Goede overwinning vd Tigers.White Sox moeten na deze series tegen de Twins,dus kunnen de Tigers uitlopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:42 schreef popolon het volgende:
Tigers op 2-0 in de series tegen de White Sox. Een mooie shutout: 4-0
Kenny Rogers nu met een ERA van 1.0 tegen de CWS dit seizoen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef VinnieJones het volgende:
Kansas City maakt ff 10 runs in de eerste inning tegen Cleveland.. verliezen ze nog met 15-13
![]()
![]()
vind je het gek met zo'n bullpen.. PUTZ is een BEEESTquote:Op maandag 28 augustus 2006 07:55 schreef Playmaker het volgende:
Marlins winnen hun 7th straight game.Slechts 3 games behind Cinci in the wildcard![]()
![]()
Als Loria nu nog durft om Girardi straks te ontslaan,dan mag hij van mij echt Florida verlaten.Iedereen had verwacht dat de Marlins minstens 100 wedstrijden zouden verliezen,met al hun rookies.Ik bedoel,4 rookies in je starting pitching!Girardi doet 't fantastisch!Heeft Loria niks anders te doen,bv. het zoeken naar een nieuw stadion of geld in de club steken![]()
![]()
![]()
By the way,Mariners pakken 5 uit 6 tegen Yanks en BoSox![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:55 schreef Playmaker het volgende:
By the way,Mariners pakken 5 uit 6 tegen Yanks en BoSox![]()
Idd een mooie mijlpaal.Alleen jammer dat de BoSox er weinig aan hebben.Ziet er naar uit dat ze alwéér gaan verliezen.Slechts 8 overwinningen in Augustus;de worst record in de Majors in Augustusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:14 schreef fanneke het volgende:
Vanavond was er de 3000e K voor Curt Schilling.
Hij is de 14e pitcher in de Major League geschiedenis die deze 'milestone' bereikt.
![]()
![]()
![]()
Opletten, Angels wonnen vandaag.quote:Op zondag 3 september 2006 06:50 schreef Vampier het volgende:
grmblz....
1-1 in de series dus.quote:Op zondag 3 september 2006 07:27 schreef popolon het volgende:
Opletten, Angels wonnen vandaag.
In de 10e inning 5 runs.
HIj is gewoon de MVP.Helaas voor Beltran en Pujols,maar wat hij doet is ongelooflijk.In zijn eerste full season in de Majors meer dan 50 HR's slaan en hij is pas 26quote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Playmaker het volgende:
Ryan Howard.Mijn MVP voor de National League.14 HR-41 RBI in Augustus![]()
Vandaag 3 HR's oftewel 52 HR's dit seizoen.M-V-P.![]()
![]()
MVP is niet puur gebaseerd op HR's. Hij kan alleen maar HR's slaan. Weinig doubles, nauwelijks stolen bases, gigantisch veel SO's, flink wat errors. Een walk-off HR is meer waard dan een solo HR om 14-1 op het bord te zettenquote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
HIj is gewoon de MVP.Helaas voor Beltran en Pujols,maar wat hij doet is ongelooflijk.In zijn eerste full season in de Majors meer dan 50 HR's slaan en hij is pas 26![]()
Als je nagaat:
Mickey Mantle sloeg nooit meer dan 54 HR in één seizoen
Griffey jr. sloeg nooit meer dan 56 HR in één seizoen
A-Rod sloeg nooit meer dan 57 HR's in een seizoen
Howard heeft nou al 52 HR en September is pas begonnen.Vooral knap als je ziet wie na hem slaan in de lineup![]()
2-1!quote:
Wat een argumenten!Hij mag dan wel veel SO's hebben,maar hij heeft wel 'n hogere batting avg en OBP dan Beltran.Hoe kan dat???Weinig doubles.Hmmmm.Waarom zou je in hemelsnaam doubles slaan als je HR's kunt slaan?Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 4 september 2006 18:07 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
MVP is niet puur gebaseerd op HR's. Hij kan alleen maar HR's slaan. Weinig doubles, nauwelijks stolen bases, gigantisch veel SO's, flink wat errors. Een walk-off HR is meer waard dan een solo HR om 14-1 op het bord te zetten
Maar goed, hij kan dus alleen maar HR's slaan en daardoor ook go-ahead RBI's. Je begint totaal niet over defense. Hij is gewoon puur een slugger. Bovendien speelt hij ook nog eens in een eerste klas hitters-park. MVP is meer dan HR's slaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Wat een argumenten!Hij mag dan wel veel SO's hebben,maar hij heeft wel 'n hogere batting avg en OBP dan Beltran.Hoe kan dat???Weinig doubles.Hmmmm.Waarom zou je in hemelsnaam doubles slaan als je HR's kunt slaan?Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan![]()
Je zou eens wat meer Phillies wedstrijden moeten kijken,dan zou je weten hoeveel go-ahead RBI's hij dit jaar heeft.Als hij hem niet wint,dan wint Pujols de MVP![]()
By the way:Howard slaat .343 sinds de AS-Break.Niet slecht voor iemand die volgens jou alleen maar HRs kan slaan![]()
Jij bent gewoon aan 't zoeken.Kijk eens naar zijn numbers on the road.Heb je die HR's gezien die hij in Washington sloeg,toch niet de makkelijkste ballparkquote:Op woensdag 6 september 2006 06:47 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Maar goed, hij kan dus alleen maar HR's slaan en daardoor ook go-ahead RBI's. Je begint totaal niet over defense. Hij is gewoon puur een slugger. Bovendien speelt hij ook nog eens in een eerste klas hitters-park. MVP is meer dan HR's slaan.
Jij bent inderdaad aan 't zoeken.Maar ik zal je ff helpen.De cijfers van Howard dit jaar:quote:Op woensdag 6 september 2006 06:47 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Maar goed, hij kan dus alleen maar HR's slaan en daardoor ook go-ahead RBI's. Je begint totaal niet over defense. Hij is gewoon puur een slugger. Bovendien speelt hij ook nog eens in een eerste klas hitters-park. MVP is meer dan HR's slaan.
Goh, en wat is er mis mee dat ik zijn hitting en fielding stats even doorlees? Denk je dat de figuren bij MLB dat niet doet wanneer de genomineerden bekend gemaakt wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad aan 't zoeken.Maar ik zal je ff helpen.De cijfers van Howard dit jaar:
Thuis: .310-28 HR-70 RBI
Uit: .308-25 HR- 64 RBI
Wow,wat een verschil!Weet je wat beschamend is,de cijfers van Beltran in Shea: .225-15 HR-37 RBI.Indrukwekkend zeg.Howard slaat .364-6 HR-17 RBI in slechts 33 at-bats in Shea.Begin dus alsjeblieft niet over "hij speelt in een hitters-park".Hij is misschien wel een slugger,kan kloppen,maar hij slaat wel meer dan .300.Niet slecht voor een slugger.Is volgens mij zelfs hoger dan Beltran![]()
Enig punt waar je gelijk in hebt is zijn defense.Maar als je nagaat zijn zijn cijfers nog altijd beter dan ene mr.Wright,die 3de honk speelt bij de Mets en wiens naam ook bij de MVP's word genoemd![]()
De MVP gaat gewoon tussen Howard en Pujols.Pujols is gewoon weer ouderwets sterk dit jaar![]()
Ik ga hier niet meer op reageren,ben nog te veel aan 't nagenieten van de no-hitterquote:Op donderdag 7 september 2006 17:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Goh, en wat is er mis mee dat ik zijn hitting en fielding stats even doorlees? Denk je dat de figuren bij MLB dat niet doet wanneer de genomineerden bekend gemaakt worden![]()
Goh, zit ik Beltran te promoten als MVP kandidaat??? Zit dan ook niet voortdurend alles met hem te vergelijken. Roep ik dat Wright hem moet winnen? Exact, dat doe ik net als bij Beltran niet.![]()
Lekker blindelings geilen op Howard omdat hij in HR en RBI bovenaan staat. Altijd lastig om verder dan je neus lang is te kijken.
Zeg dan eens wie jij de MVP vind?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Goh, en wat is er mis mee dat ik zijn hitting en fielding stats even doorlees? Denk je dat de figuren bij MLB dat niet doet wanneer de genomineerden bekend gemaakt worden![]()
Goh, zit ik Beltran te promoten als MVP kandidaat??? Zit dan ook niet voortdurend alles met hem te vergelijken. Roep ik dat Wright hem moet winnen? Exact, dat doe ik net als bij Beltran niet.![]()
Lekker blindelings geilen op Howard omdat hij in HR en RBI bovenaan staat. Altijd lastig om verder dan je neus lang is te kijken.
Hehe, dat was nogal een rel hier in Minnesotaquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:13 schreef Sambal_HOT het volgende:
Bert Blyleven op zijn best!
http://www.break.com/index/bert_blyleven_swears_on_live_tv.html
Nederlands trots?
http://www.bertblyleven.com/
Goede sfeer. Niet te vergelijken met voetbal.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gave foto's Butra.
Imposante stadions zijn het altijd. Vraag me wel eens af wat voor sfeer er nou hangt.
Wereld van verschil, alleen de competitie al: NFL seizoen is 16 wedstrijden, MLB 162.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach so.
Bij NFL is toch ook met de koelbox en het hele gezin naar het stadion?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 06:17 schreef popolon het volgende:
Put your hands up 4 Detroit.
What's next, the Oregan Obobabuma's?quote:
Van mij mogen ze vanaf nu alles verliezen hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef Playmaker het volgende:
De White Sox better start winning,anders is 't![]()
playoffs
![]()
Wie is er nou voor de Mets ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:29 schreef popolon het volgende:
Mets winnen de NL East, als eerste team in de playoffs.
Van mij mogen jullie (quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:39 schreef popolon het volgende:
en 7-1 Detroit tegen de White Sox in de 9e.
Dat hadden we wel even nodig.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:42 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie () ze sweepen
![]()
Tigers gaan vrijwel zeker naar de playoffs Popo.12 games left en 6 games voorsprong op Chicago.Ze spelen oa nog 6x tegen KC terwijl de Sox nog tegen de Twins moeten.Kan bijna niet meer misgaan.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:39 schreef popolon het volgende:
en 7-1 Detroit tegen de White Sox in de 9e.
Dat hadden we wel even nodig.
Ze hebben zelfs nog kans om 100 wedstrijden te winnen(ok,misschien ga ik nu wet té verquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:40 schreef popolon het volgende:
't Zou een prestatie van voormaat zijn. Dit is sinds de jaren '80 niet meer voorgekomen.
In de playoffs gebeuren soms rare dingen maar ik denk dat het dan toch snel afgelopen is, maar goed, dit zou al een overwinning zijn.
En volgens deze "experts" zijn spelers als Thome,Bonds en Hafner(hoe lang is 'ie niet al geblesseerd?) beter dan Jeter,Morneau,Dye,Reyes en Ortiz.Ze gaan toch ook uit van defensive performance?Waarom staan er dan alleen DH's op en geen enkele veldspeler uit de AL?Ach ja....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:12 schreef Jeroenus het volgende:
Voor de kortzichtige Howard-geilers, hij staat op plaats 8: http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/news/article.jsp?ymd=20060919&content_id=1670722&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb
A-Rod in Sports Illustrated.Hoezo eigendunk?quote:"Mussina doesn't get hammered at all," he said. "He's making a boatload of money. Giambi's making [$20.4 million], which is fine and dandy, but it seems those guys get a pass. When people write [bad things] about me, I don't know if it's [because] I'm good-looking, I'm biracial, I make the most money, I play on the most popular team...."
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
Maar goed, de CWS doen het nog slechter gelukkig.
Het magic number is nu 2 voor de Twins, dus het kan bijna niet misgaan. Je weet het echter nooit met Minnesota sports teamsquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:40 schreef Playmaker het volgende:
Nou Popolon en Plastic_Power,de playoffs zijn nu echt wel binnen.Grote vraag is alleen nog:who'll win the division?![]()
Hopelijk clinchen de Twins al voor de series tegen de White Sox. Moet kunnen met 4 games thuis tegen KCquote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef popolon het volgende:
Zowel Detroit, Minnesota als Chicago winnen vandaag.
Het blijft spannend in de AL Central.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 september 2006 23:59 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, de TIgers hebben de playoffs bereikt zie ik net.![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer na driehonderd jaar ofzo.
Ik heb niks gedaan hoor.quote:
Je snapt er ook niks van, die Amerikaanse versieringen ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef zjroentje het volgende:
Kijk die gast geen vin verroeren.
Waar was dit?
Aan de beker te zien was het bij een Texas Rangers wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef zjroentje het volgende:
Kijk die gast geen vin verroeren.
Waar was dit?
En dat in een week tijd, onwerkelijk bijna.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef fanneke het volgende:
De Cards maken het wel spannend in de NL Central. 7 verliespartijen op een rij. De Astros winnen op hun beurt 7 op een rij.
Voorsprong op de Astros is nog 1.5 game. Op de Reds 2.5.
Detroit heeft gewonnen van de Twins (onderlinge resultaat over het seizoen) dus dan wordt Detroit eerste.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:52 schreef Plastic_Power het volgende:
Tigers en Twins staan nu gelijk in de division. Tigers lijken met KC een gemakkelijker programma voor de boeg te hebben, maar het kan nog spannend worden. Hoe zit het eigenlijk als ze gelijk eindigen?![]()
Mmm, ik weet het niet. Santana pitcht niet meer dit weekend en de White Sox zijn aanmerkelijk beter dan de Royals, dus Detroit moet het wel heel gek maken willen de Twins de divisie nog pakken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Detroit heeft gewonnen van de Twins (onderlinge resultaat over het seizoen) dus dan wordt Detroit eerste.
Maar ik denk dat Detroit 't weggeeft, de Twins zijn red hot de laatste maanden en de Tigers niet.
Ik zou ook liever tegen de Royals spelen dan tegen de White Soxquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Mmm, ik weet het niet. Santana pitcht niet meer dit weekend en de White Sox zijn aanmerkelijk beter dan de Royals, dus Detroit moet het wel heel gek maken willen de Twins de divisie nog pakken.
Twins staan vandaag na 5 innings al met 5-0 achter tegen de White Sox.De White Sox spelen vandaag zelfs zonder hun beste spelersquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:29 schreef Playmaker het volgende:
Twins verliezen,dus de Tigers kunnen vanavond de AL Central clinchen.Kunnen beide teams morgen hun spelers wat rust geven.
Wat een klotetijden die eerste 2 Twins gamesquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef fanneke het volgende:
Het schema voor de Division Series 2006 is bekend:
A M E R I C A N L E A G U E
Series begins Tuesday
Game 1 OAK @ MIN Tue Oct. 3 1 pm
Game 2 OAK @ MIN Wed Oct. 4 1 pm
Game 3 MIN @ OAK Fri Oct. 6 4 pm
Game 4* MIN @ OAK Sat Oct. 7 TBD
Game 5* OAK @ MIN Sun Oct. 8 TBD
* - if necessary
ALL TIMES Eastern Time
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef fanneke het volgende:
Het schema voor de Division Series 2006 is bekend:
De 3 wedstrijden van dinsdag 3 oktober komen iig LIVE op NASN![]()
![]()
Piazza had die foulball moeten vangen.Je moet Pujols geen tweede kans geven,cause he will make you payquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:04 schreef Guard het volgende:
Albert ramt hem weer het park uit....
Pujols was al op weg naar de dug-out, dus hij was van mening dat die ball catchable was...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Piazza had die foulball moeten vangen.Je moet Pujols geen tweede kans geven,cause he will make you pay![]()
Was overigens geen slimme pitch van Peavy
Was lastig met die Californische zon. En een catcher draagt natuurlijk geen zonnebril.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Pujols was al op weg naar de dug-out, dus hij was van mening dat die ball catchable was...
Begrijp me goed het gaat mij om de honkballer Jerek niet om de Yankees die inderdaad een poenerige indruk maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 05:36 schreef popolon het volgende:
Tigers.
Verloren maar toch niet slecht gedaan. Nou de volgende gewoon winnen van dit veredelde allstar team.
Oh dat moet je zelf weten hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:05 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp me goed het gaat mij om de honkballer Jerek niet om de Yankees die inderdaad een poenerige indruk maken.
Jerek Deterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:05 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp me goed het gaat mij om de honkballer Jerek niet om de Yankees die inderdaad een poenerige indruk maken.
Sweet. Veel plezier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik heb een kaartje voor vanmiddag![]()
Dus als je een kaaskop met een vintage "Twins 1987 World Series Champions" t-shirt in de cheap seats ziet zitten, dan ben ik dat![]()
Maar hopen dat Bonser een goede dag heeft![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 05:36 schreef popolon het volgende:
Tigers.
Verloren maar toch niet slecht gedaan. Nou de volgende gewoon winnen van dit veredelde allstar team.
quote:
mooie van de MLBquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat de Tigers de playoffs al halen, niemand had dat verwacht aan het begin van het seizoen.
Vorig jaar .438 en in 2003 zelfs .264.
Lucky bastard!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Dus als je een kaaskop met een vintage "Twins 1987 World Series Champions" t-shirt in de cheap seats ziet zitten, dan ben ik dat![]()
Morneau en Cuddyer zometeen, die 2 zullen weer wat moeten gaan raken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:33 schreef Playmaker het volgende:
Wat een domme domme play van Hunter!Twins hebben 'n wonder nodig om deze game te winnen![]()
LOL altijd leuk om jezelf terug te zien op tv, hem mijn eigen kop al een paar keer op NFL network gezien en op Fox (voordeel van NFLEurope, minder publiek dus meer kans op "airtime").quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Was niet in beeld, heb gekeken de hele match.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:50 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL altijd leuk om jezelf terug te zien op tv, hem mijn eigen kop al een paar keer op NFL network gezien en op Fox (voordeel van NFLEurope, minder publiek dus meer kans op "airtime").
Helaas schakel ik nu pas in op de game (top 9th) dus heb egenlijk niet gezien of je in beeld was..
Lo Duca zag die tweede geen eens aankomen, haha.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
What the fuck![]()
2 man van LAD op een toch wel double van Martin uit @home
Nu wel 1-0 btw.
Nee idd, was maar goed dat er iemand naar hem riep anders was die gast er zo langs gegledenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Lo Duca zag die tweede geen eens aankomen, haha.
Dik en dik verdiend,Dodgers hadden allang voor moeten staan namelijkquote:
Op internet wel lijtk me.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:43 schreef zjroentje het volgende:
Het zal toch ook wel gewoon op het MLB Channel komen?
en om 19.00 uur op NASN.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Op internet wel lijtk me.
Op tv wordt het uitgezonden op ESPN.
Veel beterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
en om 19.00 uur op NASN.
Cards@Padres om 22.00 uur op datzelfde NASN.
![]()
Moet bijv. lijken op een fastball maar is het niet, is juist veel langzmaer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:50 schreef zjroentje het volgende:
Wat is eigenlijk een change up pitch?
ESPN op TVUPlayer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar kijkt die kutlimbo?
I wish ...quote:
Goede tip!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
ESPN op TVUPlayer.
Zodadelijk Padres - Cardinals op ESPN2, en vannacht nog game 3 op FOX. Allemaal te zien via TVUplayer.![]()
Ach ik moet dat hele team niet, 't is die uitstraling, die arrogante walm die erom hangt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:29 schreef zjroentje het volgende:
Alleen maar omdat hij van Boston naar NY ging?
FOX.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt nu de Dodgers game ook op ESPN?
Picthen heb ik wel vertrouwen in, Tigers hebben prima cijfers wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:33 schreef Playmaker het volgende:
Wat zei ik Popo:tegen de rest van NY's pitching staff geef ik de Tigers goede kansen.Ik denk dat ze in de volgende 2 games tegen Randy Johnson en Jarret Wright óók goede kansen hebben.De Big Unit is niet al te best in Division Series.Moeten de Tigers zelf natuurlijk wel goed pitchen![]()
De druk is op NY,niemand verwacht dat Detroit deze series wint.Meeste gingen al uit van 'n sweep.Lekker spelen toch?
Ah, maar ook nog baseball op ESPN; ik moest natuurlijk even Cartoon Network checkenquote:
Misschien geeft je dit 'n beetje hoop,in ieder geval voor morgen:Randy Johnson in Division Series is 2-7,4.59 ERA.Morgen word héél belangrijk.Ik denk dat degene die morgen wint de series wint...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Picthen heb ik wel vertrouwen in, Tigers hebben prima cijfers wat dat betreft.
Maar goed, ik had die laatste vijf op rij verloren nog op m'n netvlies staan. Zo sluit je natuurlijk geen seizoen af, dat geeft niet echt hoop.
Maar goed, Detroit still alive and kicking.
Ga jij ook naar het stadion voor de game?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Picthen heb ik wel vertrouwen in, Tigers hebben prima cijfers wat dat betreft.
Maar goed, ik had die laatste vijf op rij verloren nog op m'n netvlies staan. Zo sluit je natuurlijk geen seizoen af, dat geeft niet echt hoop.
Maar goed, Detroit still alive and kicking.
Nee, ik hou niet echt zo van superdrukke stadions. En morgen is het echt een gekkenhuis in Detroit, hier hebben ze twintig jaar op gewacht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ga jij ook naar het stadion voor de game?
Ja mooi is dat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:51 schreef zjroentje het volgende:
Blijft er toch gaaf uit zien, een submarine.
Ongelofelijk knap dat die gasten nog zo hard kunnen gooien. Lijkt me echt niet gezond voor je arm.quote:
Ze pitchen dan ook niet elke dag of week.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap dat die gasten nog zo hard kunnen gooien. Lijkt me echt niet gezond voor je arm.
daar ziet het naar uit, helaas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef Playmaker het volgende:
De Padres kunnen tot morgenochtend spelen,die scoren toch niet![]()
op deze stream staan heel veel sportkanalen, heb gister zelfs de zenders van de soaps gevonden cbs ect. leuk joh, hier is dus een mlb kanaal maar ook een nbazender espn en espn 2, fox ect ectquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef zjroentje het volgende:
NFL - MLB - NHL - NBA
Helaas kan ik er bijna niks van zien.![]()
NBA-NFL-NHL-MLB, dat is mijn volgorde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef fanneke het volgende:
MLB-NHL-NBA, in deze volgorde.
Football kan mij totaal niet bekoren. Ik kijk eigenlijk alleen de Superbowl.
Daar heb ik gisteren ook via gekeken. Kende ik al.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
op deze stream staan heel veel sportkanalen, heb gister zelfs de zenders van de soaps gevonden cbs ect. leuk joh, hier is dus een mlb kanaal maar ook een nbazender espn en espn 2, fox ect ect
en nog veel meer http://www.download.com/TVU-Player/3000-2194_4-10549204.html
downloaden veel kijkplezier!
Heb het geprobeerd, ben zelfs eens naar een NFL en een CFL geweest, maar vind er gewoon niks aan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef popolon het volgende:
[..]
NBA-NFL-NHL-MLB, dat is mijn volgorde.
Kijken naar alleen de Superbowl werkt niet vind ik, dan zie je te weinig wedstrijden om het mooie van de NFL in te zien.
Relaxed!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
op deze stream staan heel veel sportkanalen, heb gister zelfs de zenders van de soaps gevonden cbs ect. leuk joh, hier is dus een mlb kanaal maar ook een nbazender espn en espn 2, fox ect ect
Sport moet je live kijken.quote:
MLB, dan NHL.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef maril het volgende:
FF of topic maar van welke sport houden jullie nou het meeste
van honkbal basketbal, ijshockey,of football
ik in iedergeval honkbal ,basketbal en ijshockey, football kan mij het minst bekoren.
Jij gaat Guard uitleggen waar je sport kan kijken en hoe je het moet doen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Sport moet je live kijken.![]()
(Nou, soms pauzeer ik het als er iemand belt ofzo, of als ik naar de plee moet.Handig zo'n DVR)
In Nederland kun je NASN ontvangen, dus daar kun je ook op kijken.
In ieder geval niet naderhand kijken met torrents.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:45 schreef popolon het volgende:
Jij gaat Guard uitleggen waar je sport kan kijken en hoe je het moet doen?
HIj kijkt zo'n beetje alles in de NFL en college football dus ik denk dat ie wel weet wat ie download.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:45 schreef maartena het volgende:
[..]
In ieder geval niet naderhand kijken met torrents.
Elke keer als ik "vertraagd" kijk hoor ik ergens anders de score al, en dan vind ik het niet meer leuk
Ja, natuurlijk zit ik ook zondag vanaf 19.00 naar NASN te kijken voor live football (morgen helaas geen college door de MLB play-offs ), maar helaas heeft NASN niet altijd de game die ik wil zien live....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Sport moet je live kijken.![]()
(Nou, soms pauzeer ik het als er iemand belt ofzo, of als ik naar de plee moet.Handig zo'n DVR)
In Nederland kun je NASN ontvangen, dus daar kun je ook op kijken.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij gaat Guard uitleggen waar je sport kan kijken en hoe je het moet doen?
Te duur voor je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Digitale TV zit er voorlopig niet in![]()
.
Nee, verre van! Die paar euro per maand heb ik er graag voor overquote:
ik zeg muchos gracias!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
NBA - NHL - MLB - NFL.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef maril het volgende:
FF of topic maar van welke sport houden jullie nou het meeste
van honkbal basketbal, ijshockey,of football
ik in iedergeval honkbal ,basketbal en ijshockey, football kan mij het minst bekoren.
nogmaalsquote:
Mijn god, dat kun je niet menen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:49 schreef Zwansen het volgende:
Hup Yankees!
Whehe. Ik ben voor de Giants, mag dat ook niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mijn god, dat kun je niet menen...![]()
Giants, mmmm dat kan. Alhoewel, daar speelt Bonds...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe. Ik ben voor de Giants, mag dat ook niet?
Maar die hebben het niet gered.
Ik hoop dat Bonds nog een jaar doorgaat en het record van Aaron verbreekt. Kan ik ook zeggen dat ik Bonds ooit live heb zien spelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Giants, mmmm dat kan. Alhoewel, daar speelt Bonds...![]()
![]()
Nou van wat ik heb gezien, lijkt het me dat de Yankees een pitchers probleem heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:16 schreef VinnieJones het volgende:
Yankees zullen nog wel gewoon doorgaan. Detroit will be pwned![]()
Is al het hele seizoen zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:23 schreef maril het volgende:
[..]
Nou van wat ik heb gezien, lijkt het me dat de Yankees een pitchers probleem heeft.
Hij zou kunnen denken aan Tom Stuifbergen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Is al het hele seizoen zo.
Misschien dat $teinbrenner nog $50 miljoen heeft liggen voor wat Cy Young winners.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |