Tjen is nu wel weer bezig. En lijkt verder te zijn met zijn blonde slet, ze komt zelfs al naar hem toequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:45 schreef Wishjuh het volgende:
o o die zusjes lopen te tetteren in de badkamer
Gesprek op niveauquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:45 schreef Wishjuh het volgende:
o o die zusjes lopen te tetteren in de badkamer
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Milica heeft Etienne gedumpt. Ze schijnt iets te hebben gezegd als: "Jo Adolf, ga jij eens even een blokje om ofzo!"
Wat is goed van diadeempje ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef riri het volgende:
goed van etienne
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord jammer genoeg
Je broer zit er nog in hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:50 schreef buyukAbi het volgende:
fuck fuck wat gebeurt er? kan niet meekijken
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:50 schreef buyukAbi het volgende:
pff gelukkig, schrok alquote:
Sorry, ik heb het geluid weer eens uit staanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef poohy het volgende:
wat werd er precies gezegd (bovenstaande afbeelding)?
Niet zo denderend veelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:50 schreef buyukAbi het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:52 schreef Apache4U het volgende:
noemde monique etienne nou een mooie jongen?
Pak van m'n hartquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
Tjen neemt Monique niets kwalijk gelukkig.
Hij is alle dames aan het afschuimen om te kijken of er nog wat valt te scoren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:52 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
pff gelukkig, schrok al![]()
Maarre wat loopt mijn grote vriend E10 aka plofkop weer te verkondigen?
quote:Monique spreekt Etienne op zijn aanhalige gedrag aan in de badkamer.
"Ik ben haar zus, en als er verhalen ter ronde gaan, dan confronteer ik haar daarmee!"
Lijkt alsof Monique heel beschermend is ten opzichte van Sabrina, niet alleen wat jongens betreft, maar ook qua alcohol. Of heeft het een met het ander te maken?
Etienne probeert zich wanhopig te verdedigen dat "er niks was" en dat ze gewoon "vriendschappelijk om zouden gaan".
Monique: "En TOCH is het fout! Ik krijg iets in mijn schoot geworpen waar ik niet vanaf kom. En dan ga je een gesprek aan met mensen, zoals nu, waarin ik zeg dat ik niet weet wat ik ermee moet. Omdat er verhalen ter ronde gaan van mijn zus, en dat moet ze weten, dat kan ze dan niet zomaar zonder reden van tafel vegen".
Samenvatting: Sabrina vindt Etienne wel aardig c.q. leuk, Monique vindt hem een kwal en probeert Sabrina van hem te behoeden
Sab heeft toch een serieuze relatie thuis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
monique mag er ook snel uit..... dan gebeurd er misschien nog wel wat tussen tjen en Sab
daqcht dat ze vrijgezel was? Stat op de talpasitequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sab heeft toch een serieuze relatie thuis?
Niet dat dat een beletsel is voor sommigen trouwens
Beetje type Andries zegmaar... alleen had die iets meer succesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is alle dames aan het afschuimen om te kijken of er nog wat valt te scoren.
Gisteren zei ze heel wat andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daqcht dat ze vrijgezel was? Stat op de talpasite
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:54 schreef Flujas het volgende:
OMG die Janine gaat echt binnen 48 uur helemaal flippen.
Die maakt echt van elke mug een enorme olifant dat kan nooit goed gaan![]()
jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:52 schreef Apache4U het volgende:
noemde monique etienne nou een mooie jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |