer een beetje genezen, maar op het moment zijn we gewoon het lachertje van Europa.
19 jarige jongens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Badabingea het volgende:
Ons aller Ajax!
Ik schaam me niet voor Ajax, nooit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
NatuurlijkOns Aller Ajax
, maar je laatste alinea is onzin. Een jongere groep wist het vorig seizoen wel te halen. Nu is er dus een stap achteruit gezet, lijkt.
Ik ben niet gelijk heel negatief, maar UEFA Cup kan me toch echt niet boeien. Kijk eens naar de lijstjes clubs die zijn afgevallen nu in deze voorronde. Dat zijn nog de meest interessante ploegen die je daar treft.
De helft van het seizoen is nu gewoon naar de klote, niets minder. Over een paar weken wanneer dat stronttoernooi begint is de wond al weer een beetje genezen, maar op het moment zijn we gewoon het lachertje van Europa.
Begrijpelijk zo'n reactie op dit moment, en dat meen ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik hoef die kutprijs niet, die uefacup stelt geen reet voor
Hij speelde ook niet slecht. Alleen was schuldig aan beide doelpunten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Urby speelde écht niet slecht hoor!
Je kan het nauwelijks treffender zeggen. Het is een regelrechte schande, niks anders.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef twi het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam...
Maar goed dat wij elkaar altijd zo goed begrijpenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Begrijpelijk zo'n reactie op dit moment, en dat meen ik.
eg nie, die winnen wij al.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
Ach, ik denk dat Ajax best kans maakt om de UEFA Cup te winnen.
Hoe ziek ben jij?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef J-Will het volgende:
Amen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Ordinair het volgende:
Op deze momenten besef je wat clubliefde is.
Huren?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
Maduro -Jupiler league niveau.
Idd, dit kun je een seizoen als smoes gebruiken maar dit kun je niet blijven gebruiken als excuusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
19 jarige jongens.
Stam is al 43 ofzo, Sneijder mag nu ook wel eens volwassen zijn, Gabri is 27, Rosales 25 ofzo enz.. enz...
Maak je daar nu niet druk om anderen, maar om jezelf. Het is gewoonweg een schande om na een 1-2 in Denemarken thuis eruit te vliegen. Logisch dat er dan mensen even komen kijken hoe de stemming is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Nashje het volgende:
GODVERDOMME. Wat een stel slappe wijven zeg, met een paar spelers als uitzondering. Urby doe je strik uit je haar en ga als een man spelen verdomme.
Hoe typisch ook weer. 010 verliest hard van een of andere suptopper uit de eredivisie. Geen kakkerlak te bekennen in het Ajax topic. Wij gaan vanavond op onze bek en alle kakkerlakjes kruipen weer over elkaar.
Dat maakt ons nog wel het lachertje van Europa.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor Ajax, nooit.
Volgende keerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgende keer ajb Roger ipv Maduro....die had echt de handelingssnelheid van een lantaarnpaal.
Loek zoals ik je al eerder verteld heb, ik zie de Uefa Cup als een troostprijs (zeker als je CL kon spelen!)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Begrijpelijk zo'n reactie op dit moment, en dat meen ik.
Denk je dat ze ook maar ergens geschokt zijn dat Ajax niet meedoet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef twi het volgende:
maar op het moment zijn we gewoon het lachertje van Europa.
Optimisme met de hoofdletter Oquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef BigFire het volgende:
laat kopenhagen de CL nu ook maar winnen. dat zet ons in een iets beter daglicht
vooral ook in zo'n klote wedstrijd nu weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Mên, wat een trieste kutavond dit, nog erger dan de uitschakeling tegen Milan
Wat een kutvoetballer is dat zegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgende keer ajb Roger ipv Maduro....die had echt de handelingssnelheid van een lantaarnpaal.
En jij bent? Gadverdamme, ik wordt ziek van mensen die nu ff Ajax spelers lopen af te zeiken maar als er gewonnen wordt net zo hard mee juichen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
Urby -1ste helft goed, 2de helft vergeten te verdedigen.
Maduro -Jupiler league niveau.
Huntelaar - Niet in vorm.
Perez -Lijm vergeten op zn schoenen te plakken.
Gabri -Goed.
Verthongen -Mist ervaring
Scheidsrechter -Had zelf rood moeten hebben
Ik lees de kranten morgen niet eens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef DeSiever het volgende:
Jammer, jongens. Ik ging zitten voor een ouderwets avondje Europa Cup, maar na al die jaren voel je het op een gegeven moment misgaan. Als Vermaelen hem niet had gemaakt, was die 0-2 ook heus wel gevallen.
Kop morgen in de kranten: "Ajax verliest van zichzelf"
Ik snap 't ook wel. Ben alleen 100% pissed nuquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maak je daar nu niet druk om anderen, maar om jezelf. Het is gewoonweg een schande om na een 1-2 in Denemarken thuis eruit te vliegen. Logisch dat er dan mensen even komen kijken hoe de stemming is.
geen lachertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat maakt ons nog wel het lachertje van Europa.
Ja koop dan meteen een nieuwe spits, Huntelaar bakte er niks van vanavond....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Nashje het volgende:
2 dikke fouten van Emanuelson.
Van Geel schiet op en trek je beurs nog maar eens een keer flink open voor links.
Ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Ik ben er echt ziek van, pijn in mijn buik. Tot 2 seconden voor het einde geloofde ik het nog niet eens.
Pff, van Huntelaar weet je dat hij een goalgetter is. Die kan 90minuten kut spelen en dan 2 keer scoren. Wie nu gaat zeiken kan echt doodvallenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef RayMania het volgende:
Supertriest weer dat iedereen nu weer KJH bekritiseerd. Hoe nep is dat dan?
Huntelaar scoort één keertje niet en gelijk is het stuntelaar dit en dat.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef rompompom het volgende:
Wat een stelletje tyfushonden![]()
![]()
![]()
Zet Emanuelson alsjeblieft terug naar de effies zeg, wat maakt die twee kneuzenfouten. De tering, wat ben ik hier ziek van![]()
![]()
![]()
Als je had opgelet zag je dat Gabri zelf aangaf dat ie eruit wou.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef toma het volgende:
Ten Cate wisselde slecht, Gabri speelde sterk en ook Rosales was ook goed
Rosales is goed als de rest van het team goed is, alleen kan hij een wedstrijd niet openbreken met een goede actiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef toma het volgende:
Ten Cate wisselde slecht, Gabri speelde sterk en ook Rosales was ook goed
Dankje, hou ook van jouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef D1 het volgende:
[..]
En jij bent? Gadverdamme, ik wordt ziek van mensen die nu ff Ajax spelers lopen af te zeiken maar als er gewonnen wordt net zo hard mee juichen.
Respect voor de fans, nooit de ploeg laten vallen, altijd blijven steunen.
Ajax
En nu? Staat je seizoenskaart van Ajax al op marktplaats?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zou maar tegen Auxerre moeten spelen in de UEFA Cup. Dat kan dan nog leuk worden.
Ja, tering he, wat verwacht je nou? We worden net uit de CL gekickt en moeten dan maar blij zijn dan dat we 'tenminste nog UEFA CUp mogen spelen'? Laat ons lekker ziek zijn over de CL; afgeven op de UEFA Cup hoort daar ook bij, want vergeleken met de CL is het ook helemaal NIETS.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik snap trouwens dat iedereen nog een beetje heel erg ziek is van de uitschakeling voor de CL, maar hoe kleinerend sommigen hier doen over de UEFA cup, dat stuit me toch echt wel een beetje tegen de bocht.
Het is misschien minder prestigieus dan de CL, maar sommigen doen alsof het hier een beker betreft die je 'ff' makkelijk wint. Nou, zie hem eerst maar eens te winnen dan. Zo vaak is het in de historie van het Nederlands voetbal nou ook weer niet gebeurd dat een club de UEFA cup heeft gewonnen.
Iedereen die denkt dat dit maar een schijtprijsje is, en dat niemand het wat doet, daag ik uit om een beetje zelfreflectie toe te passen en dat nog eens met droge ogen te beweren (eventueel als je de teleurstelling van de uitschakeling te boven bent...).
Mocht je dan nog in die veronderstelling zijn, dan lijd je mijn insziens een beetje aan zelfoverschatting cq arrogantie die de eeuwige vooroordelen over jullie club bevestigen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef SoA-Holic het volgende:
Dit is mijn club, we kunnen winnen of verliezen een betere club dan deze is er niet.
AFCA
![]()
Hoezo Auxerre. Kut Fransenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zou maar tegen Auxerre moeten spelen in de UEFA Cup. Dat kan dan nog leuk worden.
In welk hol heb jij de afgelopen 10 jaar gezeten? Het UEFA cup toernooi is zwaar verneukt doordat er veels te veel clubs in de cl spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik snap trouwens dat iedereen nog een beetje heel erg ziek is van de uitschakeling voor de CL, maar hoe kleinerend sommigen hier doen over de UEFA cup, dat stuit me toch echt wel een beetje tegen de bocht.
Nee nee, dat never. Met Milan stond ik al te juichen in de kamer, toen de goal viel.. en dat was ook nog eens voor de halve finale.. nee dat deed zoveel meer pijn. MAar dit is ook zwaaaaar kut, godverdomme!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Mên, wat een trieste kutavond dit, nog erger dan de uitschakeling tegen Milan
Flikker op. Sneijder had tenminste lef en ging vol in de strijd, net als Gabri en Stam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef Cubewoods het volgende:
Sneijder was ook een lekkere ego. Hij scoort vorie week, en denk zeker meteen dat hij god is.
Geen 1 keer die bal afleggen naar huntelaar en alleen voor eigen succes.
wat ben je als je de UEFA cup wint? best of the subtop! sorry maar daar liggen de ambities van Ajax niet. leuk voor groningen en az, niet voor Ajax.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Het is misschien minder prestigieus dan de CL, maar sommigen doen alsof het hier een beker betreft die je 'ff' makkelijk wint. Nou, zie hem eerst maar eens te winnen dan. Zo vaak is het in de historie van het Nederlands voetbal nou ook weer niet gebeurd dat een club de UEFA cup heeft gewonnen.
Iedereen die denkt dat dit maar een schijtprijsje is, en dat niemand het wat doet, daag ik uit om een beetje zelfreflectie toe te passen en dat nog eens met droge ogen te beweren (eventueel als je de teleurstelling van de uitschakeling te boven bent...).
Mocht je dan nog in die veronderstelling zijn, dan lijd je mijn insziens een beetje aan zelfoverschatting cq arrogantie die de eeuwige vooroordelen over jullie club bevestigen.
Onzin, als supporter moet je ook kritiek kunnen leveren. De spelers moeten naast de lusten ook de lasten dragen. Blijven ze tenminste met de benen op de grond staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef D1 het volgende:
[..]
En jij bent? Gadverdamme, ik wordt ziek van mensen die nu ff Ajax spelers lopen af te zeiken maar als er gewonnen wordt net zo hard mee juichen.
Ajax
Toen speelde Ajax thuis gelijk meen en kwam op voorsprong uit maar verklote het toen ookquote:
Die Gabri zal ook wel flink de pest in hebben, die is hier gekomen om CL te spelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef twi het volgende:
Dat afschrijven van Emanuelson en Maduro is natuurlijk ook onzin. Die jongens staan er komend weekeinde gewoon weer.
Ik heb 't in m'n hoofd al heel veel zitten relativeren. Kan Ajax zich richten op het kampioenschap, UEFA Cup is ook een leuke prijs om te winnen en dat zou best kunnen, worden we ook eens op ons plaats gezet, blijft duidelijk dat er nog veel geleerd moet worden etc. etc.
Maar ik kan GODVERDOMME nog steeds wel janken.
Hem meteen weer afzeiken. Zondag als die een goal maakt dan juich jij als hardst denk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef Cubewoods het volgende:
Sneijder was ook een lekkere ego. Hij scoort vorie week, en denk zeker meteen dat hij god is.
Geen 1 keer die bal afleggen naar huntelaar en alleen voor eigen succes.
De rest zijn 6 of 8 wedstrijden kijken, maar die 9 miljoen vind ik toch pijnlijker. Kun je toch weer de jeugdopleiding een grote boost mee geven of een hele goeie speler voor halenquote:
Nee. Half Marktplaats staat nu al vol met Ajax-advertenties van supporters die hun kaarten willen verkopen. Het is zelfs zo druk op dit moment dat de site niet te bereiken is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En nu? Staat je seizoenskaart van Ajax al op marktplaats?
Ga toch weg, ik oordeel alleen realistisch, Urby maakte 2 groffe fouten waardoor de 2 goals werden gemaakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef D1 het volgende:
[..]
Ajax
Jammer, kan je jouw kaart niet slijten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Half Marktplaats staat nu al vol met Ajax-advertenties van supporters die hun kaarten willen verkopen. Het is zelfs zo druk op dit moment dat de site niet te bereiken is.![]()
![]()
Na Milan was ik geloof ik nog meer kapot.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef koningdavid het volgende:
ik ben zelden zo kapot geweest na een avond.
ik had hier vandaag ook geen moment rekening mee gehoudne.![]()
Zal wel herrinneringen oproepen hè!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Half Marktplaats staat nu al vol met Ajax-advertenties van supporters die hun kaarten willen verkopen. Het is zelfs zo druk op dit moment dat de site niet te bereiken is.![]()
![]()
Relativeren my ass nu, echt. Dit na een uur van het beste voetbal van het seizoen tot nu toe zó weggeven is té amateuristisch!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef twi het volgende:
Dat afschrijven van Emanuelson en Maduro is natuurlijk ook onzin. Die jongens staan er komend weekeinde gewoon weer.
Ik heb 't in m'n hoofd al heel veel zitten relativeren. Kan Ajax zich richten op het kampioenschap, UEFA Cup is ook een leuke prijs om te winnen en dat zou best kunnen, worden we ook eens op ons plaats gezet, blijft duidelijk dat er nog veel geleerd moet worden etc. etc.
Maar ik kan GODVERDOMME nog steeds wel janken.
Toen had ik tenminste nog iets van een gevoel van trots achterafquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Na Milan was ik geloof ik nog meer kapot.
Zeg dat tegen die paupers die rond de 60e minuut de 2e ring leeg lieten staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
GA NU IS ACHTER JE TEAM STAAN!
Wat de fuck interesseert het mij hoe Stam en Gabri denken nu we geen CL spelen? Zij spelen voor Ajax, en voor ons. Goed spelen of niet, ze zijn er mede verantwoordelijk voor dus hebben ze niks te denken erover.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
In de CL hadden Stam en Gabri moeten schitteren. Hoe moet Stam nou wel niet denken over dit zooitje wijven om zich heen.
Heb ik altijd gestaan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat zitten hier een hoop mensen die denken dat ze zich Ajacied mogen noemen....
Ajax is druk bezig om die dalende lijn om te zetten in een stijgende lijn, maar we verliezen een keer en meteen gaan ze weer spelers afschrijven.
IS = EENS.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax is druk bezig om die dalende lijn om te zetten in een stijgende lijn, maar we verliezen een keer en meteen gaan ze weer spelers afschrijven.
Maar we overwinteren in elk geval, als Ajax niet eens bij de beste 3 van die 5 rotclubjes (behalve Ajax dan) kan eindigen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Straks wedstrijden om half 6 in Ostrava ofzo, ik kan me er nog niet op verheugen.
na die eerste helft ik ook niet nee. en ik ben verdomd cynisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef koningdavid het volgende:
ik had hier vandaag ook geen moment rekening mee gehoudne.![]()
Gut, je bent een fan. Mijn excuses, ik had je hiervoor nog nooit eerder hier gezien... En ook nog eens een kritische, nou heb je helemaal mijn respect verdient.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Onzin, als supporter moet je ook kritiek kunnen leveren. De spelers moeten naast de lusten ook de lasten dragen. Blijven ze tenminste met de benen op de grond staan.
Morgen worden we weer rationeel. Nu moet iedereen z'n frustraties uitten en het leed wegdrinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lekker vroeg van het werk weg. Meervoordelen zie ik even niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Straks wedstrijden om half 6 in Ostrava ofzo, ik kan me er nog niet op verheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |