Als jullie kans hebben op de CL moet je maar trug komen jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef daaaaan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, Ajax ook weer met beide benen op de grond gezet![]()
Tellen CL-punten niet zwaarder dan? Vaag systeem.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat Ajax wel meer punten pakt in het UEFA-toernooi.
Omdat we tegen verdedigende clubs die oppertunistisch spelen gewoon nooit makkelijk winnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Godverdomme hee, waarom gaan de fruitschaal en rkc zo goed, en dan tegen die kutclub 2x kut spelen.
Hoop je. Zo makkelijk zal het niet gaan vrees ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat Ajax wel meer punten pakt in het UEFA-toernooi.
Ik had liever met 6 keer 0-4 in de CL met de neus op de feiten gedrukt willen worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Zonde mannen. Ik gunde Ajax wel een 1-0 verlies, maar dit is dan weer teveel van het goede
misschien wel ff goed om weer met beide benen op de grond te staan... Nu maar de punten voor Nederland halen in de UEFA cup... ach, daar kun je weer heel ver komen... maar staat in schril contrast met de ploegen en het geld wat je in de CL kan tegenkomen...
(ben alleen benieuwd of Devrim_ nu nog zo triomfantelijk is?)
Koffieshopsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef twi het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam...
Deze conclusie kunnen wij ook wel trekken hoor na de wedstrijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef J-Will het volgende:
Jullie horen toch niet thuis in de CL
Liever dat 'ie de bende bij mekaar liegt en CL speelt, dan dat 'ie allememachies zo eerlijk is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Een voordeel van Henk is dat ie gewoon eerlijk is en geen smoesjes heeft, alleen jammer dat Derksen zich nu zit af te beren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |