Vorig jaar was het wel een beetje geluk en was het spel slechter, nu maak je geen goals maar had het 4-0 met de rust kunnen zijn, dit is toch een beetje pech.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
NatuurlijkOns Aller Ajax
, maar je laatste alinea is onzin. Een jongere groep wist het vorig seizoen wel te halen. Nu is er dus een stap achteruit gezet, lijkt.
Ik ben niet gelijk heel negatief, maar UEFA Cup kan me toch echt niet boeien. Kijk eens naar de lijstjes clubs die zijn afgevallen nu in deze voorronde. Dat zijn nog de meest interessante ploegen die je daar treft.
De helft van het seizoen is nu gewoon naar de klote, niets minder. Over een paar weken wanneer dat stronttoernooi begint is de wond al weer een beetje genezen, maar op het moment zijn we gewoon het lachertje van Europa.
19 jarige jongens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Badabingea het volgende:
Ineens is het een kutseizoen, ik vind het allemaal een beetje te negatief. Ik ben er ook ziek van, maar een seizoen naar de klote vind ik eerlijk gezegd een beetje te overdreven.
Overigens vind ik dat Htc het goed oppakt.
En je moet niet vergeten dat het inderdaad jongens van 19 jaar zijn. En vergeet niet.. die bal van Vermaelen dat is echt gewoon dubbele dikke pech, kan je niks meer aan doen.
Ons aller Ajax!
Ik schaam me niet voor Ajax, nooit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
NatuurlijkOns Aller Ajax
, maar je laatste alinea is onzin. Een jongere groep wist het vorig seizoen wel te halen. Nu is er dus een stap achteruit gezet, lijkt.
Ik ben niet gelijk heel negatief, maar UEFA Cup kan me toch echt niet boeien. Kijk eens naar de lijstjes clubs die zijn afgevallen nu in deze voorronde. Dat zijn nog de meest interessante ploegen die je daar treft.
De helft van het seizoen is nu gewoon naar de klote, niets minder. Over een paar weken wanneer dat stronttoernooi begint is de wond al weer een beetje genezen, maar op het moment zijn we gewoon het lachertje van Europa.
Begrijpelijk zo'n reactie op dit moment, en dat meen ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik hoef die kutprijs niet, die uefacup stelt geen reet voor
Hij speelde ook niet slecht. Alleen was schuldig aan beide doelpunten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Urby speelde écht niet slecht hoor!
Je kan het nauwelijks treffender zeggen. Het is een regelrechte schande, niks anders.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef twi het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam...
Maar goed dat wij elkaar altijd zo goed begrijpenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Begrijpelijk zo'n reactie op dit moment, en dat meen ik.
eg nie, die winnen wij al.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
Ach, ik denk dat Ajax best kans maakt om de UEFA Cup te winnen.
Hoe ziek ben jij?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef J-Will het volgende:
Hehe ik zit nog steeds te lachen
dit maakt heel mijn dag top. Al dat gezever 'goed voor het NL voetbal, blablabla'. Als PSV' er zie ik niets lievers dan falende Amsterdammers en Rotterdammers.
Amen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Ordinair het volgende:
Op deze momenten besef je wat clubliefde is.
Huren?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
Maduro -Jupiler league niveau.
Idd, dit kun je een seizoen als smoes gebruiken maar dit kun je niet blijven gebruiken als excuusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
19 jarige jongens.
Stam is al 43 ofzo, Sneijder mag nu ook wel eens volwassen zijn, Gabri is 27, Rosales 25 ofzo enz.. enz...
Maak je daar nu niet druk om anderen, maar om jezelf. Het is gewoonweg een schande om na een 1-2 in Denemarken thuis eruit te vliegen. Logisch dat er dan mensen even komen kijken hoe de stemming is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Nashje het volgende:
GODVERDOMME. Wat een stel slappe wijven zeg, met een paar spelers als uitzondering. Urby doe je strik uit je haar en ga als een man spelen verdomme.
Hoe typisch ook weer. 010 verliest hard van een of andere suptopper uit de eredivisie. Geen kakkerlak te bekennen in het Ajax topic. Wij gaan vanavond op onze bek en alle kakkerlakjes kruipen weer over elkaar.
Dat maakt ons nog wel het lachertje van Europa.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor Ajax, nooit.
Volgende keerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgende keer ajb Roger ipv Maduro....die had echt de handelingssnelheid van een lantaarnpaal.
Loek zoals ik je al eerder verteld heb, ik zie de Uefa Cup als een troostprijs (zeker als je CL kon spelen!)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Begrijpelijk zo'n reactie op dit moment, en dat meen ik.
Denk je dat ze ook maar ergens geschokt zijn dat Ajax niet meedoet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef twi het volgende:
maar op het moment zijn we gewoon het lachertje van Europa.
Optimisme met de hoofdletter Oquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef BigFire het volgende:
laat kopenhagen de CL nu ook maar winnen. dat zet ons in een iets beter daglicht
vooral ook in zo'n klote wedstrijd nu weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Mên, wat een trieste kutavond dit, nog erger dan de uitschakeling tegen Milan
Wat een kutvoetballer is dat zegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgende keer ajb Roger ipv Maduro....die had echt de handelingssnelheid van een lantaarnpaal.
En jij bent? Gadverdamme, ik wordt ziek van mensen die nu ff Ajax spelers lopen af te zeiken maar als er gewonnen wordt net zo hard mee juichen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
Urby -1ste helft goed, 2de helft vergeten te verdedigen.
Maduro -Jupiler league niveau.
Huntelaar - Niet in vorm.
Perez -Lijm vergeten op zn schoenen te plakken.
Gabri -Goed.
Verthongen -Mist ervaring
Scheidsrechter -Had zelf rood moeten hebben
Ik lees de kranten morgen niet eens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef DeSiever het volgende:
Jammer, jongens. Ik ging zitten voor een ouderwets avondje Europa Cup, maar na al die jaren voel je het op een gegeven moment misgaan. Als Vermaelen hem niet had gemaakt, was die 0-2 ook heus wel gevallen.
Kop morgen in de kranten: "Ajax verliest van zichzelf"
Ik snap 't ook wel. Ben alleen 100% pissed nuquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maak je daar nu niet druk om anderen, maar om jezelf. Het is gewoonweg een schande om na een 1-2 in Denemarken thuis eruit te vliegen. Logisch dat er dan mensen even komen kijken hoe de stemming is.
geen lachertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat maakt ons nog wel het lachertje van Europa.
Ja koop dan meteen een nieuwe spits, Huntelaar bakte er niks van vanavond....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Nashje het volgende:
2 dikke fouten van Emanuelson.
Van Geel schiet op en trek je beurs nog maar eens een keer flink open voor links.
Ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Ik ben er echt ziek van, pijn in mijn buik. Tot 2 seconden voor het einde geloofde ik het nog niet eens.
Pff, van Huntelaar weet je dat hij een goalgetter is. Die kan 90minuten kut spelen en dan 2 keer scoren. Wie nu gaat zeiken kan echt doodvallenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef RayMania het volgende:
Supertriest weer dat iedereen nu weer KJH bekritiseerd. Hoe nep is dat dan?
Huntelaar scoort één keertje niet en gelijk is het stuntelaar dit en dat.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef rompompom het volgende:
Wat een stelletje tyfushonden![]()
![]()
![]()
Zet Emanuelson alsjeblieft terug naar de effies zeg, wat maakt die twee kneuzenfouten. De tering, wat ben ik hier ziek van![]()
![]()
![]()
Als je had opgelet zag je dat Gabri zelf aangaf dat ie eruit wou.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef toma het volgende:
Ten Cate wisselde slecht, Gabri speelde sterk en ook Rosales was ook goed
Rosales is goed als de rest van het team goed is, alleen kan hij een wedstrijd niet openbreken met een goede actiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef toma het volgende:
Ten Cate wisselde slecht, Gabri speelde sterk en ook Rosales was ook goed
Dankje, hou ook van jouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef D1 het volgende:
[..]
En jij bent? Gadverdamme, ik wordt ziek van mensen die nu ff Ajax spelers lopen af te zeiken maar als er gewonnen wordt net zo hard mee juichen.
Respect voor de fans, nooit de ploeg laten vallen, altijd blijven steunen.
Ajax
En nu? Staat je seizoenskaart van Ajax al op marktplaats?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zou maar tegen Auxerre moeten spelen in de UEFA Cup. Dat kan dan nog leuk worden.
Ja, tering he, wat verwacht je nou? We worden net uit de CL gekickt en moeten dan maar blij zijn dan dat we 'tenminste nog UEFA CUp mogen spelen'? Laat ons lekker ziek zijn over de CL; afgeven op de UEFA Cup hoort daar ook bij, want vergeleken met de CL is het ook helemaal NIETS.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik snap trouwens dat iedereen nog een beetje heel erg ziek is van de uitschakeling voor de CL, maar hoe kleinerend sommigen hier doen over de UEFA cup, dat stuit me toch echt wel een beetje tegen de bocht.
Het is misschien minder prestigieus dan de CL, maar sommigen doen alsof het hier een beker betreft die je 'ff' makkelijk wint. Nou, zie hem eerst maar eens te winnen dan. Zo vaak is het in de historie van het Nederlands voetbal nou ook weer niet gebeurd dat een club de UEFA cup heeft gewonnen.
Iedereen die denkt dat dit maar een schijtprijsje is, en dat niemand het wat doet, daag ik uit om een beetje zelfreflectie toe te passen en dat nog eens met droge ogen te beweren (eventueel als je de teleurstelling van de uitschakeling te boven bent...).
Mocht je dan nog in die veronderstelling zijn, dan lijd je mijn insziens een beetje aan zelfoverschatting cq arrogantie die de eeuwige vooroordelen over jullie club bevestigen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef SoA-Holic het volgende:
Dit is mijn club, we kunnen winnen of verliezen een betere club dan deze is er niet.
AFCA
![]()
Hoezo Auxerre. Kut Fransenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zou maar tegen Auxerre moeten spelen in de UEFA Cup. Dat kan dan nog leuk worden.
In welk hol heb jij de afgelopen 10 jaar gezeten? Het UEFA cup toernooi is zwaar verneukt doordat er veels te veel clubs in de cl spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik snap trouwens dat iedereen nog een beetje heel erg ziek is van de uitschakeling voor de CL, maar hoe kleinerend sommigen hier doen over de UEFA cup, dat stuit me toch echt wel een beetje tegen de bocht.
Nee nee, dat never. Met Milan stond ik al te juichen in de kamer, toen de goal viel.. en dat was ook nog eens voor de halve finale.. nee dat deed zoveel meer pijn. MAar dit is ook zwaaaaar kut, godverdomme!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Mên, wat een trieste kutavond dit, nog erger dan de uitschakeling tegen Milan
Flikker op. Sneijder had tenminste lef en ging vol in de strijd, net als Gabri en Stam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef Cubewoods het volgende:
Sneijder was ook een lekkere ego. Hij scoort vorie week, en denk zeker meteen dat hij god is.
Geen 1 keer die bal afleggen naar huntelaar en alleen voor eigen succes.
wat ben je als je de UEFA cup wint? best of the subtop! sorry maar daar liggen de ambities van Ajax niet. leuk voor groningen en az, niet voor Ajax.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Het is misschien minder prestigieus dan de CL, maar sommigen doen alsof het hier een beker betreft die je 'ff' makkelijk wint. Nou, zie hem eerst maar eens te winnen dan. Zo vaak is het in de historie van het Nederlands voetbal nou ook weer niet gebeurd dat een club de UEFA cup heeft gewonnen.
Iedereen die denkt dat dit maar een schijtprijsje is, en dat niemand het wat doet, daag ik uit om een beetje zelfreflectie toe te passen en dat nog eens met droge ogen te beweren (eventueel als je de teleurstelling van de uitschakeling te boven bent...).
Mocht je dan nog in die veronderstelling zijn, dan lijd je mijn insziens een beetje aan zelfoverschatting cq arrogantie die de eeuwige vooroordelen over jullie club bevestigen.
Onzin, als supporter moet je ook kritiek kunnen leveren. De spelers moeten naast de lusten ook de lasten dragen. Blijven ze tenminste met de benen op de grond staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef D1 het volgende:
[..]
En jij bent? Gadverdamme, ik wordt ziek van mensen die nu ff Ajax spelers lopen af te zeiken maar als er gewonnen wordt net zo hard mee juichen.
Ajax
Toen speelde Ajax thuis gelijk meen en kwam op voorsprong uit maar verklote het toen ookquote:
Die Gabri zal ook wel flink de pest in hebben, die is hier gekomen om CL te spelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef twi het volgende:
Dat afschrijven van Emanuelson en Maduro is natuurlijk ook onzin. Die jongens staan er komend weekeinde gewoon weer.
Ik heb 't in m'n hoofd al heel veel zitten relativeren. Kan Ajax zich richten op het kampioenschap, UEFA Cup is ook een leuke prijs om te winnen en dat zou best kunnen, worden we ook eens op ons plaats gezet, blijft duidelijk dat er nog veel geleerd moet worden etc. etc.
Maar ik kan GODVERDOMME nog steeds wel janken.
Hem meteen weer afzeiken. Zondag als die een goal maakt dan juich jij als hardst denk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef Cubewoods het volgende:
Sneijder was ook een lekkere ego. Hij scoort vorie week, en denk zeker meteen dat hij god is.
Geen 1 keer die bal afleggen naar huntelaar en alleen voor eigen succes.
De rest zijn 6 of 8 wedstrijden kijken, maar die 9 miljoen vind ik toch pijnlijker. Kun je toch weer de jeugdopleiding een grote boost mee geven of een hele goeie speler voor halenquote:
Nee. Half Marktplaats staat nu al vol met Ajax-advertenties van supporters die hun kaarten willen verkopen. Het is zelfs zo druk op dit moment dat de site niet te bereiken is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En nu? Staat je seizoenskaart van Ajax al op marktplaats?
Ga toch weg, ik oordeel alleen realistisch, Urby maakte 2 groffe fouten waardoor de 2 goals werden gemaakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef D1 het volgende:
[..]
Ajax
Jammer, kan je jouw kaart niet slijten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Half Marktplaats staat nu al vol met Ajax-advertenties van supporters die hun kaarten willen verkopen. Het is zelfs zo druk op dit moment dat de site niet te bereiken is.![]()
![]()
Na Milan was ik geloof ik nog meer kapot.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef koningdavid het volgende:
ik ben zelden zo kapot geweest na een avond.
ik had hier vandaag ook geen moment rekening mee gehoudne.![]()
Zal wel herrinneringen oproepen hè!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Half Marktplaats staat nu al vol met Ajax-advertenties van supporters die hun kaarten willen verkopen. Het is zelfs zo druk op dit moment dat de site niet te bereiken is.![]()
![]()
Relativeren my ass nu, echt. Dit na een uur van het beste voetbal van het seizoen tot nu toe zó weggeven is té amateuristisch!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef twi het volgende:
Dat afschrijven van Emanuelson en Maduro is natuurlijk ook onzin. Die jongens staan er komend weekeinde gewoon weer.
Ik heb 't in m'n hoofd al heel veel zitten relativeren. Kan Ajax zich richten op het kampioenschap, UEFA Cup is ook een leuke prijs om te winnen en dat zou best kunnen, worden we ook eens op ons plaats gezet, blijft duidelijk dat er nog veel geleerd moet worden etc. etc.
Maar ik kan GODVERDOMME nog steeds wel janken.
Toen had ik tenminste nog iets van een gevoel van trots achterafquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Na Milan was ik geloof ik nog meer kapot.
Zeg dat tegen die paupers die rond de 60e minuut de 2e ring leeg lieten staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
GA NU IS ACHTER JE TEAM STAAN!
Wat de fuck interesseert het mij hoe Stam en Gabri denken nu we geen CL spelen? Zij spelen voor Ajax, en voor ons. Goed spelen of niet, ze zijn er mede verantwoordelijk voor dus hebben ze niks te denken erover.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
In de CL hadden Stam en Gabri moeten schitteren. Hoe moet Stam nou wel niet denken over dit zooitje wijven om zich heen.
Heb ik altijd gestaan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat zitten hier een hoop mensen die denken dat ze zich Ajacied mogen noemen....
Ajax is druk bezig om die dalende lijn om te zetten in een stijgende lijn, maar we verliezen een keer en meteen gaan ze weer spelers afschrijven.
IS = EENS.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax is druk bezig om die dalende lijn om te zetten in een stijgende lijn, maar we verliezen een keer en meteen gaan ze weer spelers afschrijven.
Maar we overwinteren in elk geval, als Ajax niet eens bij de beste 3 van die 5 rotclubjes (behalve Ajax dan) kan eindigen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Straks wedstrijden om half 6 in Ostrava ofzo, ik kan me er nog niet op verheugen.
na die eerste helft ik ook niet nee. en ik ben verdomd cynisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef koningdavid het volgende:
ik had hier vandaag ook geen moment rekening mee gehoudne.![]()
Gut, je bent een fan. Mijn excuses, ik had je hiervoor nog nooit eerder hier gezien... En ook nog eens een kritische, nou heb je helemaal mijn respect verdient.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Onzin, als supporter moet je ook kritiek kunnen leveren. De spelers moeten naast de lusten ook de lasten dragen. Blijven ze tenminste met de benen op de grond staan.
Morgen worden we weer rationeel. Nu moet iedereen z'n frustraties uitten en het leed wegdrinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |