Goede overwinning vd Tigers.White Sox moeten na deze series tegen de Twins,dus kunnen de Tigers uitlopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:42 schreef popolon het volgende:
Tigers op 2-0 in de series tegen de White Sox. Een mooie shutout: 4-0
Kenny Rogers nu met een ERA van 1.0 tegen de CWS dit seizoen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef VinnieJones het volgende:
Kansas City maakt ff 10 runs in de eerste inning tegen Cleveland.. verliezen ze nog met 15-13
![]()
![]()
vind je het gek met zo'n bullpen.. PUTZ is een BEEESTquote:Op maandag 28 augustus 2006 07:55 schreef Playmaker het volgende:
Marlins winnen hun 7th straight game.Slechts 3 games behind Cinci in the wildcard![]()
![]()
Als Loria nu nog durft om Girardi straks te ontslaan,dan mag hij van mij echt Florida verlaten.Iedereen had verwacht dat de Marlins minstens 100 wedstrijden zouden verliezen,met al hun rookies.Ik bedoel,4 rookies in je starting pitching!Girardi doet 't fantastisch!Heeft Loria niks anders te doen,bv. het zoeken naar een nieuw stadion of geld in de club steken![]()
![]()
![]()
By the way,Mariners pakken 5 uit 6 tegen Yanks en BoSox![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:55 schreef Playmaker het volgende:
By the way,Mariners pakken 5 uit 6 tegen Yanks en BoSox![]()
Idd een mooie mijlpaal.Alleen jammer dat de BoSox er weinig aan hebben.Ziet er naar uit dat ze alwéér gaan verliezen.Slechts 8 overwinningen in Augustus;de worst record in de Majors in Augustusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:14 schreef fanneke het volgende:
Vanavond was er de 3000e K voor Curt Schilling.
Hij is de 14e pitcher in de Major League geschiedenis die deze 'milestone' bereikt.
![]()
![]()
![]()
Opletten, Angels wonnen vandaag.quote:Op zondag 3 september 2006 06:50 schreef Vampier het volgende:
grmblz....
1-1 in de series dus.quote:Op zondag 3 september 2006 07:27 schreef popolon het volgende:
Opletten, Angels wonnen vandaag.
In de 10e inning 5 runs.
HIj is gewoon de MVP.Helaas voor Beltran en Pujols,maar wat hij doet is ongelooflijk.In zijn eerste full season in de Majors meer dan 50 HR's slaan en hij is pas 26quote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Playmaker het volgende:
Ryan Howard.Mijn MVP voor de National League.14 HR-41 RBI in Augustus![]()
Vandaag 3 HR's oftewel 52 HR's dit seizoen.M-V-P.![]()
![]()
MVP is niet puur gebaseerd op HR's. Hij kan alleen maar HR's slaan. Weinig doubles, nauwelijks stolen bases, gigantisch veel SO's, flink wat errors. Een walk-off HR is meer waard dan een solo HR om 14-1 op het bord te zettenquote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
HIj is gewoon de MVP.Helaas voor Beltran en Pujols,maar wat hij doet is ongelooflijk.In zijn eerste full season in de Majors meer dan 50 HR's slaan en hij is pas 26![]()
Als je nagaat:
Mickey Mantle sloeg nooit meer dan 54 HR in één seizoen
Griffey jr. sloeg nooit meer dan 56 HR in één seizoen
A-Rod sloeg nooit meer dan 57 HR's in een seizoen
Howard heeft nou al 52 HR en September is pas begonnen.Vooral knap als je ziet wie na hem slaan in de lineup![]()
2-1!quote:
Wat een argumenten!Hij mag dan wel veel SO's hebben,maar hij heeft wel 'n hogere batting avg en OBP dan Beltran.Hoe kan dat???Weinig doubles.Hmmmm.Waarom zou je in hemelsnaam doubles slaan als je HR's kunt slaan?Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 4 september 2006 18:07 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
MVP is niet puur gebaseerd op HR's. Hij kan alleen maar HR's slaan. Weinig doubles, nauwelijks stolen bases, gigantisch veel SO's, flink wat errors. Een walk-off HR is meer waard dan een solo HR om 14-1 op het bord te zetten
Maar goed, hij kan dus alleen maar HR's slaan en daardoor ook go-ahead RBI's. Je begint totaal niet over defense. Hij is gewoon puur een slugger. Bovendien speelt hij ook nog eens in een eerste klas hitters-park. MVP is meer dan HR's slaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Wat een argumenten!Hij mag dan wel veel SO's hebben,maar hij heeft wel 'n hogere batting avg en OBP dan Beltran.Hoe kan dat???Weinig doubles.Hmmmm.Waarom zou je in hemelsnaam doubles slaan als je HR's kunt slaan?Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan![]()
Je zou eens wat meer Phillies wedstrijden moeten kijken,dan zou je weten hoeveel go-ahead RBI's hij dit jaar heeft.Als hij hem niet wint,dan wint Pujols de MVP![]()
By the way:Howard slaat .343 sinds de AS-Break.Niet slecht voor iemand die volgens jou alleen maar HRs kan slaan![]()
Jij bent gewoon aan 't zoeken.Kijk eens naar zijn numbers on the road.Heb je die HR's gezien die hij in Washington sloeg,toch niet de makkelijkste ballparkquote:Op woensdag 6 september 2006 06:47 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Maar goed, hij kan dus alleen maar HR's slaan en daardoor ook go-ahead RBI's. Je begint totaal niet over defense. Hij is gewoon puur een slugger. Bovendien speelt hij ook nog eens in een eerste klas hitters-park. MVP is meer dan HR's slaan.
Jij bent inderdaad aan 't zoeken.Maar ik zal je ff helpen.De cijfers van Howard dit jaar:quote:Op woensdag 6 september 2006 06:47 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Maar goed, hij kan dus alleen maar HR's slaan en daardoor ook go-ahead RBI's. Je begint totaal niet over defense. Hij is gewoon puur een slugger. Bovendien speelt hij ook nog eens in een eerste klas hitters-park. MVP is meer dan HR's slaan.
Goh, en wat is er mis mee dat ik zijn hitting en fielding stats even doorlees? Denk je dat de figuren bij MLB dat niet doet wanneer de genomineerden bekend gemaakt wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad aan 't zoeken.Maar ik zal je ff helpen.De cijfers van Howard dit jaar:
Thuis: .310-28 HR-70 RBI
Uit: .308-25 HR- 64 RBI
Wow,wat een verschil!Weet je wat beschamend is,de cijfers van Beltran in Shea: .225-15 HR-37 RBI.Indrukwekkend zeg.Howard slaat .364-6 HR-17 RBI in slechts 33 at-bats in Shea.Begin dus alsjeblieft niet over "hij speelt in een hitters-park".Hij is misschien wel een slugger,kan kloppen,maar hij slaat wel meer dan .300.Niet slecht voor een slugger.Is volgens mij zelfs hoger dan Beltran![]()
Enig punt waar je gelijk in hebt is zijn defense.Maar als je nagaat zijn zijn cijfers nog altijd beter dan ene mr.Wright,die 3de honk speelt bij de Mets en wiens naam ook bij de MVP's word genoemd![]()
De MVP gaat gewoon tussen Howard en Pujols.Pujols is gewoon weer ouderwets sterk dit jaar![]()
Ik ga hier niet meer op reageren,ben nog te veel aan 't nagenieten van de no-hitterquote:Op donderdag 7 september 2006 17:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Goh, en wat is er mis mee dat ik zijn hitting en fielding stats even doorlees? Denk je dat de figuren bij MLB dat niet doet wanneer de genomineerden bekend gemaakt worden![]()
Goh, zit ik Beltran te promoten als MVP kandidaat??? Zit dan ook niet voortdurend alles met hem te vergelijken. Roep ik dat Wright hem moet winnen? Exact, dat doe ik net als bij Beltran niet.![]()
Lekker blindelings geilen op Howard omdat hij in HR en RBI bovenaan staat. Altijd lastig om verder dan je neus lang is te kijken.
Zeg dan eens wie jij de MVP vind?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Goh, en wat is er mis mee dat ik zijn hitting en fielding stats even doorlees? Denk je dat de figuren bij MLB dat niet doet wanneer de genomineerden bekend gemaakt worden![]()
Goh, zit ik Beltran te promoten als MVP kandidaat??? Zit dan ook niet voortdurend alles met hem te vergelijken. Roep ik dat Wright hem moet winnen? Exact, dat doe ik net als bij Beltran niet.![]()
Lekker blindelings geilen op Howard omdat hij in HR en RBI bovenaan staat. Altijd lastig om verder dan je neus lang is te kijken.
Hehe, dat was nogal een rel hier in Minnesotaquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:13 schreef Sambal_HOT het volgende:
Bert Blyleven op zijn best!
http://www.break.com/index/bert_blyleven_swears_on_live_tv.html
Nederlands trots?
http://www.bertblyleven.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |