Wat een klotetijden die eerste 2 Twins gamesquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef fanneke het volgende:
Het schema voor de Division Series 2006 is bekend:
A M E R I C A N L E A G U E
Series begins Tuesday
Game 1 OAK @ MIN Tue Oct. 3 1 pm
Game 2 OAK @ MIN Wed Oct. 4 1 pm
Game 3 MIN @ OAK Fri Oct. 6 4 pm
Game 4* MIN @ OAK Sat Oct. 7 TBD
Game 5* OAK @ MIN Sun Oct. 8 TBD
* - if necessary
ALL TIMES Eastern Time
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef fanneke het volgende:
Het schema voor de Division Series 2006 is bekend:
De 3 wedstrijden van dinsdag 3 oktober komen iig LIVE op NASN![]()
![]()
Piazza had die foulball moeten vangen.Je moet Pujols geen tweede kans geven,cause he will make you payquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:04 schreef Guard het volgende:
Albert ramt hem weer het park uit....
Pujols was al op weg naar de dug-out, dus hij was van mening dat die ball catchable was...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Piazza had die foulball moeten vangen.Je moet Pujols geen tweede kans geven,cause he will make you pay![]()
Was overigens geen slimme pitch van Peavy
Was lastig met die Californische zon. En een catcher draagt natuurlijk geen zonnebril.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Pujols was al op weg naar de dug-out, dus hij was van mening dat die ball catchable was...
Begrijp me goed het gaat mij om de honkballer Jerek niet om de Yankees die inderdaad een poenerige indruk maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 05:36 schreef popolon het volgende:
Tigers.
Verloren maar toch niet slecht gedaan. Nou de volgende gewoon winnen van dit veredelde allstar team.
Oh dat moet je zelf weten hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:05 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp me goed het gaat mij om de honkballer Jerek niet om de Yankees die inderdaad een poenerige indruk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |