God mag weten waaromquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje type Andries zegmaar... alleen had die iets meer succes
Dat was een mooi beeld iddquote:
hmmm dankzij deze foto hier nu welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig is de vrolijkheid nog niet geheel verdwenen in het huis
[afbeelding]
Nou daar is heel veel voor nodig... dat heeft ie nog niet bereikt bij mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:57 schreef Provenio het volgende:
Ik erger me meer aan E10 dan aan janine!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
ik niet zeggen dat ik daar echt heel erg vrolijk van wordquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
jawel ivm de opdracht. Ze moesten alles opeten voor middennacht tocht?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:02 schreef Apache4U het volgende:
shit..geven ze alweer de tijd door.. dat zouden ze niet moeten doen.
Zo dom zijn zelfs de blondjes niets volgens mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:00 schreef GJVH het volgende:
In het kader van de domme opmerkingen een gesprek tussen Hilde en Janine....
Hilde: ik wil dat je binnen 30 minuten je eten verder opeet
Janine: Maar we hebben geen klok, dus ik weet niet wanneer het 30 minuten is.
Janine: Oh, ik tel wel tot 30, dan weet ik het.
Janine: Oh nee, wat dom. Dat klopt niet... Ik tel wel tot 300!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:02 schreef Remzz het volgende:
Zus 1:"Zit ik op het toilet wil die drol niet uit mijn reet"
Zus 2"Jaaaaaah exact hetzelfde!!"
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:00 schreef GJVH het volgende:
In het kader van de domme opmerkingen een gesprek tussen Hilde en Janine....
Hilde: ik wil dat je binnen 30 minuten je eten verder opeet
Janine: Maar we hebben geen klok, dus ik weet niet wanneer het 30 minuten is.
Janine: Oh, ik tel wel tot 30, dan weet ik het.
Janine: Oh nee, wat dom. Dat klopt niet... Ik tel wel tot 300!
Dan gun ik hem wel enig succesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, als de rest niet lukt, dan Hilde maar.
[afbeelding]
En Hilde is er denk ik wel voor in. Ja hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, als de rest niet lukt, dan Hilde maar.
[afbeelding]
tis toch al te laat..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef avonne het volgende:
Waarom werken Egbert, Marcia en Micheline niet even mee met dat opeten?
In het BB huis.... Iedereen.... al 5!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef buyukAbi het volgende:
waar ruzie? wie ruzie? hoeveel dooien?
hmzzzzzzzzzz betekend de komende dagen weer geen drank ofzo?quote:
Hoho... tis geen SC hier... zwaaien doe je maar ergens anderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmzzzzzzzzzz betekend de komende dagen weer geen drank ofzo?
Hmzzzzzzzz ik ga slapen, ik lees de rest morgen wel!
Doei doei... diehardstreamers![]()
Ik heb in een of andere thread hier op fok gelezen dat dat niet erg ver van de waarheid is ..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op één of andere hoerenmadam!![]()
je hebt de hele dag niks te doen. Vragen mensen of je even wilt helpen, en dan blijf je op je reet zitten.quote:
haha ik was precies hetzelfde plaatje aan het zoeken :pquote:
Ik ook, daarom legde ik die link ook. Nogal typerende houding van Hil!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:08 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ik heb in een of andere thread hier op fok gelezen dat dat niet erg ver van de waarheid is ..
Sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt de hele dag niks te doen. Vragen mensen of je even wilt helpen, en dan blijf je op je reet zitten.
Dat snap ik ook nooit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt de hele dag niks te doen. Vragen mensen of je even wilt helpen, en dan blijf je op je reet zitten.
'quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:12 schreef Apache4U het volgende:
volgens mij wordt het zo weer huilen geblazen....
YESquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:14 schreef Remzz het volgende:
Er hangt een soort van spanning in het huis
Ik dacht dat ze het over Hilde had (haar moeder).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:15 schreef Remzz het volgende:
Milica die zegt: "Waarom gaat ze erachteraan?"
Geen idee over wie en tegen wie ze het heeft trouewens.
Over Hilde die weer naar Monique toe rent....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:15 schreef Remzz het volgende:
Milica die zegt: "Waarom gaat ze erachteraan?"
Geen idee over wie en tegen wie ze het heeft trouewens.
Ah okee is me ontgaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Over Hilde die weer naar Monique toe rent....
Ze weten ongeveer hoe laat het is want om middernacht werd de tijd doorgegevenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:16 schreef Scope het volgende:
Hoe laat denken ze intussen dat het is, als je je bedenkt dat toen ze om 12 uur hun nest uitkwamen het ovenklokje 8 uur aangaf.
jij hoeft geen sorry te zeggen, schatjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:10 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Sorryik denk dat zij zo denken.. niet ik
Tussen Rik en ?Sjaan? Hij krijgt er een dikke kut vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:14 schreef Remzz het volgende:
Er hangt een soort van spanning in het huis
Oew... gesmokkeld vanuit Belgie?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:17 schreef Flujas het volgende:
[..]
Janine heeft helemaal geen lontje alsje het mij vraagt
strijk(st)erquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:19 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Oew... gesmokkeld vanuit Belgie?
*streams gaan hier meteen aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:20 schreef Keano het volgende:
godver zeg die Etienne loopt nu echt de irritatiegraad van Sjaan te benaderen, wat een zwetslul
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:20 schreef Scope het volgende:
Ik erger me kapot aan die ene blonde (Sabrina?) Het is een kruising tussen Natalie en die hele trieste uit BB2, Desiree ofzo?
Dan is het goed, lieverdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:17 schreef avonne het volgende:
[..]
jij hoeft geen sorry te zeggen, schatje![]()
maar als ik daar zat hadden 1 van die drie een nominatie van mij gekregen. Voorspelt niet veel goeds voor volgende opdrachten.
Ik denk namelijk dat dit de opdracht was. Als ze het allemaal hadden opgegeten (de beer geschoten), konden ze morgen bestellingen doen (de huid verkopen)
Ze is akelig, hè?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef ruby het volgende:
Hilde doet alsof ze hard lacht... Vrolijk type toch.
Ja, op één of andere manier wel. Zo'n joviaal type he.quote:
Jij kikt op ergerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Streams staan hier 1 minuut aan en ik erger me nu al weer aan Janine.
Ik denk dat je Monique bedoeld... ik ben het met je eens. stomme doos. maar samen met sabrina hebben ze wel wereld gesprekken.. zo dom dat et leuk isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:20 schreef Scope het volgende:
Ik erger me kapot aan die ene blonde (Sabrina?) Het is een kruising tussen Natalie en die hele trieste uit BB2, Desiree ofzo?
ja weet je ..ik heb geluid uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat jullie dit nog kunnen aanhoren zeg
Maar zijn missie zal geen succes hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:24 schreef poohy het volgende:
Etienne probeert te redden wat er te redden valt..
Hoezo?? Probeerttie nu aan te pappen met Egbert?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:24 schreef poohy het volgende:
Veel succes dan... loser.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:24 schreef poohy het volgende:
LOLquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:26 schreef AiaS het volgende:
Etienne voelt zich nu helemaal de man.
Nou een ECHTE player ruikt bloed en ligt er straks nog op.![]()
Ja, vrouw met dubbele agenda.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:27 schreef Wishjuh het volgende:
pfff Hilde probeert zich echt overal in te likken... vind het irritant worden...
Ik ben altijd blij met dit soort subtiele hintsquote:
Neuh.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:28 schreef ThaSandman het volgende:
Allemaal ff cappen.
Ja iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Janine gaat haar tieten laten zien.
Zo is datquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heerlijk die Janine in dat huis, zo een stoorzender is hard nodig om al die emmertjes in no time over te laten hopen daar in huis.
Scan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Janine gaat haar tieten laten zien.
1.93 m meen ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe lang is Marlies eigenlijk?
dan mis je de wc-verhalen van de zusjes en dat Hilde ook niet kan poepen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja weet je ..ik heb geluid uit![]()
Eén meter 93. Vraag me niet hoe ik dat zomaar kan oplepelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe lang is Marlies eigenlijk?
ja en dan bij de Kick-off zeggen dat ze niet goed met vrouwen om kan gaan.... maar wel met Mannen... yeah right.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:29 schreef henk.jansen het volgende:
Die Janine gaat me steeds meer vervelen met dat geklef (en dan alleen bij vrouwen)
Heerlijk go go go Janinequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hahaha die Janine wordt met de dag aggressiever, schatje.
http://photobucket.com/quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:30 schreef henk.jansen het volgende:
wie weet een werkende picture server?
Prachtigquote:
Dank u.quote:
Ik denk dat ze met ambulance en al opgehaald moet worden wegens psychose en inzinking.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Al ben ik wel bang, dat ze op een gegeven moment vrijwillig het huis verlaat, die houdt dat nooit vol zonder haar moeder, de lieverd.
Ze mogen niet in 't bad als ze net gepoept hebben van Janinequote:
zei ze iets over iemand van 20 dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:32 schreef Remzz het volgende:
Over wie had Janine het? De enige die 20 jaar is, is toch Milica?
Nee, tuurlijk nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank u.
Hsd 't ook zelf kunnen doen, maar het boeide niet zo![]()
Nee de jongste vrouw is Marcia.. 22quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zei ze iets over iemand van 20 dan?
sorry ik had even geen geluid
Micheline toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:38 schreef Jammie het volgende:
Mooi zo, Janine brengt tenminste wat leven tussen al die dooien. "Twintigjarige debiel. Armzalig kind!"![]()
Van angst of van boosheid?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:39 schreef BorTheWolf het volgende:
wat een fucking drama queen zeg. echt een negert. allemaal so overdone uitspreken. ik zit helemaal te trillen hier.
"20 jarige debiel, wie denkt ze wel dat ze is, ze is pas 20 jaar, mijn zus is nog ouder", enz. enz.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Janine is boos op Micheline, begrijp ik?
Op wie niet?![]()
Hij probeert het volgens mij al een tijdje ..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef Hertenkamp het volgende:
Wat moet Marcel met dat armpje om Milica?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Liever een geklede (deels) Marcia dan een topless Janine
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat mooi wel om een bak vla, jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:39 schreef Snoet123 het volgende:
Ze is dus pissed op Micheline blijkt ( t gaat nergenssssssssssssssss over als je het mij vraagt)
en dan zeurt ze nu dat er achter haar rug op haar gescholden wordtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
"20 jarige debiel, wie denkt ze wel dat ze is, ze is pas 20 jaar, mijn zus is nog ouder", enz. enz.
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Normaal zit ik altijd op ruzie's te wachten in BB. Maar nu kan het me nog geen reet schelen.
Hoe komt dat? Waarom verschilt dat met vorige BB's???
Ik snap precies wat je bedoeld... loop me ook mateloos te irriteren daaraan...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:39 schreef BorTheWolf het volgende:
wat een fucking drama queen zeg. echt een negert. allemaal so overdone uitspreken. ik zit helemaal te trillen hier.
Heb zo'n vermoeden dat Tante Sjaan is ingehuurd om te stoken. Jammer dat ze niet alleen hun irriteert maar ook ons!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Normaal zit ik altijd op ruzie's te wachten in BB. Maar nu kan het me nog geen reet schelen.
Dat ontstaat als er je met een groep in een kleine ruimte wordt opgesloten, en geen berichten van buiten krijgt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef Flujas het volgende:
hoe druk kun je je maken om een bakje vla ....
Dat mens maakt echt overal heisa over. Die moet echt het huis uit getorpedeerd worden.quote:
Tuurlijk niet, dat geeft juist vermaak.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mens maakt echt overal heisa over. Die moet echt het huis uit getorpedeerd worden.
Scherp !quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef ThaSandman het volgende:
He, ze zegt geen schatje meer.
Nee, juist niet!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat mens maakt echt overal heisa over. Die moet echt het huis uit getorpedeerd worden.
doet me denken aan kellyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef riri het volgende:
prachtig die janine.....die brengt wel leven in de brouwerij...iedereen raakt overspannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat we blasé zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Nee, die trut moet blijven. Ze zorgt voor erg veel irritatie en dat is mooi!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dan kun je 'r helemaal opvegen... Dat trekt ze niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Janine ZIET en HOORT alles, kijk maar uit straks komt ze nog op FOK! posten.
Dat gaat Egbert NU doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Flujas het volgende:
waarom heeft niemand het lef om Janine eens goed de waarheid te vertellen?
Ja vind ik ook raar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Flujas het volgende:
Omdat het watjes en meepraters zijn, bang om zichzelf impopulair te maken. Janine geeft iig nergens om.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Flujas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |