Ik denk dat mensen geïntimideerd zijn door haar psycho dominante gedrag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Flujas het volgende:
waarom heeft niemand het lef om Janine eens goed de waarheid te vertellen?
Jawel hoor... want zodra ze hier komt zal iedereen haar opeens adoreren en is ze de held.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, dan kun je 'r helemaal opvegen... Dat trekt ze niet.![]()
Heb wel een paar keer gelezen dat ze ook omgebouwd is...quote:
True.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Jawel hoor... want zodra ze hier komt zal iedereen haar opeens adoreren en is ze de held.
Tijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen geïntimideerd zijn door haar psycho dominante gedrag.
Maar het komt nog wel, let maar op. Op een gegeven moment explodeert er wel iemand tegen haar.![]()
Dan moet ze even alle topics van voor haar eventuele komst lezen. Dat is niet goed voor haar ego.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor... want zodra ze hier komt zal iedereen haar opeens adoreren en is ze de held.
Fijn dat je daar mijn cap voor gebruiktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Groeten uit de rimboe.
dit is wel het juiste moment he. Ik bedoel ze kan er niet tegen als er achter haar rug gelult wordt, ik ben wel benieuwd of ze er wel tegen kan als iemand haar in haar gezicht zijn of haar eerlijke mening geeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen geïntimideerd zijn door haar psycho dominante gedrag.
Maar het komt nog wel, let maar op. Op een gegeven moment explodeert er wel iemand tegen haar.![]()
ik lig helemaal plat hier hahahaquote:Groeten uit de rimboe.
Ze hoeven het eik ook niet te zeggen.. das toch logischquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijn gaat Janine nomineren, zegt hij in bad. Marcia waarschuwt hem dat hij het niet mag zeggen.
Heeft LS het nummer al danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook wat er soms door mijn hoofd speelt, zal Janine 1 vd 2 mollen zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef Jammie het volgende:
Of het is allemaal gespeeld. Janine is één van de twee...
Ik denk niet dat het gespeeld is, dan moet ze een verdomd goede actrice zijn, lijkt me moeilijker dan je zou denken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef Snoet123 het volgende:
Dat is ook wat er soms door mij hoofd speelt, dat ze een mol is
oehoe ik sta te trillen. ga je ook exploderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fijn dat je daar mijn cap voor gebruiktIk ben klaar met jou.
Volgens mij is ze niet zo vergevingsgezind als Tanja neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet ze even alle topics van voor haar eventuele komst lezen. Dat is niet goed voor haar ego.
Komt er allemaal in éen keer uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef Wishjuh het volgende:
Heerlijk hoe ze nu allemaal afgeven op Sjaan
Ik was net een foutje eruit aan het halenquote:
als ze echt een actrice zou zijn dan nomineer ik haar bij deze voor een Oscarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dat is ook wat er soms door mijn hoofd speelt, zal Janine 1 vd 2 mollen zijn?
Zit er dik in vrees ik. En anders wordt het matten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vrees dat Janine zo geen blijvertje is, ook al gezien haar niet kunnen blowen (om de emoties te verdoven).
Ik zou het jammer vinden als ze een vrijwillige exit doet.
En Chantal, maar die mag dan niet roken. Alleen pleisters.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zou het geweldig geweest zijn wanneer Diane, Kelly, Tanja en Janine in 1 BB huis hadden gezeten.
En Ruud om ff te knuffelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zou het geweldig geweest zijn wanneer Diane, Kelly, Tanja en Janine in 1 BB huis hadden gezeten.
Ja want ik denk niet dat Nederland haar eruit stemt... ze zorgt echt voor veel irritaties en ruzies.. en dat scoort!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vrees dat Janine zo geen blijvertje is, ook al gezien haar niet kunnen blowen (om de emoties te verdoven).
Ik zou het jammer vinden als ze een vrijwillige exit doet.
De vla moest voor 12 uur op zijn (opdracht van BB), Janine had haar vla te lang bewaardquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan iemand even snel even utileggen wat er met de vla gebeurde?
Ze heeft een prachtig lichaam vind ik, alleen dat koppie laat me steeds denken aan Klaas Jan Huntelaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind alleen Micheline d'r tieten mooi, vind het een beetje een suf chickie.
Nou.. eik niet zoveel, maar Janine maakt er een hoop heisa over en nou is iedereen boosquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan iemand even snel even utileggen wat er met de vla gebeurde?
Ze heeft inderdaad hilarisch leuke enige schattige tietenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind alleen Micheline d'r tieten mooi, vind het een beetje een suf chickie.
NL stemt altijd voor de leukste bewoners. Irritante, zeer storende bewoners vliegen er altijd heel snel uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:59 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja want ik denk niet dat Nederland haar eruit stemt... ze zorgt echt voor veel irritaties en ruzies.. en dat scoort!
Behalve Etienne die wordt bij elke groep genegeerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Is de groep nu verdeeld in tweeën? De ene groep lult met Janine mee... de andere groep stopt haar het liefst nu nog ander de grond.
Groepje Micheline zijn de verliezers, vrees ik. Veel te braaf en soft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Is de groep nu verdeeld in tweeën? De ene groep lult met Janine mee... de andere groep stopt haar het liefst nu nog ander de grond.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nou.. eik niet zoveel, maar Janine maakt er een hoop heisa over en nou is iedereen boos![]()
Jawel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:02 schreef Hertenkamp het volgende:
Vindt nou NIEMAND Marcel verdacht? Die blikken naar Milica!
Ik ook....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
LOL ik word hier echt te melig van haha
Pffff je zal er maar mee opgesloten zitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:03 schreef Jammie het volgende:
Haha nou gaat het weer over Janine's konijnenbontschoenen.
Das toch meestal na je 60ste?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
hahah Hilde word niet meer ongesteld...wat een openboek:) of doos.
Typisch borderlinequote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:04 schreef Flujas het volgende:
zo raar he, het ene moment is Janine helemaal hyper en 3 seconde later zingt ze heel vrolijk over klein konijntje
er zijn boeken die gesloten mogen blijven ....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
hahah Hilde word niet meer ongesteld...wat een openboek:) of doos.
Ook iemand die zichzelf is kan een ontzettende klootzak zijn.... en dat is het gevalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Janine is denk ik wel het meest zichzelf. Als ik pissig zou zijn in het huis zou ik wel beter nadenken omdat heel Nederland dan voor je is (als je pissig bent op de juiste persoon) of tegen je is..maar het intereseert Janine echt geen fuck. Dat vind ik wel leuk.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Marlies is zooo sexy. DAMN. Hoe ze praat, beetje sloom.
Volgens mij gebruikt ze normaal wel meer dan alleen een joint.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:04 schreef Flujas het volgende:
zo raar he, het ene moment is Janine helemaal hyper en 3 seconde later zingt ze heel vrolijk over klein konijntje
Wat zou jij doen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Die Marcel zit erg veel aan Milica trouwens.
Goed standpuntquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Janine is denk ik wel het meest zichzelf. Als ik pissig zou zijn in het huis zou ik wel beter nadenken omdat heel Nederland dan voor je is (als je pissig bent op de juiste persoon) of tegen je is..maar het intereseert Janine echt geen fuck. Dat vind ik wel leuk.
Net ff overgeschakeld, en ik vind dat ze dan precies klinkt als Lieske.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Micheline is een schatje, maar ik word zo moe van die toon waarop ze praat zodra ze moe is...
Weet wel zeker dat men die er in wil houden....gebeurt er tenminste wat,niemand wil die saaiheid van bijvoorbeeld Marliesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
NL stemt altijd voor de leukste bewoners. Irritante, zeer storende bewoners vliegen er altijd heel snel uit.
Kunnen haar tieten dan ook praten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Net ff overgeschakeld, en ik vind dat ze dan precies klinkt als Lieske.
heheheh heb ik tenmisnte iets om hem de rest van z'n leven mee te narrenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar zijn de zusjes en Semith?
Ik wou het net typenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Net ff overgeschakeld, en ik vind dat ze dan precies klinkt als Lieske.
Ik zou niet de illusie hebben een kans te makenquote:
Op een andere stream overschakelen, die heerlijke zwoele stem van Marlies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:10 schreef Scrupules het volgende:
ik kap ermee, ik vrees dat ik die stem van janine niet meer uit mn hoofd krijg vanacht
het zijn 2 verschillende dingen he? Wie wil je in BB houden en wie zou je op je verjaardag uitnodigen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:08 schreef riri het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat men die er in wil houden....gebeurt er tenminste wat,niemand wil die saaiheid van bijvoorbeeld Marlies
Dat kijk ik ook altijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben ook nog De Villa aan het kijken op Veronica
Milica is het aas en Hilde maakt het af.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Milica en Marcel blijven saampjes over
Ja "per ongeluk"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Monique heeft per ongeluk haar tampon in de wc laten vallen
"die 2 stuks mini"
Scan, ik had beter van je verwacht.quote:
ja ...weet je....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:23 schreef Snoet123 het volgende:
pfff wat een domme bimbo's zijn het toch...![]()
Zit wat in. Ik kijk nog liever naar Hilde dan naar deze tante.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scan, ik had beter van je verwacht.
Je had ze kunnen beschermen![]()
Die ranzige sex zit er ook niet meer in neem ik aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in. Ik kijk nog liever naar Hilde dan naar deze tante.
Ja die tieten zijn in ieder geval groter (staan doen ze niet meer, leeftijd doet ook wat)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik kijk nog liever naar Hilde dan naar deze tante.
Ze moeten met het huidige rantsoen tot of tm donderdag doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:26 schreef Snoet123 het volgende:
Waar haalt ze (sabrina) de "wijsheid" vandaan dat ze morgen nieuwe boodschappen gaan krijgen?? De week is toch nog niet om
Ik kan er nog steeds niet bij dat Etiënne steeds een diadeem draagt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef farceman het volgende:
Doe kampsjaak van een plofkop heeft ook echt niks nuttigs te melden
Ze lijkt hier wel op Paul de Leeuw met pruikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:29 schreef henk.jansen het volgende:
Ze is in ieder geval wakker en gezellig
[afbeelding]
Nee ze is alleen maar vies van haar eigen tampon.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, ze heeft iig geen moeite meer over haar vrouwelijkheid te praten
Ik denk dat jullie meer drank op hebben dan de bewoners, of het wordt te laat en moeten jullie gaan slapen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
vorige keer leek ze op annie de rooij
mij is het toen ik 14 was ook geleerd gewoon door de wc tegenwoordig maakt men er zo een heisa van..maar misschien toch terechtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:37 schreef leo41 het volgende:
Het zijn echt wel heerlijke meiden.
Vooral hoe ze nu los komen van heel deftig naar steeds een beetje losser op de tong.
Ik luister liever naar hun als naar die sjaan.
En volgens mij mogen tampons gewoon in de wc alhoewel ik ze zelf nooit heb gebruikt.
sommige meiden zijn wat mij betreft wat te los op de tong, het zal je vriendin maar wezen denk ik dan..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:37 schreef leo41 het volgende:
Het zijn echt wel heerlijke meiden.
Vooral hoe ze nu los komen van heel deftig naar steeds een beetje losser op de tong.
Ik luister liever naar hun als naar die sjaan.
En volgens mij mogen tampons gewoon in de wc alhoewel ik ze zelf nooit heb gebruikt.
Op welke zender kijk jij naar Eddy ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:36 schreef Hertenkamp het volgende:
Ach Eddy Zoey met Carrie in bad
Denk er eens aan dat als je tampon bij de waterzuivering aan komt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mij is het toen ik 14 was ook geleerd gewoon door de wc tegenwoordig maakt men er zo een heisa van..maar misschien toch terecht
Ho ho het is Etienne niet hé...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Tattoo boy in bad. Ik dacht even dat dat een SS teken is op zijn arm.
[afbeelding]
Ik ben ooit eens op de waterzuivering geweest. Nou wat je daar allemaal in die bakken ziet drijven. Dan vraag je je af hoe mensen zoiets in de wc kunnen gooien. Aanstekers, condooms, flesjes, tampons en vele andere dingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mij is het toen ik 14 was ook geleerd gewoon door de wc tegenwoordig maakt men er zo een heisa van..maar misschien toch terecht
ik zeg wat me geleerd is he dus dat ik begrijp dat hun het doen, als je wat ouder word en over dingen na gaat denken valt het kwartje wel dat het misschien niet zo slim idee isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Denk er eens aan dat als je tampon bij de waterzuivering aan komt.
Chantal gna gna uit bb5 en Janine ook wel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:48 schreef Rica het volgende:
Tijn en Marlies zou wel een leuk stelletje zijn
Is meer dat de fabrikant van de OB Kutpuggen (die hier misschien meeleest, of een medewerker)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zeg wat me geleerd is he dus dat ik begrijp dat hun het doen, als je wat ouder word en over dingen na gaat denken valt het kwartje wel dat het misschien niet zo slim idee is
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:54 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb al een wegwerpzak gevonden
[afbeelding]
Blijft ie dan wel 'lekker' zitten "quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is meer dat de fabrikant van de OB Kutpuggen (die hier misschien meeleest, of een medewerker)
Lever er een wegwerpzakje bij
Als je je adem inhoud wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijft ie dan wel 'lekker' zitten "
Semi-(intellectueel) zegt ook soms wel zinnige dingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Micheline, Semih en Marcia bepraten de zaak nog even. Marcia lult best wel verstandig.
Dat was al wel bekend (vind ik tenminste). Marcia had ik nog niet veel horen zeggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Semi-(intellectueel) zegt ook soms wel zinnige dingen.
ff switchen maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:01 schreef Rica het volgende:
Ik zie Janine met tranen en bewegende armen vol in beeld, stond gelukkig nog op mute.
En ik Tijn en Marlies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik wil Micheline in de badkamer zien
ben ik bijna van overtuigdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Egbert denkt "jeetje hoe pak ik dit aan..dit is een bijzonder geval?"
ik denk dat Janine annorexia heeft..serieus
Je zou het bijna gaan denken. Zo erg kan toch geen mens wezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Haha, ik dacht dat Sjaan gewoon hier op Fok! verzonnen was
maar zij denken dat het om iets groters gaat over de mogenlijkheid meer bestellen volgende weekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Hebben die lui nou niet door dat het maar om een bakkie VLA gaat![]()
![]()
![]()
Ik bedoel, GET OVER IT
hebben ze juist erg door omdat de opdracht mislukt is door die mutsss volgens mij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Hebben die lui nou niet door dat het maar om een bakkie VLA gaat![]()
![]()
![]()
Ik bedoel, GET OVER IT
quote:
Nee, de bewoners noemen haar ook Sjaan. Daar doelde ik opquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken. Zo erg kan toch geen mens wezen
Ik ook welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:07 schreef BB-King het volgende:
Semih en M&M zien het wel zitten tussen Tijn en Marlies.
Het is BB, geen opvanghuis.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Janine..jah ze is raar, maar ze heeft ook heeeeeeeeel wat problemen
dat snap ik helemaal schatje, mijn ouders lieverdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:12 schreef LoveProfusion het volgende:
lol daarom schatje ik zeg schatje lieverd schatje
Net zat zijn pa er nog achter aan....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:13 schreef ThaSandman het volgende:
Die Etienne zit die Milica te aaien.
maar schatje mijn moeder de lieverd, zeg ik schatje dat schatje van mijn ouders, ik hou van blanke mannen lieverd, tja schatjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
dat snap ik helemaal schatje, mijn ouders lieverd
Like father like son, vage threesom kan dat worden,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Net zat zijn pa er nog achter aan....![]()
Ze is volgens mij zo mager omdat ze verschrikkelijk hyper is. Ik heb haar nog geen seconde rustig gezien. Alles aan haar beweegt voortdurend, meestal in combinatie met dr mond. En het zou me niks verbazen dat ze nogal veel drugs gebruikt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:12 schreef avonne het volgende:
Janine is een hysterisch wijf, true.
Maar gezien haar lichaam zou het mij niet verwonderen als ze een relatief kleine maag heeft en gewend is meerdere keren per dag kleine beetjes te eten.
Dus dat ze gewoon niet alles in 3 maaltijden in haar maag kan proppen.
Vandaar dus dat ze vaak klaagt over honger (tussen de maaltijden door) maar tijdens de maaltijd haar deel niet kwijt kan.
Lijkt me eigenlijk zo logisch, maar dan zou ze het toch zelf ook moeten weten.
Wat een dom pik-achterna-lopend pubertje is het toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:13 schreef ThaSandman het volgende:
Die Etienne zit die Milica te aaien. Zou hij al weten dat ze net met zijn pa heeft gedouched.
Het is ook zijn werk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel goed van Egbert..ook al is het een sneaky asshole
Zou hij dan zijn eigen zoon nomineren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:18 schreef ted142 het volgende:
Pa dankt alleen maar, " waar om heb ik dat ***jong nu weer hier naar toe meegenomen.
Blijf met je poten van mijn wijf af"
Die E10 toch,..
quote:
Op zoute met dat jongquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:19 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Zou hij dan zijn eigen zoon nomineren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |