Heeft LS het nummer al danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor... want zodra ze hier komt zal iedereen haar opeens adoreren en is ze de held.
Dat is ook wat er soms door mijn hoofd speelt, zal Janine 1 vd 2 mollen zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef Jammie het volgende:
Of het is allemaal gespeeld. Janine is één van de twee...
Ik denk niet dat het gespeeld is, dan moet ze een verdomd goede actrice zijn, lijkt me moeilijker dan je zou denken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef Snoet123 het volgende:
Dat is ook wat er soms door mij hoofd speelt, dat ze een mol is
oehoe ik sta te trillen. ga je ook exploderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fijn dat je daar mijn cap voor gebruiktIk ben klaar met jou.
Volgens mij is ze niet zo vergevingsgezind als Tanja neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet ze even alle topics van voor haar eventuele komst lezen. Dat is niet goed voor haar ego.
Komt er allemaal in éen keer uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef Wishjuh het volgende:
Heerlijk hoe ze nu allemaal afgeven op Sjaan
Ik was net een foutje eruit aan het halenquote:
als ze echt een actrice zou zijn dan nomineer ik haar bij deze voor een Oscarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dat is ook wat er soms door mijn hoofd speelt, zal Janine 1 vd 2 mollen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |