De komende 4 uur kán ik niet eens pitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef twi het volgende:
Dit is echt om te janken. Ik ga maar pitten, ben goed ziek.
Och ja dat heb je ook aan die kut clubs te danken die UEFA cup spelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef pekel het volgende:
Bedankt Ajax, binnenkort is de kampioen van Nederland geplaatst voor de voorronde van de CL.
Je moet toch watquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De komende 4 uur kán ik niet eens pitten.
Inderdaad ja, AZ zal het beter gedaan hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef keijz het volgende:
En hier is dus vorig seizoen zoveel moeite voor gedaan![]()
Die "kutclubs" hebben niet de begroting van Ajax.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Och ja dat heb je ook aan die kut clubs te danken die UEFA cup spelen
Geeft geen verschil, er worden net zoveel punten per overwinning gegeven. Praktisch gezien is het zelfs beter, aangezien de tegenstanders lichter zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef pekel het volgende:
Bedankt Ajax, binnenkort is de kampioen van Nederland geplaatst voor de voorronde van de CL.
en twee helften in de heenwdestijrd, laten we dat niet vergeten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Cheiron het volgende:
Dit is echt ongeloflijk. Wat heeft Ajax in hemelsnaam in de tweede helft gedaan?
Niets minder inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef StarGazer het volgende:
KLOTE
KENKER
HOEREN
FUCK
seizoen naar de tyfus
Ik heb het geluid uitgezet die kankerlijerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef PLAE@ het volgende:
Die Vermeulen moet doodmr negativiteit himself. Je zou haast denken dat hij ze persoonlijk de put in praat
![]()
daar is een uitdrukking voor, als je niet scoort...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef toma het volgende:
GODVERDOMME,
Wat onterrecht, eerste helft hadden we wel 3 goals moeten maken.
wat een ramp
Hoezo? Denk dat Ajax wel meer punten pakt in het UEFA-toernooi.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef pascalheister het volgende:
tsja jammer voor het nederlandse voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |