Heb je weer met je IP adressen lopen klooien, Scanman?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo... maar ze is verder zó lekker... Zie ook de poll. Zelden iemand zo dik bovenaan zien staan
nou jah lekker. Milica is 100 keer knapper.... vind ik danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo... maar ze is verder zó lekker... Zie ook de poll. Zelden iemand zo dik bovenaan zien staan
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je weer met je IP adressen lopen klooien, Scanman?
Heeft ze dan een ander uiterlijk als ze aan het werk is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Toch begrijp ik best dat ze model is, ze is heel fotogeniek.
[afbeelding]
ja zoooo Monotoon...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:36 schreef ruby het volgende:
Ik word zo moe van die zaadstem van Egbert.![]()
Misschien een jaarlijkse bijdrage voor Kinderen in Afrikaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heeft ze dan een ander uiterlijk als ze aan het werk is.
Dit is niet om aan te zien, ik zou geen product kopen waar ze model voor heeft gestaan.
Dat getuigd van slechte smaak
hebben ze toch die vis gegeten dan ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:35 schreef KlootMajoor het volgende:
" Ik hoop dat ze er niet ziek van wordt, anders wordt ze echt ziek "
Terwijl Etienne juist denkt.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand die jongen daar niet even wegtrekken ofzo
[afbeelding]
Ja, het was een open deur iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Terwijl Etienne juist denkt.....
Hij lijkt daar net zo'n monnik met die haren in een knotjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:39 schreef Papabear het volgende:
foto
Dan zou ik juist tegen haar gaan schreeuwen... alleen maar om haar te irriteren... raar mensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef ruby het volgende:
Gut, Janine staat weer te tetteren.
Er mag tevens niet tegen haar geschreeuwd worden.
Nog even en hij gaat echt op Marijnissen lijkenquote:
Ik heb nog nooit zo mooi op een foto gestaanquote:
Ik zie de gelijkenis dus echt nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat echt op Marijnissen lijken![]()
Ik ook niet... en dat is maar goed ook. Egbert mag ik niet meer zo namelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis dus echt niet![]()
Hij is er echt wel qua uiterlijk danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis dus echt niet![]()
Geef E10 ook een kans met de 2 ling lukte het niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Komt anders wel onder de randjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
AH GATVER!!! Je maakt de gootsteen toch niet schoon met WC EEND!!!!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat echt op Marijnissen lijken![]()
Ik stop, anders gaat het dadelijk over politiek i.p.v. BB6quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet... en dat is maar goed ook. Egbert mag ik niet meer zo namelijk.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet... en dat is maar goed ook. Egbert mag ik niet meer zo namelijk.
Ja dat is tenminste een stuk beter dat die wanhopige pogingen van Tjenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:44 schreef Bubbz het volgende:
Wat aaien tijn en marlies elkaar, daar bij het zwembad... Dat word nog wel eens wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |