ESPN op TVUPlayer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar kijkt die kutlimbo?
I wish ...quote:
Goede tip!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
ESPN op TVUPlayer.
Zodadelijk Padres - Cardinals op ESPN2, en vannacht nog game 3 op FOX. Allemaal te zien via TVUplayer.![]()
Ach ik moet dat hele team niet, 't is die uitstraling, die arrogante walm die erom hangt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:29 schreef zjroentje het volgende:
Alleen maar omdat hij van Boston naar NY ging?
FOX.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt nu de Dodgers game ook op ESPN?
Picthen heb ik wel vertrouwen in, Tigers hebben prima cijfers wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:33 schreef Playmaker het volgende:
Wat zei ik Popo:tegen de rest van NY's pitching staff geef ik de Tigers goede kansen.Ik denk dat ze in de volgende 2 games tegen Randy Johnson en Jarret Wright ķķk goede kansen hebben.De Big Unit is niet al te best in Division Series.Moeten de Tigers zelf natuurlijk wel goed pitchen![]()
De druk is op NY,niemand verwacht dat Detroit deze series wint.Meeste gingen al uit van 'n sweep.Lekker spelen toch?
Ah, maar ook nog baseball op ESPN; ik moest natuurlijk even Cartoon Network checkenquote:
Misschien geeft je dit 'n beetje hoop,in ieder geval voor morgen:Randy Johnson in Division Series is 2-7,4.59 ERA.Morgen word héél belangrijk.Ik denk dat degene die morgen wint de series wint...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Picthen heb ik wel vertrouwen in, Tigers hebben prima cijfers wat dat betreft.
Maar goed, ik had die laatste vijf op rij verloren nog op m'n netvlies staan. Zo sluit je natuurlijk geen seizoen af, dat geeft niet echt hoop.
Maar goed, Detroit still alive and kicking.
Ga jij ook naar het stadion voor de game?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Picthen heb ik wel vertrouwen in, Tigers hebben prima cijfers wat dat betreft.
Maar goed, ik had die laatste vijf op rij verloren nog op m'n netvlies staan. Zo sluit je natuurlijk geen seizoen af, dat geeft niet echt hoop.
Maar goed, Detroit still alive and kicking.
Nee, ik hou niet echt zo van superdrukke stadions. En morgen is het echt een gekkenhuis in Detroit, hier hebben ze twintig jaar op gewacht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ga jij ook naar het stadion voor de game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |