Goede sfeer. Niet te vergelijken met voetbal.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gave foto's Butra.
Imposante stadions zijn het altijd. Vraag me wel eens af wat voor sfeer er nou hangt.
Wereld van verschil, alleen de competitie al: NFL seizoen is 16 wedstrijden, MLB 162.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach so.
Bij NFL is toch ook met de koelbox en het hele gezin naar het stadion?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 06:17 schreef popolon het volgende:
Put your hands up 4 Detroit.
What's next, the Oregan Obobabuma's?quote:
Van mij mogen ze vanaf nu alles verliezen hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef Playmaker het volgende:
De White Sox better start winning,anders is 't![]()
playoffs
![]()
Wie is er nou voor de Mets ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:29 schreef popolon het volgende:
Mets winnen de NL East, als eerste team in de playoffs.
Van mij mogen jullie (quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:39 schreef popolon het volgende:
en 7-1 Detroit tegen de White Sox in de 9e.
Dat hadden we wel even nodig.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:42 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie () ze sweepen
![]()
Tigers gaan vrijwel zeker naar de playoffs Popo.12 games left en 6 games voorsprong op Chicago.Ze spelen oa nog 6x tegen KC terwijl de Sox nog tegen de Twins moeten.Kan bijna niet meer misgaan.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:39 schreef popolon het volgende:
en 7-1 Detroit tegen de White Sox in de 9e.
Dat hadden we wel even nodig.
Ze hebben zelfs nog kans om 100 wedstrijden te winnen(ok,misschien ga ik nu wet té verquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:40 schreef popolon het volgende:
't Zou een prestatie van voormaat zijn. Dit is sinds de jaren '80 niet meer voorgekomen.
In de playoffs gebeuren soms rare dingen maar ik denk dat het dan toch snel afgelopen is, maar goed, dit zou al een overwinning zijn.
En volgens deze "experts" zijn spelers als Thome,Bonds en Hafner(hoe lang is 'ie niet al geblesseerd?) beter dan Jeter,Morneau,Dye,Reyes en Ortiz.Ze gaan toch ook uit van defensive performance?Waarom staan er dan alleen DH's op en geen enkele veldspeler uit de AL?Ach ja....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:12 schreef Jeroenus het volgende:
Voor de kortzichtige Howard-geilers, hij staat op plaats 8: http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/news/article.jsp?ymd=20060919&content_id=1670722&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb
A-Rod in Sports Illustrated.Hoezo eigendunk?quote:"Mussina doesn't get hammered at all," he said. "He's making a boatload of money. Giambi's making [$20.4 million], which is fine and dandy, but it seems those guys get a pass. When people write [bad things] about me, I don't know if it's [because] I'm good-looking, I'm biracial, I make the most money, I play on the most popular team...."
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
Maar goed, de CWS doen het nog slechter gelukkig.
Het magic number is nu 2 voor de Twins, dus het kan bijna niet misgaan. Je weet het echter nooit met Minnesota sports teamsquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:40 schreef Playmaker het volgende:
Nou Popolon en Plastic_Power,de playoffs zijn nu echt wel binnen.Grote vraag is alleen nog:who'll win the division?![]()
Hopelijk clinchen de Twins al voor de series tegen de White Sox. Moet kunnen met 4 games thuis tegen KCquote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef popolon het volgende:
Zowel Detroit, Minnesota als Chicago winnen vandaag.
Het blijft spannend in de AL Central.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 september 2006 23:59 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, de TIgers hebben de playoffs bereikt zie ik net.![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer na driehonderd jaar ofzo.
Ik heb niks gedaan hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |