Ja mooi is dat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:51 schreef zjroentje het volgende:
Blijft er toch gaaf uit zien, een submarine.
Ongelofelijk knap dat die gasten nog zo hard kunnen gooien. Lijkt me echt niet gezond voor je arm.quote:
Ze pitchen dan ook niet elke dag of week.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap dat die gasten nog zo hard kunnen gooien. Lijkt me echt niet gezond voor je arm.
daar ziet het naar uit, helaas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef Playmaker het volgende:
De Padres kunnen tot morgenochtend spelen,die scoren toch niet![]()
op deze stream staan heel veel sportkanalen, heb gister zelfs de zenders van de soaps gevonden cbs ect. leuk joh, hier is dus een mlb kanaal maar ook een nbazender espn en espn 2, fox ect ectquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef zjroentje het volgende:
NFL - MLB - NHL - NBA
Helaas kan ik er bijna niks van zien.![]()
NBA-NFL-NHL-MLB, dat is mijn volgorde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef fanneke het volgende:
MLB-NHL-NBA, in deze volgorde.
Football kan mij totaal niet bekoren. Ik kijk eigenlijk alleen de Superbowl.
Daar heb ik gisteren ook via gekeken. Kende ik al.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
op deze stream staan heel veel sportkanalen, heb gister zelfs de zenders van de soaps gevonden cbs ect. leuk joh, hier is dus een mlb kanaal maar ook een nbazender espn en espn 2, fox ect ect
en nog veel meer http://www.download.com/TVU-Player/3000-2194_4-10549204.html
downloaden veel kijkplezier!
Heb het geprobeerd, ben zelfs eens naar een NFL en een CFL geweest, maar vind er gewoon niks aan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef popolon het volgende:
[..]
NBA-NFL-NHL-MLB, dat is mijn volgorde.
Kijken naar alleen de Superbowl werkt niet vind ik, dan zie je te weinig wedstrijden om het mooie van de NFL in te zien.
Relaxed!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
op deze stream staan heel veel sportkanalen, heb gister zelfs de zenders van de soaps gevonden cbs ect. leuk joh, hier is dus een mlb kanaal maar ook een nbazender espn en espn 2, fox ect ect
en nog veel meer http://www.download.com/TVU-Player/3000-2194_4-10549204.html
downloaden veel kijkplezier!
Sport moet je live kijken.quote:
MLB, dan NHL.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef maril het volgende:
FF of topic maar van welke sport houden jullie nou het meeste
van honkbal basketbal, ijshockey,of football
ik in iedergeval honkbal ,basketbal en ijshockey, football kan mij het minst bekoren.
Jij gaat Guard uitleggen waar je sport kan kijken en hoe je het moet doen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Sport moet je live kijken.![]()
(Nou, soms pauzeer ik het als er iemand belt ofzo, of als ik naar de plee moet.Handig zo'n DVR)
In Nederland kun je NASN ontvangen, dus daar kun je ook op kijken.
In ieder geval niet naderhand kijken met torrents.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:45 schreef popolon het volgende:
Jij gaat Guard uitleggen waar je sport kan kijken en hoe je het moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |