Je snapt er ook niks van, die Amerikaanse versieringen ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef zjroentje het volgende:
Kijk die gast geen vin verroeren.
Waar was dit?
Aan de beker te zien was het bij een Texas Rangers wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef zjroentje het volgende:
Kijk die gast geen vin verroeren.
Waar was dit?
En dat in een week tijd, onwerkelijk bijna.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef fanneke het volgende:
De Cards maken het wel spannend in de NL Central. 7 verliespartijen op een rij. De Astros winnen op hun beurt 7 op een rij.
Voorsprong op de Astros is nog 1.5 game. Op de Reds 2.5.
Detroit heeft gewonnen van de Twins (onderlinge resultaat over het seizoen) dus dan wordt Detroit eerste.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:52 schreef Plastic_Power het volgende:
Tigers en Twins staan nu gelijk in de division. Tigers lijken met KC een gemakkelijker programma voor de boeg te hebben, maar het kan nog spannend worden. Hoe zit het eigenlijk als ze gelijk eindigen?![]()
Mmm, ik weet het niet. Santana pitcht niet meer dit weekend en de White Sox zijn aanmerkelijk beter dan de Royals, dus Detroit moet het wel heel gek maken willen de Twins de divisie nog pakken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Detroit heeft gewonnen van de Twins (onderlinge resultaat over het seizoen) dus dan wordt Detroit eerste.
Maar ik denk dat Detroit 't weggeeft, de Twins zijn red hot de laatste maanden en de Tigers niet.
Ik zou ook liever tegen de Royals spelen dan tegen de White Soxquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Mmm, ik weet het niet. Santana pitcht niet meer dit weekend en de White Sox zijn aanmerkelijk beter dan de Royals, dus Detroit moet het wel heel gek maken willen de Twins de divisie nog pakken.
Twins staan vandaag na 5 innings al met 5-0 achter tegen de White Sox.De White Sox spelen vandaag zelfs zonder hun beste spelersquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:29 schreef Playmaker het volgende:
Twins verliezen,dus de Tigers kunnen vanavond de AL Central clinchen.Kunnen beide teams morgen hun spelers wat rust geven.
Wat een klotetijden die eerste 2 Twins gamesquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef fanneke het volgende:
Het schema voor de Division Series 2006 is bekend:
A M E R I C A N L E A G U E
Series begins Tuesday
Game 1 OAK @ MIN Tue Oct. 3 1 pm
Game 2 OAK @ MIN Wed Oct. 4 1 pm
Game 3 MIN @ OAK Fri Oct. 6 4 pm
Game 4* MIN @ OAK Sat Oct. 7 TBD
Game 5* OAK @ MIN Sun Oct. 8 TBD
* - if necessary
ALL TIMES Eastern Time
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef fanneke het volgende:
Het schema voor de Division Series 2006 is bekend:
De 3 wedstrijden van dinsdag 3 oktober komen iig LIVE op NASN![]()
![]()
Piazza had die foulball moeten vangen.Je moet Pujols geen tweede kans geven,cause he will make you payquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:04 schreef Guard het volgende:
Albert ramt hem weer het park uit....
Pujols was al op weg naar de dug-out, dus hij was van mening dat die ball catchable was...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Piazza had die foulball moeten vangen.Je moet Pujols geen tweede kans geven,cause he will make you pay![]()
Was overigens geen slimme pitch van Peavy
Was lastig met die Californische zon. En een catcher draagt natuurlijk geen zonnebril.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Pujols was al op weg naar de dug-out, dus hij was van mening dat die ball catchable was...
Begrijp me goed het gaat mij om de honkballer Jerek niet om de Yankees die inderdaad een poenerige indruk maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 05:36 schreef popolon het volgende:
Tigers.
Verloren maar toch niet slecht gedaan. Nou de volgende gewoon winnen van dit veredelde allstar team.
Oh dat moet je zelf weten hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:05 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp me goed het gaat mij om de honkballer Jerek niet om de Yankees die inderdaad een poenerige indruk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |